Tusen takk søte duØnsker dere en masse god bedring
Fiiiine babymagen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk søte duØnsker dere en masse god bedring
Fiiiine babymagen![]()

Wow så fin bebiskul!Gravid Uke 25+3Liten oppdatering..
Er så lenge siden jeg har skrevet her.. Alt er i hvert fall bra med meg og lille frøkena i magen. Utenom at jeg har fått influensa, starta med han minste i helgen, så har jeg mannen og datteren ligget rett ut siden søndag.. Kjenner at immunforsvaret ikke er det samme når man er gravid, men tror det begynner å gå riktig vei nå
Vi har på Ahus sist uke 24+1. Første vekt kontroll pga svangerskapsdiabetes. Fikk masse info om tiden fremover. Jeg må starte med håndmelking i uke 37 og fikk utstyr til det og frøkna ble målt til ca 800 gram.
Var hos jordmor 24+3 og magen ble målt til 24,4 cm og hun ligger på det samme som alle sine søsken..
Neste jordmor time er i uke 27 og Ahus på ny kontroll i uke 28, på min bursdag
Mage bilde uke 25+2(ikke helt fresh, men er syk)
Vis vedlegget 473421
Uffameg masse god bedring til dere! Fader, minte meg på at jeg må få tatt den jækla vaksina 
TakkWow så fin bebiskul!![]()
![]()
Uffameg masse god bedring til dere! Fader, minte meg på at jeg må få tatt den jækla vaksina
![]()
Begynner vel å komme en liten fin kul på deg også nå
Takk, jeg syntes at du skal ta de. For det her har vært en så slitsom uke, immunforsvaret er ikke helt det samme
endelig frisk nå.Håper du e bedre nåTakkEr så lei nå, har aldri vært dårlig så lenge før
Merker at immunforsvaret ikke funker helt som det skal når man er gravid. Så håper virkelig at det ikke blir flere runder fremover.
De er så flinke på Ahus. Veldig glad for at det er der jeg får oppfølgingGår til Jordmor uke før Ahus, så om hun oppdager noe før jeg skal dit så tar de tak i det. Så er veldig fint samarbeid. De kjenner henne godt også, hun jobbet der i mange år før hun ble Jordmor på oppfølging i stede
Ja, leser mye dårlige erfaringer rundt omkring. Veldig trist at det skal være sånn.
Håper alt er bra med deg
TakkEr veldig mye større denne gangen, er så spent på hvordan jeg blir på slutten med denne kula
![]()
kanskje veksten flater seg ut med tiden? Jeg kjenner det er veldig tungt nå

Ja, nå føler jeg meg mye bedre og aktivtets nivået begynner å komme seg. Har fått gjort så mye i dagHåper du e bedre nå
Åå så bra! Det er så viktig å ha en god jordmor du kan lene deg på
Det går bedre nå, takkhar ny kontroll i morgen, spent på den!
Haha så morsomtkanskje veksten flater seg ut med tiden? Jeg kjenner det er veldig tungt nå
![]()
Elsker aktive dager!
Du vet ikke skjønnet?
Nå er det heldigvis ikke lenge igjen, snart kommer den etterlengtede lille Prinsen/prinsessa 

Har også sett at noen har fått ChatGPT gjør bildene tydligere. Så måtte prøve det.Wow, det var jo en enorm forskjell etter at du kjørte de gjennom ChatGPT. Fine bilder å ha.3D Ultralyd Bilder
Ikke de beste bildene, for vi var ikke hos en proff. Men, vi ble overlykkelige for den lille overraskelsen vi fikk. Fikk se henne kjempe tydligHar også sett at noen har fått ChatGPT gjør bildene tydligere. Så måtte prøve det.
Vis vedlegget 474935Vis vedlegget 474936Vis vedlegget 474937
Her er fra ChatGPT
Vis vedlegget 474938Vis vedlegget 474939
Ja, var så morsomt å se. For hun er prikk lik sin søster og bror. Så gleder meg masse til å kunne sammenligneWow, det var jo en enorm forskjell etter at du kjørte de gjennom ChatGPT. Fine bilder å ha.![]()

3D Ultralyd Bilder
Ikke de beste bildene, for vi var ikke hos en proff. Men, vi ble overlykkelige for den lille overraskelsen vi fikk. Fikk se henne kjempe tydligHar også sett at noen har fått ChatGPT gjør bildene tydligere. Så måtte prøve det.
Vis vedlegget 474935Vis vedlegget 474936Vis vedlegget 474937
Her er fra ChatGPT
Vis vedlegget 474938Vis vedlegget 474939

Tusen takkFor ei nydelig lita frøken![]()
![]()
hun er så lik de andre.. Gleder meg så ekstremt mye til å se henne 

Er så koselig når man ser søskenlikhetTusen takkhun er så lik de andre.. Gleder meg så ekstremt mye til å se henne
![]()
Sett mye av det her også på ultralyd
Bare 7 uker igjenEr så koselig når man ser søskenlikhetSett mye av det her også på ultralyd
Ikke så mange mnd igjen til hun er her heller
![]()
Hun blir mest sannsynlig født i uke 37 ikke seinere en 38. Får dato om ikke lenge

Hadde veldig lyst å donere og eg hadde jo nok men blei aldri gjort siden eg budde så langt fra klinikken. Trur eg har sett andre steder at dei kjem og henter melka.Hjertesak
Kjente jeg ble helt på gråten når jeg leste om mangel på Morsmelk hos Rikshospitalet i dag. Sånn skal det ikke være. Bare tanken på at de små sårbare ikke skal få det de virkelig trenger mest gjør meg virkelig vondt.
Tenker at alle som har mulighet burde donere det de kan. Har i hvert fall bestemt meg for å gjøre det når jeg har fått lille frøkna.
![]()
Kritisk mangel på morsmelk: - Kan bety liv og død for de minste
På Rikshospitalet i Oslo er lagrene snart tomme for morsmelk. Nå ber de om hjelp fra nybakte mødre.www.tv2.no
Det skulle vært mye lettere. Om man feks kunne levert på Helsestasjonen så de kunne sendt videre. For er ikke alle som ka reise land og strand. Jeg skal prøve og få donert denne gangen.Hadde veldig lyst å donere og eg hadde jo nok men blei aldri gjort siden eg budde så langt fra klinikken. Trur eg har sett andre steder at dei kjem og henter melka.