Prøver på nytt etter SA+MA (ny MA)

Siden jeg ikke har gjort noe annet enn å scrolle og å håpe på at jeg våkner fra dette marerittet i dag, kom jeg over en fin slide på IG
IMG_1423.jpeg
IMG_1425.jpeg
IMG_1424.jpeg

IMG_1425.jpeg
IMG_1426.jpeg
IMG_1427.jpeg
IMG_1428.jpeg
IMG_1429.jpeg
IMG_1430.jpeg
IMG_1431.jpeg

Jeg trur mye av det kan lett stemme. Jeg har mange søsken og har to veldig nært i alder.

Kan absolutt innrømme at det har ikke vært enkelt.
Selvfølgelig elsker jeg alle mine søsken og livet hadde ikke vært det samme uten noen av di.
MEN… hadde du spurt meg for 10 år siden, hva jeg følte jeg trengte, så hadde jeg sikkert svart «foreldre som har faktisk tid for meg».
Følte ofte at mine problem blei ikke «sett» så som di hadde kanskje blitt om vi hadde vært færre, eller hatt mer mellomrom. Følte ofte som en bonus mamma til mine egne søsken.

Som sagt, elsker alle mine søsken. Syns mine foreldre gjorde et fantastisk godt jobb med det di hadde. Men. Uansett. Tenker fortsatt av og til på hvordan det hadde kunne blitt hvis jeg hadde hatt mer oppmerksomhet fra mine foreldre :smiley-ashamed004

Og du - det du føler er helt forståelig. Det er helt forferdelig, det du står i nå. Det du går igjennom.

Er helt tom for ord over det. Der er lov å føle at du vil aldri ta sjansen igjen. Det er lov å ta en pause fra det. Det er lov og gjøre akkurat det du føler er rett og best for deg. Det er lov å ombestemme deg, og så ombestemme deg nok en gang.

Gjør det du føler er riktig, og vi støtter deg uansett :Heartred
Stor klem :Heartred

Vis vedlegget 474246Vis vedlegget 474247
Har ikke tenkt til å sjekke kilder på dette. Trengte denne i dag.
Noen ganger trenger man litt støttende ord. Om det er til noen nytte at jeg nevner dette, så blir sønnen min 8 år neste september. Det er 10 års forskjell mellom meg om min søster, og 11 år mellom min mor og tante. Relasjonene er trygge og gode.

Jeg leste det du skrev tidligere. Ta tiden til hjelp. Nå er alt mørkt, og jeg tenkte det samme som deg. Jeg strevde med spiseforstyrrelse fra tidlig alder, og graviditeten som gikk ad undas trigget så mye i meg. Men jeg forstod at steg tilbake betyr ikke at alt er tapt, og omsider fant jeg en måte å håndtere det på som var mye mer konstruktiv enn den vanlige, kjente.

Mange gode klemmer til deg,

Jeg trur mye av det kan lett stemme. Jeg har mange søsken og har to veldig nært i alder.

Kan absolutt innrømme at det har ikke vært enkelt.
Selvfølgelig elsker jeg alle mine søsken og livet hadde ikke vært det samme uten noen av di.
MEN… hadde du spurt meg for 10 år siden, hva jeg følte jeg trengte, så hadde jeg sikkert svart «foreldre som har faktisk tid for meg».
Følte ofte at mine problem blei ikke «sett» så som di hadde kanskje blitt om vi hadde vært færre, eller hatt mer mellomrom. Følte ofte som en bonus mamma til mine egne søsken.

Som sagt, elsker alle mine søsken. Syns mine foreldre gjorde et fantastisk godt jobb med det di hadde. Men. Uansett. Tenker fortsatt av og til på hvordan det hadde kunne blitt hvis jeg hadde hatt mer oppmerksomhet fra mine foreldre :smiley-ashamed004
Forståelig, og det gir faktisk mening! :shy:

Noen ganger trenger man litt støttende ord. Om det er til noen nytte at jeg nevner dette, så blir sønnen min 8 år neste september. Det er 10 års forskjell mellom meg om min søster, og 11 år mellom min mor og tante. Relasjonene er trygge og gode.

