Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Skulle brått på do, og kjente noe stort kom ut av meg.. der var den rosa, runde fostersekken og vedheng:sad010Detta er fælt:pale Hele greia var ca 8x8 cm.. Måtte gå rett inn i stua å tenne lys for h*n✨❤️ Stakkars gutten min på 13 år, han er så lei seg for at jeg mistet babyen:sad015

Skulle brått på do, og kjente noe stort kom ut av meg.. der var den rosa, runde fostersekken og vedheng:sad010Detta er fælt:pale Hele greia var ca 8x8 cm.. Måtte gå rett inn i stua å tenne lys for h*n✨❤️ Stakkars gutten min på 13 år, han er så lei seg for at jeg mistet babyen:sad015
Så lei meg for det, det er en forferdelig opplevelse :sorry::Heartbigred

Uff, ikke noe moro... :(

Uff, det er så fælt det ❤️ Fikk du god trøst?

Uff, det er så fælt det ❤️ Fikk du god trøst?

Mannen min ble sjokkert å lurte på om det gikk bra med meg❤️ Og sønnen min ble så utrolig lei seg, han satt i stua og hørte jeg fortalte det til mannen.. uff, altså :sorry: Og jeg kan ikke gjøre annet enn å trøste han å si at vi prøver igjen også håper vi det blir baby neste gang❤️ Han er så omsorgsfull, veldig følsom og snill❤️ Jeg er heldig som er mamma til en så fin gjeng:love7 Kom brått over dette bildet og fikk med ett følelsen av at jeg nok skal få min syvende lille skatt:love017:sad010
3b461784-f60e-4fc9-a797-44bdbad6e944.jpeg

Mannen min ble sjokkert å lurte på om det gikk bra med meg❤️ Og sønnen min ble så utrolig lei seg, han satt i stua og hørte jeg fortalte det til mannen.. uff, altså :sorry: Og jeg kan ikke gjøre annet enn å trøste han å si at vi prøver igjen også håper vi det blir baby neste gang❤️ Han er så omsorgsfull, veldig følsom og snill❤️ Jeg er heldig som er mamma til en så fin gjeng:love7 Kom brått over dette bildet og fikk med ett følelsen av at jeg nok skal få min syvende lille skatt:love017:sad010
Vis vedlegget 474381
Ååå fine gjengen din, dere skal få det til :Heartred Barn som blir møtt med anerkjennelse, medfølelse og åpenhet gir så mye tilbake. Datteren min er min største støttespiller, så takknemlig for henne

Fy fader så vondt :Heartpink :sorry: Er så utrolig lei meg for deg og familien din :Heartpink

Vis vedlegget 474381

Leit å høre. Har også opplevd det samme. Trist når det skjer, men godt når det er over og man kan begynne med blanke ark. Krysser fingrene for at syklusen er straks i rute :Heartred

Uff, det er så grusomt :sad010 Opplevde det selv når jeg mistet i fjor.. Sender deg og dine en kjempe trøste klem :Heartred

Imorgen er det 7årsdagen til vår lille, store Melvin:cool05:dance011:talk017 Så nå er det bursdagspyntet, og skal bake kake imorgen og må ut å handle jordbær(noe som sto på jubilantens ønskeliste):smiley-bounce022

Det hjelper og holder meg oppe å ha den fine gjengen min:love7Blør ennå en god del, men litt mindre smerter. Bare tatt 3 paracet idag❤️ Jeg vet jeg er heldig, og har mye å være takknemlig for:Heartred Allerede på CD4:angelic: Snøen daler ned ute, og det er så fint og fredelig å se ut på❄️
Screenshot_20251118_195258_Gallery.jpg

Screenshot_20251118_195307_Gallery.jpg

Imorgen er det 7årsdagen til vår lille, store Melvin:cool05:dance011:talk017 Så nå er det bursdagspyntet, og skal bake kake imorgen og må ut å handle jordbær(noe som sto på jubilantens ønskeliste):smiley-bounce022

Det hjelper og holder meg oppe å ha den fine gjengen min:love7Blør ennå en god del, men litt mindre smerter. Bare tatt 3 paracet idag❤️ Jeg vet jeg er heldig, og har mye å være takknemlig for:Heartred Allerede på CD4:angelic: Snøen daler ned ute, og det er så fint og fredelig å se ut på❄️Vis vedlegget 474446
Vis vedlegget 474447
Så fint pyntet :Heartred :happy:

Så fint du gjør det, og så godt du er positiv oppi alt. Må bare finne de positive tingene :Heartpink :shy:

Takk, gode du:Heartred Føler ikke jeg har så mye valg, egentlig❤️ Jeg ønsker å holde meg oppegående for barna sine del, og prøver å ikke dvele for mye ved det:angelic: Det ble dessverre som det ble, så håper jeg at NESTE gang, så blir det bebis:smiley-angelic001 13-åringen min har tatt dette veldig tungt, han er så empatisk og følsom av seg:sad010 Jeg prøver å fokusere på det som forhåpentligvis kommer:binkybaby:love7

Gratulerer med overstått til 7 åringen i hus - håper dere hadde en fin feiring tross situasjonen man er i :Heartred Godt å se at du har fokus på å komme deg videre til neste prøveperiode og har god støtte og omsorg i familien :Heartbigred

Back
Topp