Heffalomp
Glad i forumet
Ånei så dritt! Synes din også var veldig tydeligIngen antydning til strek i dag, så bare skygge greier i går hehe. Virket som en test med veldig mye fargestoff bare![]()
Hater lurestrekerFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei så dritt! Synes din også var veldig tydeligIngen antydning til strek i dag, så bare skygge greier i går hehe. Virket som en test med veldig mye fargestoff bare![]()
Hater lurestrekerJa! De så tydelige ut!! Har du testet noe mer forresten? Krysse fingre emoji for dere begge!Ånei så dritt! Synes din også var veldig tydeligHater lurestreker
Jeg skjønner ingenting
)
Ja.. se innlegget mitt over herJa! De så tydelige ut!! Har du testet noe mer forresten? Krysse fingre emoji for dere begge!

Åååå se der da!!! Den er mye tydeligere enn det min strek var på 11dpoJeg skjønner ingenting
Igår hadde jeg jo slim med litt blod, også ingenting mer hele kvelden. Vi var hos et vennepar på middag og spill, og jeg slang i meg en hel flaske vin (impulskontroll hvor er du?)
Litt mer brun spotting når jeg er på do i dag, passer med 11dpo og ikm på tirsdag. Men tenkte jeg skulle ta en siste test for å se tydelig at det ikke klaffet denne gangen.. men se??? Tidlig test fra babyplan. Jeg skjønner ingenting.. er så redd for at det er kjemisk siden jeg spotter? Men så tydelig!![]()

Det er rosa og fin strek da! Jeg har aldri spotta ved kjemisk, så behøver ikke være noen sammenheng! Håper det ikke er kjemisk!Jeg skjønner ingenting
Igår hadde jeg jo slim med litt blod, også ingenting mer hele kvelden. Vi var hos et vennepar på middag og spill, og jeg slang i meg en hel flaske vin (impulskontroll hvor er du?)
Litt mer brun spotting når jeg er på do i dag, passer med 11dpo og ikm på tirsdag. Men tenkte jeg skulle ta en siste test for å se tydelig at det ikke klaffet denne gangen.. men se??? Tidlig test fra babyplan. Jeg skjønner ingenting.. er så redd for at det er kjemisk siden jeg spotter? Men så tydelig!![]()
Åååå se der da!!! Den er mye tydeligere enn det min strek var på 11dpo![]()
![]()
Åhh håperhåperhåper!!Det er rosa og fin strek da! Jeg har aldri spotta ved kjemisk, så behøver ikke være noen sammenheng! Håper det ikke er kjemisk!

Samme her, ingen av oss hjemme har peiling på hva kroppen min gjørÅhh håperhåperhåper!!
Løp ut til samboer og sa «jeg skjønner ingenting! Jeg tror jeg er gravid? Men jeg blør også litt brunt?» og han bare «eeh, den kroppen din kommer jeg aldri til å skjønne meg på..» det er måten vi feirer en positiv test på![]()
Krysser fingrene for degÅåå så gøy!! Håper den sitter hele veienJeg skjønner ingenting
Ikke her hellerSamme her, ingen av oss hjemme har peiling på hva kroppen min gjørKrysser fingrene for deg
![]()
trodde jeg kjente kroppen ganske så bra før vi startet med å prøve, har aldri vært mer forvirret som nå 

Krysser fingre for at det er implantasjon som gjør at du spotterJeg skjønner ingenting
det er jo en fin test sånn sett for 11 dpo? 
Åååååå du er gravid!! Og kjempe tydelig gravidJeg skjønner ingenting

Ja, du kan det! Inntil noe annet er bevist, så er jeg jo gravidÅååååå du er gravid!! Og kjempe tydelig gravid
Skal jeg sette deg på gravid? Kan heller flytte deg om det skulle være kjemisk, men det er nok ikke det!![]()

Jaaaaa hurraÅhhh måtte alle gode ting være 3, og dette gå bra denne gangen![]()
![]()
Spotter fortsatt litt, men minimalt. Verdens beste førjulsgave!!
Vis vedlegget 474691