Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Liker stort sett å være ute i god tid, for å unngå stress :p
Jeg og. Men formen er så variabel... Har ordnet mesteparten av julegavene da. Så sånn sett i grei rute. Men adventskalenderen.. hadde handlet inn alt, men glemt å pakke inn osv.

Jeg og. Men formen er så variabel... Har ordnet mesteparten av julegavene da. Så sånn sett i grei rute. Men adventskalenderen.. hadde handlet inn alt, men glemt å pakke inn osv.

Helt lov, og det kan skje den beste, det :smiley-angelic003 Ferdig med alle julegaver og de er pakket inn, så de står nå klare i treningsrommet i garasjen:smiley-bounce022

Jepp, lyst å kjøpe noe ekstra til gubben bare, og kanskje noe ekstra til de to eldste ungene, men ellers er jeg i mål.
Må.prøve få sendt noe gaver ila uka dog. :)

Jeg er heldig sånn, slipper å sende en eneste julegave:hilarious:

Fikk dere lagt inn aksjer? :love017 Spennende du har tvillinger I slekta, det har jeg også; min mormor er tvilling med en bror, så toegget❤️

Jeg har bestilt time hos gynekologen min torsdag 09.30, så får jeg iallefall vite om det er rester eller ei:gen014 Orker ikke gå å lure noe mer. Testene går litt opp og ned i styrke, men nå var morgenurinen min mer konsentrert enn igår:hilarious:

Nei, du har gått leeenge med høy hCG. Er testene dine sunket noe mer nå?❤️

Idag har det seff tørket opp nedentil, men begynner nok å spotte igjen uansett:confused004
Nei, ble ikke noe av i går heller :sorry: men testene har ikke blitt nevneverdig svakere heller, så er helt blank på når egentlig er/var :bag: Jeg bruker å ha en veldig rask topp.
Det er spennende da! Ligger plutselig i kortene for deg :Heartred

Så bra, da får du vite! Skulle ønske jeg dro til ul lenge før de tok meg inn på sykehuset:arghh: Blir gal av å lure sånn!

Njaa. De har sunket en god del siden forrige uke, så håper det ikke er lenge igjen! :smiley-angelic001 Men mine stod stille veeeldig lenge, pluss at jeg brått fant ut at testene jeg hadde var ekstremt dårlige :mad: viste på et tidspunkt nesten negativ, men hcgmålingen viste 330.

Kan være du endelig er ferdig da :gen014
Etter utskrapningen blødde jeg bare to-tre dager, så spottet jeg i 4-5 dager til. Så gikk det noen uker før jeg begynte å spotte og blø om hverandre igjen. Kjedelig å holde på sånn også.

Det er kjekt! Skal sende gavene fra gubben til hans bror/familie, og fra meg til et par stesøstre/familie. Og tante sin gave. Så.. sender det bare i tre pakker, da. :)

Søt du er som sender for han❤️ Og er jo gjerne slik at en sender julegaver i posten, lange avstander i norge :p Er lissom ikke bare å svippe innom med gaven:hilarious:

Nei, ble ikke noe av i går heller :sorry: men testene har ikke blitt nevneverdig svakere heller, så er helt blank på når egentlig er/var :bag: Jeg bruker å ha en veldig rask topp.
Det er spennende da! Ligger plutselig i kortene for deg :Heartred

Så bra, da får du vite! Skulle ønske jeg dro til ul lenge før de tok meg inn på sykehuset:arghh: Blir gal av å lure sånn!

Njaa. De har sunket en god del siden forrige uke, så håper det ikke er lenge igjen! :smiley-angelic001 Men mine stod stille veeeldig lenge, pluss at jeg brått fant ut at testene jeg hadde var ekstremt dårlige :mad: viste på et tidspunkt nesten negativ, men hcgmålingen viste 330.

Kan være du endelig er ferdig da :gen014
Etter utskrapningen blødde jeg bare to-tre dager, så spottet jeg i 4-5 dager til. Så gikk det noen uker før jeg begynte å spotte og blø om hverandre igjen. Kjedelig å holde på sånn også.

Så leit det ikke ble noen aksjer igår heller:confused: Er jo synd man ikke får til å legge inn aksjer når først sjansen er der❤️ med hCG kan man jo få falsk positive el-tester. Det som er så kjipt:bag:

Er bra at hCG endelig langt om lenge synker. Blir godt å få det helt ut av systemet, og komme seg videre❤️

Oh, det må være mildt sagt dårlige tester ja. Bruker helst babyplan eller make sure tester.

Idag er utfloden gul og er med el-slim, har gjerne el-slim 5 dager, så da blir vel EL mandag ish:smiley-angelic001:angel5

CD19 og har fått el-slim, har gjerne det i 5 dager før EL, så er vel muligens EL på mamdag(om det er som vanlig):p Spotter litt gult/lysebrunt om hverandre, begynte igjen idag. Ser fram til avklaring hos gynekologen imorgen:angelic:
20251203_100443.jpg

20251203_121706.jpg

Last edited:
Søt du er som sender for han❤️ Og er jo gjerne slik at en sender julegaver i posten, lange avstander i norge :p Er lissom ikke bare å svippe innom med gaven:hilarious:
Vel, jeg tenkte at, hvis JEG sørger for at det blir gjort, så blir det gjort. Jeg sørget også for gavene til nevøer/niese.
Han har ofte litt mye på planen og litt tidsoptimist, så greit å hjelpe sånn :p

CD19 og har fått el-slim, har gjerne det i 5 dager før EL, så er vel muligens EL på mamdag(om det er som vanlig):p Spotter litt gult/lysebrunt om hverandre, begynte igjen idag. Ser fram til avklaring hos gynekologen imorgen:angelic:
Vis vedlegget 475204
Det ser jo bra ut, mtp hcg også.
Men greit med time hos gyn uansett

Så leit det ikke ble noen aksjer igår heller:confused: Er jo synd man ikke får til å legge inn aksjer når først sjansen er der❤️ med hCG kan man jo få falsk positive el-tester. Det som er så kjipt:bag:

Er bra at hCG endelig langt om lenge synker. Blir godt å få det helt ut av systemet, og komme seg videre❤️

Oh, det må være mildt sagt dårlige tester ja. Bruker helst babyplan eller make sure tester.

Idag er utfloden gul og er med el-slim, har gjerne el-slim 5 dager, så da blir vel EL mandag ish:smiley-angelic001:angel5
Ja, det er det som er kjedelig med hcg :bag: Men satser på at 2026 blir mitt år :smiley-angelic001 Skal på ny kontroll på sykehuset neste uke, tenker at jeg skal kreve ny hysteroskopi. Er fremdeles ingen som vet hva som blokkerte egglederen, og føler jeg har krav på å vite! :smiley-angry016

Ja, må ha vært det! Men de jeg kjøpe av nektet. Fikk likevel 30 nye :smiley-ashamed004

Åh, da nærmer det seg! :smiley-bounce016

Back
Topp