IKM uke 48 og 49

7/8 DPO idag. Noen som har opplevd såkalt "school glue" utflod i dagene før mensen/gravid? Altså helt hvit og klissete/klumpete? Hadde det på papiret ista, googlet bare for morro og neimen står ikke det som et symptom, haha! Har fortsatt murringer/mensensmerter forran. Syntes også kaffien smakte spy idag. Ba samboeren rense kaffemaskina, men han sa kaffien var god/normal. Mulig hjernen bare spiller et puss her og alt bare er reaching! Tida går så sakte.. lenge til testing enda

7/8 DPO idag. Noen som har opplevd såkalt "school glue" utflod i dagene før mensen/gravid? Altså helt hvit og klissete/klumpete? Hadde det på papiret ista, googlet bare for morro og neimen står ikke det som et symptom, haha! Har fortsatt murringer/mensensmerter forran. Syntes også kaffien smakte spy idag. Ba samboeren rense kaffemaskina, men han sa kaffien var god/normal. Mulig hjernen bare spiller et puss her og alt bare er reaching! Tida går så sakte.. lenge til testing enda
Så spennende!!!! ❤️❤️❤️

Nei ikke egentlig. Ikke som jeg husker hvertfall. Chat gpt er driiiiit positiv , haha jeg selv ble ganske nervøs når jeg tørket meg nå. Men om det var mensen så ville det vell ikke vært såååå slimete…. Skal la vær og dele bildet :p Hahaa. Men delte det med chat gpt :p
Jeg også hadde skikkelig kremete slim når jeg ble gravid sist. Også når jeg har fått kjemisk. Er alltid første positive tegnet mitt :nailbiting:

Blødningen min forsvant. Spent på de neste timene.
Formen er fremdeles utrolig dårlig og jeg teller ned minutter til leggetid :/
Føler meg også oppblåst og uvel nå.
Å akuratt nå så jeg rosa slim igjen. Men ørlite: vært vekslende i dag med rosa, gult, brunt og nå rosa igjen

Ååå spennende! Når skal du teste?

Blødningen min forsvant. Spent på de neste timene.
Formen er fremdeles utrolig dårlig og jeg teller ned minutter til leggetid :/
Føler meg også oppblåst og uvel nå.
Å akuratt nå så jeg rosa slim igjen. Men ørlite: vært vekslende i dag med rosa, gult, brunt og nå rosa igjen
Høres ut som du er på rett vei da! Fortsatt god bedring :)

Jeg tror jeg skal ta første test imorgen siden jeg skal på julebord, men er ganske sikker på den blir negativ uansett så tidlig? Jeg bør vel egentlig være edru også bare i tilfelle. Har noen erfaring med positive tester så tidlig?! Im dying to know! :)
Hvis du tester negativt så trenger du ikke å leve som om du er gravid er vel en god tankegang å ha i tilfelle prøvingen tar tid :Heartred Meeen pass på at du ikke blir dehydrert, for det er uansett ikke bra hvis du prøver å bli gravid.

Har testet positivt 7, 8 og 9 dpo :)

Hvis du tester negativt så trenger du ikke å leve som om du er gravid er vel en god tankegang å ha i tilfelle prøvingen tar tid :Heartred Meeen pass på at du ikke blir dehydrert, for det er uansett ikke bra hvis du prøver å bli gravid.

Har testet positivt 7, 8 og 9 dpo :)
Ja, riktig det :) wow, forrige svangerskap startet jeg testing 8 DPO men alle var jo negative helt frem til kvelden jeg skulle ha mensen. Var helt sikker på jeg skulle ha mensen pga symptomene..! Sikkert derfor jeg tenker den blir negativ så tidlig. Men imorgen er det 8/9 dpo, så skal ta en tidlig. Orker bare ikke bli helt testegal også plutselig skuffa over noe jeg i utgangspunktet har tatt det helt med ro med?

Ja, riktig det :) wow, forrige svangerskap startet jeg testing 8 DPO men alle var jo negative helt frem til kvelden jeg skulle ha mensen. Var helt sikker på jeg skulle ha mensen pga symptomene..! Sikkert derfor jeg tenker den blir negativ så tidlig. Men imorgen er det 8/9 dpo, så skal ta en tidlig. Orker bare ikke bli helt testegal også plutselig skuffa over noe jeg i utgangspunktet har tatt det helt med ro med?
Jeg har hørt man gjerne tester positivt ca samme tidspunkt i måneden. Kan hende du generelt kanskje har litt sen implantasjon og det ikke er noe poeng i for deg å teste så tidlig? For min del gir jeg jo opp ca 11 dpo, for har liksom ikke testet positivt så sent før. Men det mest vanlige er å teste positivt 12 dpo :)

Takk for det! :) det er hvertfall ikke økende blødning som med mensen. Men nervepirrende er det :p haha. Når skal du teste??
Tenker det er et bra tegn! Du er sterk som ikke tester så nærme?! Svarte kine nedenfor, skal ta en imorgen fordi jeg skal på julebord.. er 8/9 dpo da, så jeg tviler jo igrunn på at den er positiv så tidlig! Hva med deg?

Tenker det er et bra tegn! Du er sterk som ikke tester så nærme?! Svarte kine nedenfor, skal ta en imorgen fordi jeg skal på julebord.. er 8/9 dpo da, så jeg tviler jo igrunn på at den er positiv så tidlig! Hva med deg?
Ja vi får håpe det :) håper vi begge får positive tester!!
Har ikke alltid vært så sterk :p haha. Har begynt og teste allerede på dpo 6 før :p Hahaa.
Skjønner du vil teste i morgen da ja!! :) du får prøve å beholde roen om den skulle være negativ da. Siden det kan snu. Jeg skal prøve og minne meg selv på det samme!! Jeg testet positivt sist jeg var gravid. Da 10 dpo :)

Back
Topp