November 2025

Begynte med 150 de første 7 dagene og skulle øke til 200 på gonal dag 8-12. Første gang jeg går gjennom dette så vet ikke om dette regnes som store doser :angelic:

Så spennende med uttak, kjenner at jeg gruer meg til onsdag :bag: Masse lykke til videre til deg :Heartred
Da er det nok fordi du har økt dosen fra dag 8 mtp bivirkninger:) :Heartred
Si ja takk til alt av smertelindring, så vil det nok gå veldig fint! Det er en utrolig nydelig gjeng som passer på deg og heier. De gjorde min opplevelse veldig fin :Heartred

Hurra for symptomer! Får du svar på hcg i dag?
Ja fikk svar på hcg nå - 17 DPO 250 i hcg, leser meg opp til at det er litt under middelsverdi men sykepleier som ringte var helt fornøyd med resultatet og det var ikke behov for å ta blodprøve igjen om 2 dager for å sjekke stigning… hva tenker dere?

Hei alle sammen
Hundemamma_92- 33- B1- OUS-Forsøk nr 1- Gonal-F, fyremadel, ovitrelle og cyclogest oppstart sprøyter 18.11, egguttak 03.12

Flere som sliter med bivirkninger på sprøytene? Siste 3 dagene har vært veldig slitsomme. Er ekstremt trøtt, kvalm hvis jeg spiser eller hvis jeg er sulten, puppene er veldig ømme, det stikker i magen og er ømt å ta på. Heldigvis skal jeg sette inn eggløsningssprøyten i dag
Velkommen :smiley-angelic003 Har satt deg opp på stimulering :Heartred Bivirkningene oppleves veldig forskjellig, jeg hadde 225 gonal F, hadde mange bivirkninger men veldig milde likevel, vanskelig å sammenligne siden det er så individuelt… Masse lykke til med uttaket :smiley-angelic001:Heartbigred

Ja fikk svar på hcg nå - 17 DPO 250 i hcg, leser meg opp til at det er litt under middelsverdi men sykepleier som ringte var helt fornøyd med resultatet og det var ikke behov for å ta blodprøve igjen om 2 dager for å sjekke stigning… hva tenker dere?
Jeg hadde bedt om å ta ny om det er noe du føler på . :angelic: Jeg skal ta digital i morgen og om den er fin,vil jeg ta blodprøver denne uka med to dagers mellomrom. Men jeg har en fersk SA bak meg, så jeg kommer nok til å være ganske så nervøs denne gangen. Vi er alle forskjellig der :shy:

Jeg hadde bedt om å ta ny om det er noe du føler på . :angelic: Jeg skal ta digital i morgen og om den er fin,vil jeg ta blodprøver denne uka med to dagers mellomrom. Men jeg har en fersk SA bak meg, så jeg kommer nok til å være ganske så nervøs denne gangen. Vi er alle forskjellig der :shy:
Kan man ta blodprøve nr 2 hos fastlegen tror du? Blodprøve nr 1 tok jeg jo via haukeland sykehus

Ville hørt på klinikken! Det vil alltid være individuelle forskjeller, du er godt innenfor normalen. Hva hvis den neste prøven viser litt mindre enn doblingstid.. Så blir du nervøs trolig for ingen grunn, frem til ultralyd. Du er gravid :Heartred- du får ikke gjort noe fra eller til (bortsett fra ikke drikke alkohol og sånt så klart :smiley-ashamed004)

Ville hørt på klinikken! Det vil alltid være individuelle forskjeller, du er godt innenfor normalen. Hva hvis den neste prøven viser litt mindre enn doblingstid.. Så blir du nervøs trolig for ingen grunn, frem til ultralyd. Du er gravid :Heartred- du får ikke gjort noe fra eller til (bortsett fra ikke drikke alkohol og sånt så klart :smiley-ashamed004)
Ja du har nok rett, tusen takk for gode ord :happy: :Heartbigred

Kan man ta blodprøve nr 2 hos fastlegen tror du? Blodprøve nr 1 tok jeg jo via haukeland sykehus
det vet jeg ikke. Jeg har bare tatt begge hos fastlege :angelic: . Men du kan be om å ta blodprøver med to dagers mellomrom hos fastlege uansett. Da blir det totalt 3 da, inkludert den på Haukeland :shy: men er jo ikke nødvendig, men om det gir deg ro så kan det jo være noe å vurdere :love017

Back
Topp