Ikm 47

Selvsagt røyk jeg på en 6dpo :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20251113_164752_Gallery.jpg
    Screenshot_20251113_164752_Gallery.jpg
    226,2 KB · Visninger: 52
  • Screenshot_20251113_164830_Gallery.jpg
    Screenshot_20251113_164830_Gallery.jpg
    209,6 KB · Visninger: 51
Nei det er ikke så lett når det er det eneste man tenker på.. Også føles det kanskje som at «alle» tester positivt tidlig når man er inne på forum, for et er gjerne det som blir delt. Sannheten er vel at de fleste ikke tester positivt så tidlig, statistikkmessig.
Håper at bursdagen til din lille og bursdagsfeiring blir en god distraksjon❤️

Vis vedlegget 474178
Vis vedlegget 474179
Er akkurat dette, jeg vet også av tidlig erfaring at jeg får sene positive. Fant ut forige svangerskap at jeg aldri skal ta med ukesindikasjon igjen. Ble mye ekstra bekymring av at den ikke viste 3+ når den burde. Og i morgen blir han to år. :laughing002

Må innrømme at det ikke er så oppslukende denne perioden, eller litt er det. Men vi bommet nok litt ift el da vi hadde sykdom i hus. Men trenger ikke få en negativ test før helgen fordi. :smiley-ashamed004

Tusen takk. Tror nok dagene blir fantastisk likevel jeg. 2år er stort. :love7:love017

Er akkurat dette, jeg vet også av tidlig erfaring at jeg får sene positive. Fant ut forige svangerskap at jeg aldri skal ta med ukesindikasjon igjen. Ble mye ekstra bekymring av at den ikke viste 3+ når den burde. Og i morgen blir han to år. :laughing002

Må innrømme at det ikke er så oppslukende denne perioden, eller litt er det. Men vi bommet nok litt ift el da vi hadde sykdom i hus. Men trenger ikke få en negativ test før helgen fordi. :smiley-ashamed004

Tusen takk. Tror nok dagene blir fantastisk likevel jeg. 2år er stort. :love7:love017
Ja ikkesant! Man kjenner jo seg selv best. Fikk heller aldri 3+ på ukesindikasjon, hun er nå 6 år :laughing002 men det var fryktelig stressende når det sto på.

Så kjedelig, vi bommet på el forrige pp. Men sykdom får man gjort lite med..

Kjempestort! Man blir aldri to år igjen:love7
Syntes to åringer er herlig! Personligheten kommer masse frem å de er så lett å få til å le:hilarious:

Jeg tok en i dag. Flo sier at jeg er 8 dpo. Har aldri testet så tidlig før, men skulle ut for å spise og drikke på restaurant og tenkte at jeg kan sjekke om jeg må holde meg unna vin og spekemat. Den var helt hvit og blank og jeg unnet meg en øl. Har ikke helt troen egentlig…

Ja ikkesant! Man kjenner jo seg selv best. Fikk heller aldri 3+ på ukesindikasjon, hun er nå 6 år :laughing002 men det var fryktelig stressende når det sto på.

Så kjedelig, vi bommet på el forrige pp. Men sykdom får man gjort lite med..

Kjempestort! Man blir aldri to år igjen:love7
Syntes to åringer er herlig! Personligheten kommer masse frem å de er så lett å få til å le:hilarious:
Det skjønner jeg godt var stress. Jeg fikk heldigvis dagen etter. Men all googlingen (man ikke burde gjøre)var ikke akkurat optimistisk.

Ja, sånn er det av og til.

Ja, mye personlighet, mye temperament. Altså han er mye heftigere i temperament enn broren på 3år, som er midt i en trass periode. :laughing002 Tror det blir en skikkelig spennende helg, men noe bråk. Tror det blir tøft for storebror at lillebror får pakker og ikke han. Er heldigvis noen som kommer med pakke til han også, selv om jeg er litt delt der. Er viktig lærdom det med at av og til er den ene i hovedfokus. Men er første bursdagen til lillebror etter storebror virkelig oppdaget pakker.

Det skjønner jeg godt var stress. Jeg fikk heldigvis dagen etter. Men all googlingen (man ikke burde gjøre)var ikke akkurat optimistisk.

Ja, sånn er det av og til.

Ja, mye personlighet, mye temperament. Altså han er mye heftigere i temperament enn broren på 3år, som er midt i en trass periode. :laughing002 Tror det blir en skikkelig spennende helg, men noe bråk. Tror det blir tøft for storebror at lillebror får pakker og ikke han. Er heldigvis noen som kommer med pakke til han også, selv om jeg er litt delt der. Er viktig lærdom det med at av og til er den ene i hovedfokus. Men er første bursdagen til lillebror etter storebror virkelig oppdaget pakker.
Ikke så lett med søsken når man er så nærme i alder nei. Også er det jo rett alder for sjalusi, forstår han godt om han blir litt sjalu på lillebrors fine gaver:hilarious:
Her får mine alltid gave når den andre har bursdag, av bestemor selvsagt. Hun sier at man må jo feire at det er så og så lengesiden de ble storebror/lillesøster:laughing002 Helt greit egentlig. Har ganske lite søskensjalusi her, men så har de ganske stor aldersforskjell så det kan nok ikke sammenlignes

Spennende!! Ser du noe i virkeligheten? De stikkene dine du kjente må være festing! Blir spennende å se de neste dagene
Føler jeg kan se noe på denne også fra en vinkel, men så ser jeg at det er hvitt/skinnende der streken skal være fra en annen vinkel :hilarious: får se om jeg klarer å vente med å ta ny til i morgen tidlig eller om jeg tar en i kveld

Føler jeg kan se noe på denne også fra en vinkel, men så ser jeg at det er hvitt/skinnende der streken skal være fra en annen vinkel :hilarious: får se om jeg klarer å vente med å ta ny til i morgen tidlig eller om jeg tar en i kveld
Den er så irriterende den hvite skinnende delen! Jeg prøver å vente til i morgen med neste men det er fader ikke lett når man først har starta testinga haha

9 dpo morgen. Synes jeg alltid skimter noe, men det gjør jeg hver mnd og så er det bare skygge. :hilarious: :smiley-ashamed004

Ingen symptomer på noe så langt egentlig.

Vedlegg

• IMG_9579.jpeg
    IMG_9579.jpeg
    578,9 KB · Visninger: 75
Back
Topp