Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Nr 7 ble konstatert MA I uke 8+2. Er nå 8+4 og ingenting er skjedd ennå. Enden på visa ble MA 9+5(da aborten ble gjennomført). Gikk med det i 8 dager uten noe skjedde av seg selv, før jeg fikk mifegyne og cytotec 2 dager etter for å fullføre aborten. Føler på en stor sorg over den lille vi mistet :sad010

Luften gikk helt ut av meg igår, så la meg kl 19. Blir alltid kvalm og uvel av mifegyne:dead: Går bare å venter på imorgen, vet det blir en jævlig dag med mye blod og smerter. Ikke noe jeg ser fram til med huset fullt av barn, men må jo bare gjennomføre det:bag:

Nr 7 ble konstatert MA I uke 8+2. Er nå 8+4 og ingenting er skjedd ennå. Enden på visa ble MA 9+5(da aborten ble gjennomført). Gikk med det i 8 dager uten noe skjedde av seg selv, før jeg fikk mifegyne og cytotec 2 dager etter for å fullføre aborten. Føler på en stor sorg over den lille vi mistet :sad010

Luften gikk helt ut av meg igår, så la meg kl 19. Blir alltid kvalm og uvel av mifegyne:dead: Går bare å venter på imorgen, vet det blir en jævlig dag med mye blod og smerter. Ikke noe jeg ser fram til med huset fullt av barn, men må jo bare gjennomføre det:bag:
Når jeg hadde MA ca samme tid, var det lite blod og smerter. Håper du er like heldig :Heartpink

Når jeg hadde MA ca samme tid, var det lite blod og smerter. Håper du er like heldig :Heartpink

Når jeg tok aborten i 2020 da jeg var 7 uker, så var det MYE blod og smerter. Fikk høre på sykehuset igår at jeg nok har blødd en del mer, enn det man skal. Så jeg skulle være obs å evt ringe ambulansen. Satser på det slipper det! Håper jeg er like heldig som deg denne gangen❤️ Grusomt å høre du også har hatt en MA❤️ :sad010

Veldig lei meg for deg, skulle ønske jeg kunne si noe som hjelper, men det er ingenting som vil hjelpe. Du må bare gjennom det :sad010Sender masse varme tanker og styrkeklemmer :Heartbigred

Håper du kommer deg greit gjennom dette :Heartred

Hvordan går det med deg i dag? Tenker på deg :Heartred

Jeg er i så dårlig form. Kvalm og på nippet til å kaste opp, hodepine og føler meg så svak. Gjorde det sist når jeg tok mifegyne også. Kroppen jobber med det, og slimproppen gikk i sta.. kommer litt slim hele tiden nå. Ser fram til å bli ferdig imorgen. Takk som spør❤️ Hvordan er formen din? Føles det ut som alt er ute?❤️

Jeg er i så dårlig form. Kvalm og på nippet til å kaste opp, hodepine og føler meg så svak. Gjorde det sist når jeg tok mifegyne også. Kroppen jobber med det, og slimproppen gikk i sta.. kommer litt slim hele tiden nå. Ser fram til å bli ferdig imorgen. Takk som spør❤️ Hvordan er formen din? Føles det ut som alt er ute?❤️
Uff, kroppen er ikke noe glad i den da. Hvor lenge varte kvalmen forrige gang? Håper de hjemme steller litt med deg :Heartred det har gått litt lettere i dag, greide å dra avgårde på hundemesse. Føltes godt å komme seg ut og gjøre noe hyggelig, selv om jeg er helt ferdig nå. Tokk mifegyne tidligere i dag, kjenner bare litt kvalme. Tror det meste er ute, nesten sluttet å blø i hvertfall

Huff, får ikkje håpe du får spysjuka på toppen iallefall❤️ tenker masse på deg ❤️ :smiley-angelic001

Uff, kroppen er ikke noe glad i den da. Hvor lenge varte kvalmen forrige gang? Håper de hjemme steller litt med deg :Heartred det har gått litt lettere i dag, greide å dra avgårde på hundemesse. Føltes godt å komme seg ut og gjøre noe hyggelig, selv om jeg er helt ferdig nå. Tokk mifegyne tidligere i dag, kjenner bare litt kvalme. Tror det meste er ute, nesten sluttet å blø i hvertfall

Nei, kroppen min liker tydeligvis ikke Mifegyne, blir like syk hver gang, så :dead: Kjennes ut som omgangssyke(men det gjør jo hyperemesis og, bare verre) og influensa samtidig, egentlig. Og begynte å blø en del nå også, så da er jeg igang, skal bare sluttføre imorgen❤️

Så deilig for deg å komme deg litt ut, tenke på litt annet❤️ blir godt for deg å få sjekk på sykehuset på mandag❤️ Tror også du har fått det meate ut, hørea iallefall sånn ut ifht sånn du har hatt det❤️ Håper virkelig du er ferdig nå❤️❤️❤️

Huff, får ikkje håpe du får spysjuka på toppen iallefall❤️ tenker masse på deg ❤️ :smiley-angelic001

Neida, det er mifegyne, blir så sykt av den, og jordmoren sa at noen reagerte sånn på den, dessverre❤️ Seff er jeg ei av de:hilarious: Blødning er begynt nå,så ser fram til å bli ferdig imorgen. Nå er vi iallefall igang.

Korleis har det gått i natt? :Heartred

Har blødd inatt også, er som en vanlig mens for meg(jeg blør mye til vanlig, såpass at jeg har jernmangelanemi). Har satt cytotec for 50.min siden, og må bare ligge 10.min til. Så starter vel enda mer blødning❤️ Har vondt, men det har jeg ved vanlig nens også, så ikke store forskjellen. Eneste er at jeg kjenner meg susete i hodet grunnet oxynormen... Takk, som spør, snille du❤️

Følger med på deg fra sidelinjen, men har virkelig ingenting fornuftig å si til deg ang dette. Aldri opplevd lignende selv, så.. Men tenker på deg, og sender gode tanker din vei. ❤️

Følger med på deg fra sidelinjen, men har virkelig ingenting fornuftig å si til deg ang dette. Aldri opplevd lignende selv, så.. Men tenker på deg, og sender gode tanker din vei. ❤️

Takk, snupp❤️ Vettu, det er ikke noe å si, skikkelig dritt-situasjon en bare må komme seg gjennom❤️ Det gjør vondt, men aller mest psykisk; å abortere bort et ønsket barn fordi det var dødt :sad010 Får ikke gjort hverken fra eller til, må bare prøve igjen❤️

Back
Topp