Jeg leste det du skrev tidligere. Ta tiden til hjelp. Nå er alt mørkt, og jeg tenkte det samme som deg. Jeg strevde med spiseforstyrrelse fra tidlig alder, og graviditeten som gikk ad undas trigget så mye i meg. Men jeg forstod at steg tilbake betyr ikke at alt er tapt, og omsider fant jeg en måte å håndtere det på som var mye mer konstruktiv enn den vanlige, kjente.

Mange gode klemmer til deg,

Takk for at du deler :Heartred
Det er godt å høre. Har aldri tvilt på det egentlig, at det kan bli bra det også. Søsteren min er 10 år yngre enn meg, vi har en god relasjon. Broren min er bare 2 år eldre, og vi er ikke «close». Men så er familien min litt annerledes relasjonsmessig enn de fleste familier. Tror hele familen på begge sider sliter med relasjonsbygging, så har nok gått i arv.

Det er vondt når man plutselig befinner seg i en situasjon hvor du begynner å gripe etter gamle destruktive mønstre. Vet at det ikke løser noe som helst, men hva gjør man når det er det eneste man vet om? Det er åpenbart en erstatter for tap av kontroll. Kontroll over eget liv og egen kropp.
Håper også jeg kan finne dette, jeg har jo klart det før! Er bare fryktelig redd for å forsvinne ned i den onde spiralen, igjen. De siste fire årene har jeg vært skikkelig god til å hente meg selv inn igjen når jeg merker at det begynner å gå feil vei. Denne gangen er jeg mer usikker, og i dag har jeg ikke overskudd til å prøve en gang. Men det blir sikkert lettere med tiden.

Klaget til Billi-tester ang. SM testene også. Det ble mye frem og tilbake, og de mente testene fungerte som de skulle. At det ikke var mulig å sjekke stigning eller reduksjon av hcg med g-tester, de var ikke designet for det. Som om jeg aldri har brukt det før :rolleyes: Ga meg ikke, og mente de ikke fungerte som de skulle. Endte med at de skulle sende meg nye fra BP, men presiserte at det kun var som en del av deres kundeservice, og ikke fordi de mente det var noe feil med SM testene.
I går kom det 30 BP tester og en kopp i posten.. kommer godt med antar jeg. Har brukt 30 eller mer i dette kaoset.

I dag har jeg vært i dårlig form, vært kvalm og kastet opp alt jeg har inntatt. Har derfor bestemt meg for å gjennomføre hysteroskopien privat. Fikk time på Klinikk Hausken allerede i morgen! Har litt blandede følelser, men orker ikke ha det slik lenger.

Synd at du må gå privat for å få noe du har krav på lissom, men skjønner det blir for lenge å gå å vente på desember❤️ Det har i grunn vart lenge nok nå❤️

Ja, det er jo fælt at det skal gå så langt. Syntes 9 uker er lenge nok :arghh:
Håper du slipper dette, og at du er raskt i rute igjen:Heartred

Huff ja, det er helt håpløst å bli gående sånn lenge med rester. Tar jo da evigheter å kunne prøve på nytt igjen❤️ Håper nå at alt blir i skjønneste orden og (termin)spiren sitter fort igjen:smiley-angelic001:love7

I dag har jeg vært i dårlig form, vært kvalm og kastet opp alt jeg har inntatt. Har derfor bestemt meg for å gjennomføre hysteroskopien privat. Fikk time på Klinikk Hausken allerede i morgen! Har litt blandede følelser, men orker ikke ha det slik lenger.
Åå, jeg skjønner så godt at du har tatt det valget nå! Selvom det absolutt ikke burde være nødvendig :sorry::Heartred masse lykke til imorgen!! Satser på at kroppen din kommer raskt til seg selv igjen

Back
Topp