Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vente et par dager tror jeg.. Har en følelse av at det er kjemisk igjen.Yeeey gravid!!
Skal jeg sette deg opp på gravid?![]()
Håper den sitterVente et par dager tror jeg.. Har en følelse av at det er kjemisk igjen.
Håper også at den sitter helt til terminVente et par dager tror jeg.. Har en følelse av at det er kjemisk igjen.

jeg er bare lykkelig over å endelig, for første gang på mange måneder ha fanget opp eggeløsning og lagt inn godt med aksjer! Så nå blir det leeenge å vente til jeg kan begynne testingen 
Høres ut som når jeg var gravidNysgjerrig på hvor fort folk får symptomer og hva slags?Her er jeg 9dpo, foreløpig merker jeg at jeg blir superfort sliten og andpusten, raskere puls, varm…Eneste jeg «bekymrer» meg over at jeg ikke har så mye utflod
![]()
Likte solksinnsboblaHar så lyst og bytte nickname! Klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil hete isåfall! Haha. Solskinnsbobla? Haha
Føler meg ikke som en solskinnsboble men syns det var søtthaha eller Pinglepanda
haha
Mulig det må bli det daLikte solksinnsbobla![]()
Solskinnsboble er jo et veldig søtt navn daHar så lyst og bytte nickname! Klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil hete isåfall! Haha. Solskinnsbobla? Haha
Føler meg ikke som en solskinnsboble men syns det var søtthaha eller Pinglepanda
haha

Du sprer jo solskinn, så passer braHar så lyst og bytte nickname! Klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil hete isåfall! Haha. Solskinnsbobla? Haha
haha

Haha synes du virkelig det?? PrøverDu sprer jo solskinn, så passer bra![]()