November 2025

Hadde samtale med sykepleier i dag for å planlegge innsett xsmile9 Jeg og mannen har blitt enige om å utsette en stund. Vi var i utgangspunktet kjempegira på ferskt innsett i november eller evt FET før jul, men nå blir første mulighet i februar mtp syklusen min uansett. Så vi har bestemt oss for å kjøre første forsøk i mai :Heartred

Lykke til videre alle sammen:Heartbigred
Lykke til dere også når dere starter opp igjen :happy: :Heartbigred

Masse lykke til! Hvorsan har stimulereringen gått? :happy:
Det har vært ok. Har vert oppblåst som en ballong og hatt ganske tung pust hele veien, men ingen smerter. Blodprøven på mandag viste tendenser til forhøyede verdier, så siste dose GonalF og Ovitrelle ble nedjustert. Nå gleder jeg meg VELDIG til å bli ferdig med uttak. Håper også at verdiene ikke har fortsatt å stige mot overstimulering :nailbiting: Fikk beskjed om at innsettingen som er planlagt på tirsdag gjerne blir avlyst om jeg har høye verdier også i morgon... :schocked028

I dag er det første kontroll etter oppstart av Gonal-F og fyremadel :happy: Kjenner jeg er veldig spent på å se hvor mange follikler som har vokst og veien videre. Har klart meg ganske bra mtp bivirkninger, men føler meg veldig stinn i dag. Er litt tørstere en vanlig og veldig trøtt og sliten :cool: Gjør meg klar for en lang dag i Oslo da jeg har time til UL ganske sent og må ta blodprøvene før 10:30!

I dag er det første kontroll etter oppstart av Gonal-F og fyremadel :happy: Kjenner jeg er veldig spent på å se hvor mange follikler som har vokst og veien videre. Har klart meg ganske bra mtp bivirkninger, men føler meg veldig stinn i dag. Er litt tørstere en vanlig og veldig trøtt og sliten :cool: Gjør meg klar for en lang dag i Oslo da jeg har time til UL ganske sent og må ta blodprøvene før 10:30!
De timene er tråe asså :P

Flere som hører til i porsgrunn som har 16 dager etter innsett som testdag? :banghead: da har jo egentlig mensen vært her en uke mem holdes vek tilbake av cyclogest da? Fikk bare tak i Metode billigtester på apoteket og de slår vel i tillegg seint ut? :hilarious: tester nok før 16 dager i allefall. Når tester dere?

Flere som hører til i porsgrunn som har 16 dager etter innsett som testdag? :banghead: da har jo egentlig mensen vært her en uke mem holdes vek tilbake av cyclogest da? Fikk bare tak i Metode billigtester på apoteket og de slår vel i tillegg seint ut? :hilarious: tester nok før 16 dager i allefall. Når tester dere?
Jeg er på Haukeland og har 14 dager etter innsett, uansett om det er 3 dagers eller 5 dagers, synes det er lenge nok :bag:
Menstruasjon hos men pleier å «trenge gjennom» progesteron støtte, altså at jeg spotter en del mørkt brunt før jeg slutter på prolutex, og så når jeg slutter kommer den ca 1 dag etterpå… Jeg har testdag på mandag 01.12, skal prøve å vente helt til søndag (16dpo) med test hjemme :bag:

Jeg fikk 19 dager etter innsett som testdag :sour: Kjenner jeg meg selv rett, blir jeg å teste før det. Tipper nok jeg tar første test etter 10-12 dager.

Back
Topp