Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så leeeei. Har bakt pepperkaker med barna idag også, men har 0 julestemning og vil bare bli gravid igjen
Kjenner jeg er skikkelig sur
Vurderer å bestille meg en privat ultralyd for å sjekke for rester!?
Spottet igjen jeg og på CD 20 og lh bare på 0.09 nå. Fortsatt skygge/svak strek på hcgVil anta at EL var på gang når du hadde EL-slim og gyn så at du hadde modne egg klare til EL![]()
Vurderer å bestille en ultralyd for å sjekke om alt er kommet ut, spotter ennå på CD15
Vil lissom bare bli ferdig
Ingenting som skjer her.. bare spotting og ingen el-slim...
Spottet igjen jeg og på CD 20 og lh bare på 0.09 nå. Fortsatt skygge/svak strek på hcg
Fader altså, eneste vi vil er jo å få EL igjen så vil kan prøve på nytt
Er din strek som min? Vurderer om jeg må dra på en privat ultralyd å se om alt er uteJa, går jo så mange eltester og. Fikk høy på monitor på tirsdag, men virker som om sykdom eller rester har forstyrret. Testen er tørket nå, men legger ved. Vurderer det jeg og, hvis det er mensen som kommer nå, så kan jeg begynne på LetrozolNei du også?Fader altså, eneste vi vil er jo å få EL igjen så vil kan prøve på nytt
Er din strek som min? Vurderer om jeg må dra på en privat ultralyd å se om alt er ute
![]()
Ja, regner med det jeg også. Så da ble det ikke noe denne runden, og jeg er forbanna for detVil anta at EL var på gang når du hadde EL-slim og gyn så at du hadde modne egg klare til EL![]()
Vurderer å bestille en ultralyd for å sjekke om alt er kommet ut, spotter ennå på CD15
ordentlig sur faktisk! 
Ja, går jo så mange eltester og. Fikk høy på monitor på tirsdag, men virker som om sykdom eller rester har forstyrret. Testen er tørket nå, men legger ved. Vurderer det jeg og, hvis det er mensen som kommer nå, så kan jeg begynne på Letrozol
. Så har bestilt 150 tester til med både g-tester og EL-tester(150 av hver) Ikke fått testet annet enn de siste 4 dagene med monitoren grunnet hCG var for høy for monitoren, den ville gått på maks med positive el-tester:-/ Den ser omtrent helt negativ ut, da
Er det ikke tidlig å få mens nå? Fikk beskjed om at mens kom etter 4-6 uker den medisinske aborten
Må nok bestille flere tester snart jeg og snart. Bare testet med vanlige lhtester siden tirsdag. Jo, litt tidlig, men har ganske sterke mensensmerter. Heller mensen enn trøbbel med rester. Eller kanskje det er begynnende elsmerterI know, går med sykt mye tester. Så har bestilt 150 tester til med både g-tester og EL-tester(150 av hver) Ikke fått testet annet enn de siste 4 dagene med monitoren grunnet hCG var for høy for monitoren, den ville gått på maks med positive el-tester:-/ Den ser omtrent helt negativ ut, da
Håper du ikke har rester
Er det ikke tidlig å få mens nå? Fikk beskjed om at mens kom etter 4-6 uker den medisinske aborten
![]()
Etter min MA spottet jeg på CD15, fikk eggløsning på CD19. I håp om at det kan gi litt tro på at eggløsning forhåpentligvis kommer snartVil anta at EL var på gang når du hadde EL-slim og gyn så at du hadde modne egg klare til EL![]()
Sender deg en klem!Må nok bestille flere tester snart jeg og snart. Bare testet med vanlige lhtester siden tirsdag. Jo, litt tidlig, men har ganske sterke mensensmerter. Heller mensen enn trøbbel med rester. Eller kanskje det er begynnende elsmerter
Hatt el-smerter I 5 dager, men idag roa det seg igjen
Man blir koko av å ikke vite hvor en er i syklusen
Ja, regner med det jeg også. Så da ble det ikke noe denne runden, og jeg er forbanna for detordentlig sur faktisk!
Er fremdeles tidlig da? Vet ikke hva du har av erfaring tidligere, men det varierer jo veldig fra gang til gang hvor lang tid der tarVentingen og usikkerheten er jo tortur
![]()
Er til å bli gal av at en ikke vet hvor en er i syklusen
Veldig lei meg på dine vegne, som har gått å ventet så lenge
Etter min MA spottet jeg på CD15, fikk eggløsning på CD19. I håp om at det kan gi litt tro på at eggløsning forhåpentligvis kommer snart![]()
Sender deg en klem!
Håper jo på snarlig EL, men tviler
Takk for klemmen

Så koseligDa var pepperkakehuset pyntet, og satt på plass i ene vetrine-overskapet
Vis vedlegget 475065Vis vedlegget 475066Vis vedlegget 475067Vis vedlegget 475068

Så koselig
Håper EL kommer snart, husker selv hvor godt det var å føle man kommer seg videre med ny prøving etter SA, håper for deg![]()
Spotter ennå, så da er det game over for sex

Wow du har vert flink! Er da lett å vere like kreativ kvart år?Kalenderne er på plass- 144 stk pakke kalendergaver, 7 Haribokalendere og flaxloddkalender til hubby&moi
Vis vedlegget 475085Vis vedlegget 475086
Wow du har vert flink! Er da lett å vere like kreativ kvart år?
Kreativ og kreativ
Guttene på 4 og 7 år digger spiderman og minecraft så har kjøpt en del sokker, boxere, lue og votter som er praktiske gaver jeg vet de har bruk for og som de blir glad for- 2 fluer i en smekk
er en mjuk pakke og en hard pakke annenhver dag. Har lagt inn litt morsomt godteri på noen av de(burgere, kjede, Tictac med jordbærsmak, tyggis på tube++), slim, Legofigur-poser, vaskekluter som løser seg opp i vann med minions.