Håper på et lite mirakel til - MA

Sloknet helt etter samboer masserte meg og sov hele natten. Føler meg litt mørbanket og vondt i hodet i dag, men ikke noe særlig smerter i underlivet. Hvordan går det med deg etter fødselen i går? :Heartred

Tydelig kroppen din trenger hvile og restitusjon❤️ Godt samboer ga deg massasje❤️

Det går greit med meg, egentlig. Er igang med husarbeid og alt som må gjøre; som vanlig:) Bearbeider vel egentlig det jeg har vært gjennom de siste ukene, helt fram til igår. Blør fortsatt en del, både rennende blod og koagler, men det er jeg vant til å gjøre med vanlig mens og:angelic: Prøver å se litt framover og håpe på at spiren sitter snart igjen:love017:smiley-angelic001

Ååå, kjære Håpefull! Jeg har akkurat sjekket forumet for første gang på lang tid, etter at jeg mistet, og har lest meg opp på dagboka di. For en humpete reise! Helt forferdelig at du har måttet gå igjennom dette, og har så stor medfølelse for deg! :Heartred

Blir så sint av den behandlingen du har fått, og jeg får lyst til å filleriste den legen som virket grumpy over at du ikke ringte om at fosteret kom ut. Han skulle prøvd å være i dine sko!

Sender deg en stooor klem! Jeg håper at dere prøver igjen, og at alt går som en drøm neste gang. Jeg har så troa på at det kan gå. :love017

Hcg nivået er allerede lavt og

Vedlegg

• Screenshot_20251120_104154_Gallery.jpg
    Screenshot_20251120_104154_Gallery.jpg
    304,1 KB · Visninger: 40
Ja, særlig etter å ha hatt rester og sett at flere har slitt med det og hcg som ikke synker ordentlig. Det raske fallet er sikkert hvorfor jeg har hodepine og værking i kroppen
Ja, det kan godt være hormoner i karusell som gir hodepine og kluss i kroppen. Jeg hadde også mye og veldig vond hodepine første tiden etter min abort.

Fryser på dagen og svetter om natten. Gjorde du og det?
Jepp! ble utrolig kald på dagtid, og veldig varm på natta. Fikk nesten ikke hatt dyne på meg. Det er jo mye rart som skjer i kroppen som vi ikke ser og skjønner helt, og kroppen skjønner det nok ikke selv heller. Den driver å rydder opp :Heartred

Jepp! ble utrolig kald på dagtid, og veldig varm på natta. Fikk nesten ikke hatt dyne på meg. Det er jo mye rart som skjer i kroppen som vi ikke ser og skjønner helt, og kroppen skjønner det nok ikke selv heller. Den driver å rydder opp :Heartred
Ja, den har vært flink og ordner og rydder opp. Kom spotting ganske raskt etter at hjertet hadde stoppet, så virker som om kroppen er flinkere til å oppdage når noe stopper opp nå. Litt skummelt å begynne å prøve igjen, men ønsket er så stort. Tenkte å kontakte privat gynekolog og spørre om hva han tenker om progesteron og albyl-e denne syklus og oppstart av Letrozol neste syklus

Ja, den har vært flink og ordner og rydder opp. Kom spotting ganske raskt etter at hjertet hadde stoppet, så virker som om kroppen er flinkere til å oppdage når noe stopper opp nå. Litt skummelt å begynne å prøve igjen, men ønsket er så stort. Tenkte å kontakte privat gynekolog og spørre om hva han tenker om progesteron og albyl-e denne syklus og oppstart av Letrozol neste syklus
Det er godt å se at kroppen gjør som den skal, selv om man skulle ønske den ikke hadde trengt det..

Ja det er lurt! Nå vet jeg ikke hvor du bor, men om du bor nære Oslo området, så har jeg hørt at den mannlige gynekologen på Oslo City legesenter er veldig dyktig på de som har mistet gjentatte ganger. Har hørt han har blitt nevnt i flere podcaster! Jeg har selv vurdert å dra til han ved neste graviditet :Heartred Der er det heller ikke så innmari dyrt.

Kontaktet en gynekolog og han svarte at utredning for habituel abort er tre mnd etter abort. Sa også at det ikke er anbefalt med Progesteron eller albyl-e før etter positiv test og gjerne etter ultralyd i uke seks. Letrozol kan man starte med i starten av syklus. Så da ser det ut til at det blir prøving uten støttemedisin nå og prøve å få resept på Letrozol ved første mens

Det er godt å se at kroppen gjør som den skal, selv om man skulle ønske den ikke hadde trengt det..

Ja det er lurt! Nå vet jeg ikke hvor du bor, men om du bor nære Oslo området, så har jeg hørt at den mannlige gynekologen på Oslo City legesenter er veldig dyktig på de som har mistet gjentatte ganger. Har hørt han har blitt nevnt i flere podcaster! Jeg har selv vurdert å dra til han ved neste graviditet :Heartred Der er det heller ikke så innmari dyrt.
Sniker litt her, men kan skrive under på at han er god. Både med hjelp for å bli gravid (letrozol), og støttemedisiner ved spontanaborter :Heartred artig at han blir nevnt i podcaster, det visste jeg ikke :)

Kontaktet en gynekolog og han svarte at utredning for habituel abort er tre mnd etter abort. Sa også at det ikke er anbefalt med Progesteron eller albyl-e før etter positiv test og gjerne etter ultralyd i uke seks. Letrozol kan man starte med i starten av syklus. Så da ser det ut til at det blir prøving uten støttemedisin nå og prøve å få resept på Letrozol ved første mens
Aldri hørt om oppstart på progesteron så sent før :eek: mange med habituell abort får beskjed om å begynne ved positiv test, og vi med kort lutealfase begynner etter eggløsning. Altså etter ultralyd i uke 6 er jo fryktelig sent :oops:

Aldri hørt om oppstart på progesteron så sent før :eek: mange med habituell abort får beskjed om å begynne ved positiv test, og vi med kort lutealfase begynner etter eggløsning. Altså etter ultralyd i uke 6 er jo fryktelig sent :oops:
Ja, det jeg trodde og, men var kanskje mer generelt eller jeg misforstod?

Vedlegg

• Screenshot_20251121_105952_Gmail.jpg
    Screenshot_20251121_105952_Gmail.jpg
    216,5 KB · Visninger: 45
Ja, det jeg trodde og, men var kanskje mer generelt eller jeg misforstod?
Rart, for han jobber noen ganger hos min gynekolog om hun ikke er tilstede. Og jeg fikk beskjed om å starte på Cylogest og Abyl E ved positiv test. Men, tenker du bare kan nevne det han så får du sikkert det ved første positiv test :Heartred Han er i hvert fall meget dyktig

Rart, for han jobber noen ganger hos min gynekolog om hun ikke er tilstede. Og jeg fikk beskjed om å starte på Cylogest og Abyl E ved positiv test. Men, tenker du bare kan nevne det han så får du sikkert det ved første positiv test :Heartred Han er i hvert fall meget dyktig
Ja, utviklingen stopper jo tidligere enn uke 6 her. Han skriver når man er gravid, så får teste tidlig og så bestille time ved evt positiv test. Blir uansett time når mens kommer for å få Letrozol. Litt redd for å prøve noe uten støtte nå

Back
Topp