IKM uke 48 og 49

Åååå har ikke tenkt på å ta med meg konvolutt hjem og fikse det der. Det var jo veldig smart da! Tenkte jeg skulle spørre om skap siden jeg skal ut igjen i februar denne gangen. Kan jeg legge igjen litt kosttilskudd, deodorant og liten reisehårføner. Alltid redd for å glemme hårføneren hjemme :hilarious:
Forrige måned måtte legge aksjer nesten 5 dager før EL. Desember og januar treffer det bra, men februar kommer det til å kræsje igjen da :sorry:
Det blir klaff i desember, så vi trenger ikke bekymre oss for februar:gen045

Begynner og føle meg negativ på denne ppen nå :(den gode troen sniker seg litt vekk merker jeg :(samtidig så murrer det skikkelig på høyre siden i underlivet :) forventet mens om 4 dager :) pulsen enda høy på natten (62) men jeg er enda syk også :)

Vedlegg

• IMG_5999.png
    IMG_5999.png
    237 KB · Visninger: 33
okeeeey…. Så nå ble jo dette her veldig spennende…. Tørket netopp lys rosa utflod!!!
Sa til mannen etter jeg skrev innlegget at enten er det implantasjon på gang nå. Eller så gjør kroppen seg klar for mensen. 4 dager igjen!!!
Jeg tørket lys rosa!!! Tenk om egget festet seg no då!!! Wæææ…
Håper ikke mensen kommer nå da. Da hadde jeg blitt så skuffet kjenner jeg :p

Ps: håper det er greit at jeg deler veldig mye nå. Men har ingen andre og dele med for øyeblikket og brukt opp grensen min på chat gpt :p haha

Back
Topp