Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Jeg har ikke hatt så mye murringer, men blødde i et par uker i starten av graviditeten. Uke 6 og 7 (5+0 til 6+6) blødde jeg jevnt, gav seg 7+2 ca. Alltid mest brunt eller nesten svart. Det var et hematom som kroppen sakte men sikkert absorberte.Hei! Jeg er 4+5 uker påvei med nr.2, og har i dag begynt å spotte. Jeg gjorde ikke det forrige svangerskap og blir da veldig nervøs.. Det murrer og jeg føler meg støl, men ikke noen spesiell smerte. Noen som har vært borti det samme hvor det har gått bra?
Mini i magen hadde det fint! har ikke spottet i dag, men nå etter et dobesøk kom det rosa/brunt slim igjenHei! Jeg har ikke hatt så mye murringer, men blødde i et par uker i starten av graviditeten. Uke 6 og 7 (5+0 til 6+6) blødde jeg jevnt, gav seg 7+2 ca. Alltid mest brunt eller nesten svart. Det var et hematom som kroppen sakte men sikkert absorberte.Mini i magen hadde det fint!
Har også opplevd blødning som ikke gikk bra, men da eskalerte det nesten dag for dag og gikk fra rosa til skikkelig rødt.

Hvordan går det i dag?har ikke spottet i dag, men nå etter et dobesøk kom det rosa/brunt slim igjen![]()
Har spottet lysebrunt hver dag siden fredag, men veldig små mengder. Så vi får se hva som skjerHvordan går det i dag?
Håper det går bra - så lenge det ikke tar seg opp så kan det jo gå fint! Jeg sjekket nå, hadde en god del spotting og blødning som toppa seg 6+5 ca. Så lenge det er brunt/rosa og ikke rødt så er jo det et godt tegn!Har spottet lysebrunt hver dag siden fredag, men veldig små mengder. Så vi får se hva som skjer![]()
Ikke lenge til du kan dra på tidlig ultralyd hvis du ønsker, det hjalp meg veldig mentalt å få konstatert liv og finne årsak til blødning
Litt brun spotting pleier som regel å være helt ufarlig!