Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh tuuuusen takk, så snilt av deg!HERREGUD JAAA!!! (Litt sen på banen her i dag)
Tenk at det skal bli august-baby på deg!Det unner jeg deg fra innerst i hjertet mitt, og det kommer til å bli SÅ perfekt!
Gratulerer så mye![]()

Tusen takk gode du!Herregud, nå er er jeg sen til festen men GRATULERER!!!!![]()
Det har blitt noen gledestårer og hurrarop idag ja 

Wææ, endelig!!! Herregud, GRATULERER16 DPO og tok min første test denne syklusen, endelig en positiv test![]()
Var litt kvalm i dag morges så begynte å ane ugler i mosen
Vis vedlegget 475056
For et førjulsmirakel 

Åhhhh fra bunnen av hjertet mitt sier jeg, gratulerer så mye!!! Jeg er så glad på dine vegne16 DPO og tok min første test denne syklusen, endelig en positiv test![]()
Vis vedlegget 475056
. Håper du «smitter» meg med graviditet meg også. Gratulerer så mye million ganger til 
Jaaa det er jo ein perfekt 1 advents og førjulsmirakel!Wææ, endelig!!! Herregud, GRATULERER![]()
![]()
For et førjulsmirakel
![]()
Fellte en tåre for deg selvTusen takk gode du!![]()
Det har blitt noen gledestårer og hurrarop idag ja
![]()

Åhhh gurimalla! Jeg gråter en tår av glede og håp for deg og biffen nååå16 DPO og tok min første test denne syklusen, endelig en positiv test![]()
Vis vedlegget 475056
Gratulerer med positiv test! Hurra hurra!!!! 
Tuuusen takk for gratulasjoner, ja endelig en positiv testWææ, endelig!!! Herregud, GRATULERER![]()
![]()
For et førjulsmirakel
![]()

Et lite førjulsmirakel ja - min mor håpte sånn på at det skulle gå denne gang før jul, så gleder meg til å fortelle henne imorgen 
Tusen takk snille deg, håper på det samme for degÅhhhh fra bunnen av hjertet mitt sier jeg, gratulerer så mye!!! Jeg er så glad på dine vegne. Håper du «smitter» meg med graviditet meg også. Gratulerer så mye million ganger til
![]()

Tusen takk lilleperle - håper stjerneskudder lyser helt til mål!Åhhh gurimalla! Jeg gråter en tår av glede og håp for deg og biffen nåååGratulerer med positiv test! Hurra hurra!!!!
![]()

Biffen takker også for gleden din 
Ja er helt overveldet herJeg elsker og se alle de fine meldingene du får. Du er en så søt og god person og alle bare ønsker deg godt!! Du kommer til å bli en så god mamma du![]()

Åååh det var snilt og så passende betydning, tusen takk1 søndag i advent og eg tenner lyset for deg i dag! Sorry ingen lilla lys herSyntes det var ein fin betydning av det første lyset:
"Det første adventslyset tennes for håp"
Vis vedlegget 475075

Jeg hadde ikke lilla lys heller så det ble grønne adventslys her hjemme hos meg idag 

Tusen takk - ja er så sykt glad nåGratulerer sååååå mye![]()
Helt fantastisk!