IKM uke 48 og 49

Tempen holder seg fint den! Dere andre som temper. Hvor lenge før TR pleier den å stupe?
1000014857.jpg

Testen i dag tidlig var litt spennende! Verdens mest skyggete skygge dukka opp. Den var så svak at jeg tror ikke den kom med på bildet engang.
1000014854.jpg

Testen i kveld blir spennende :smiley-angelic001

Tempen holder seg fint den! Dere andre som temper. Hvor lenge før TR pleier den å stupe?
Vis vedlegget 474889
Testen i dag tidlig var litt spennende! Verdens mest skyggete skygge dukka opp. Den var så svak at jeg tror ikke den kom med på bildet engang.
Vis vedlegget 474890
Spennende!

Tror 2 dager før er mest vanlig. Du kan se mine, temper bare på tredje syklus nå, men den begynte å droppe i dag.

Lilla og grønn graf har markert EL én dag for tidlig i grafen under og skal egentlig et hakk til venstre.

Screenshot_20251127_081719_FF App.jpg

Æææ nå sendte jeg forespørsel om time til legen som sjefen min anbefalte. Det er en terskel som krysses når man går for for å sjekke fertiliteten sin pga ufrivillig barnløshet synes jeg :smiley-ashamed004 Har vært hos gynekologen før vi startet i februar for å rådføre meg angående myom og prøving hvor de også sjekket eggreserve og sånt, men nå ønsker jeg jo litt mer prøver og svar :nailbiting:

Vi har jo egentlig "bare" prøvd i 9 måneder nå da, skal inn i 10. måned med prøving.

Kan settes på TR!
Gratulerer til andre gravide, og lykke til til de som ikke har testet. :Heartred Vi andre snakkes vell kanskje i UKE 52 når den dukker opp.
Hvis ingen lager uke 52 så lager nok jeg den etter at uke 49 er ferdig. Hvis ikke jeg blir litt utålmodig og starter den opp før :smiley-ashamed004 Føler liksom at prøveperioden starter ca CD7, for det er da jeg begynner å skjerpe inn rutinene selv :happy:

Blir det samme som Wild Yam som jeg pleier å ta det da :Heartred Det bidrar også til naturlig økning av progesteron, blitt gravid alle gangene jeg har brukt det, men alle graviditetene har blitt avbrutt av abort og MA
Ja, noe lignende, men ikke helt det samme, det tas opp 70ganger mer effektivt når du påfører gjennom huden visst nok. Håper uansett det løser seg for deg på best mulig vis og at du finner ut av ting, masse lykke til videre :Heartred

Hihihi!!
Da er vi ganske likt i løypa! Gøy!!
Så artig! Ble sengeaktivitet igår, men nå er mannen min dessverre preget av fokuset på EL og får helt prestasjonsangst. Må le litt, men samtidig litt alvor siden han synes det er slitsomt å føle press på å levere hele tiden. Sist var jo det ikke slik... ! Hadde i tillegg en krangel idag tidlig og da tenker jeg umiddelbart at det ikke blir noe hopping i høyet akkurat idag.. og det er jo egentlig litt viktig vil jeg tro siden testen var positiv igår? :( Jeg har skikkelig murring og slim idag, igår også..

ikke mer rosa på papiret :happy: Vi skal teste sammen, så vi må enten teste i morgen kveld eller lørdag morgen.. prøøøve å holde oss til lørdag:Heartred

Æææ nå sendte jeg forespørsel om time til legen som sjefen min anbefalte. Det er en terskel som krysses når man går for for å sjekke fertiliteten sin pga ufrivillig barnløshet synes jeg :smiley-ashamed004 Har vært hos gynekologen før vi startet i februar for å rådføre meg angående myom og prøving hvor de også sjekket eggreserve og sånt, men nå ønsker jeg jo litt mer prøver og svar :nailbiting:

Vi har jo egentlig "bare" prøvd i 9 måneder nå da, skal inn i 10. måned med prøving.
Bare bra å være litt tidlig ute når det gjelder fertilitetssjekk, tenker jeg :cat:

Jeg gjorde det samme tidligere i høst og dro til en fertilitetsklinikk. Mest pga lange sykluser og at jeg var bekymra for hvor lang tid det skulle ta å bli gravid igjen etter MA. Men jeg fikk resept på støttemedisiner med én gang, og fikk avgjøre selv hvilken rekkefølge jeg ville prøve ting etter en god forklaring fra legen/gynekologen der. Opplever at hun er litt mer «vi gjør dette for sikkerhets skyld», mens fastlegen er mer sånn «alt er normalt! Vi ser an litt til» :blackeye:

Vi har jo helt ulike problemstillinger, men jeg håper du også sitter igjen med flere svar og mulige tiltak etter å ha blitt sjekket av en fertilitetslege. Masse lykke til! Heier på deg :Heartred

Så artig! Ble sengeaktivitet igår, men nå er mannen min dessverre preget av fokuset på EL og får helt prestasjonsangst. Må le litt, men samtidig litt alvor siden han synes det er slitsomt å føle press på å levere hele tiden. Sist var jo det ikke slik... ! Hadde i tillegg en krangel idag tidlig og da tenker jeg umiddelbart at det ikke blir noe hopping i høyet akkurat idag.. og det er jo egentlig litt viktig vil jeg tro siden testen var positiv igår? :( Jeg har skikkelig murring og slim idag, igår også..
I går var egentlig viktigste dagen, men håper dere klarer å tilgi hverandre og legge krangelen til side på et siste forsøk denne prøveperioden :Heartred

Årh.. kjedelig med krangel da :( ikke noe gøy. Og sikkert utrolig vanskelig og få prestasjonsangst. :(
Håper det klaffer likevell! Bra dere fikk hygget dere litt i går :) ❤️

Bare bra å være litt tidlig ute når det gjelder fertilitetssjekk, tenker jeg :cat:

Jeg gjorde det samme tidligere i høst og dro til en fertilitetsklinikk. Mest pga lange sykluser og at jeg var bekymra for hvor lang tid det skulle ta å bli gravid igjen etter MA. Men jeg fikk resept på støttemedisiner med én gang, og fikk avgjøre selv hvilken rekkefølge jeg ville prøve ting etter en god forklaring fra legen/gynekologen der. Opplever at hun er litt mer «vi gjør dette for sikkerhets skyld», mens fastlegen er mer sånn «alt er normalt! Vi ser an litt til» :blackeye:

Vi har jo helt ulike problemstillinger, men jeg håper du også sitter igjen med flere svar og mulige tiltak etter å ha blitt sjekket av en fertilitetslege. Masse lykke til! Heier på deg :Heartred
Takk! Burde sikkert tatt kontakt tidligere, men fikk liksom kjemisk et par måneder også ble jeg gravid. Etter MA tenkte jeg det bare var naturlig at det gikk noen måneder. Men nå synes jeg det har gått lenge nok :sorry: Nå er det jo bare 2 prøveperioder til jeg må sette prøvingen på pause i over et halvt år pga utredning av myomet. Dumt å prøve i januar også. Men fikk time i januar :smiley-ashamed004 Kanskje jeg må utsette fjerningen av myomet.

Vis vedlegget 474889
Vis vedlegget 474890
Wow, charten din ligner en del på min når jeg ble gravid sist :nailbiting: Jeg var sikker på at det ikke klaffa pga. fallende temp over mange dager. Legger ved bilde.
IMG_6436.jpeg

Så bra du har bedt om time! Jeg gjorde det samme i stad og har fått time hos fastlegen allerede på mandag, er så spent :Heartred

Back
Topp