Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Ser du noe?Selvsagt røyk jeg på en 6dpo![]()

Føler jeg kan se noe i rett lys og rett vinkel, men stoler ikke på meg selv lengreSpennende! Ser du noe?![]()

Er akkurat dette, jeg vet også av tidlig erfaring at jeg får sene positive. Fant ut forige svangerskap at jeg aldri skal ta med ukesindikasjon igjen. Ble mye ekstra bekymring av at den ikke viste 3+ når den burde. Og i morgen blir han to år.Nei det er ikke så lett når det er det eneste man tenker på.. Også føles det kanskje som at «alle» tester positivt tidlig når man er inne på forum, for et er gjerne det som blir delt. Sannheten er vel at de fleste ikke tester positivt så tidlig, statistikkmessig.
Håper at bursdagen til din lille og bursdagsfeiring blir en god distraksjon
Vis vedlegget 474178
Vis vedlegget 474179

Ja ikkesant! Man kjenner jo seg selv best. Fikk heller aldri 3+ på ukesindikasjon, hun er nå 6 årEr akkurat dette, jeg vet også av tidlig erfaring at jeg får sene positive. Fant ut forige svangerskap at jeg aldri skal ta med ukesindikasjon igjen. Ble mye ekstra bekymring av at den ikke viste 3+ når den burde. Og i morgen blir han to år.
Må innrømme at det ikke er så oppslukende denne perioden, eller litt er det. Men vi bommet nok litt ift el da vi hadde sykdom i hus. Men trenger ikke få en negativ test før helgen fordi.
Tusen takk. Tror nok dagene blir fantastisk likevel jeg. 2år er stort.![]()
men det var fryktelig stressende når det sto på.

Haha det var jo det da! Blir spennende å se neste gang du testerFøler jeg kan se noe i rett lys og rett vinkel, men stoler ikke på meg selv lengre![]()

Det skjønner jeg godt var stress. Jeg fikk heldigvis dagen etter. Men all googlingen (man ikke burde gjøre)var ikke akkurat optimistisk.Ja ikkesant! Man kjenner jo seg selv best. Fikk heller aldri 3+ på ukesindikasjon, hun er nå 6 årmen det var fryktelig stressende når det sto på.
Så kjedelig, vi bommet på el forrige pp. Men sykdom får man gjort lite med..
Kjempestort! Man blir aldri to år igjen
Syntes to åringer er herlig! Personligheten kommer masse frem å de er så lett å få til å le![]()
Tror det blir en skikkelig spennende helg, men noe bråk. Tror det blir tøft for storebror at lillebror får pakker og ikke han. Er heldigvis noen som kommer med pakke til han også, selv om jeg er litt delt der. Er viktig lærdom det med at av og til er den ene i hovedfokus. Men er første bursdagen til lillebror etter storebror virkelig oppdaget pakker.Ikke så lett med søsken når man er så nærme i alder nei. Også er det jo rett alder for sjalusi, forstår han godt om han blir litt sjalu på lillebrors fine gaverDet skjønner jeg godt var stress. Jeg fikk heldigvis dagen etter. Men all googlingen (man ikke burde gjøre)var ikke akkurat optimistisk.
Ja, sånn er det av og til.
Ja, mye personlighet, mye temperament. Altså han er mye heftigere i temperament enn broren på 3år, som er midt i en trass periode.Tror det blir en skikkelig spennende helg, men noe bråk. Tror det blir tøft for storebror at lillebror får pakker og ikke han. Er heldigvis noen som kommer med pakke til han også, selv om jeg er litt delt der. Er viktig lærdom det med at av og til er den ene i hovedfokus. Men er første bursdagen til lillebror etter storebror virkelig oppdaget pakker.
Helt greit egentlig. Har ganske lite søskensjalusi her, men så har de ganske stor aldersforskjell så det kan nok ikke sammenlignes
Spennende!! Ser du noe i virkeligheten? De stikkene dine du kjente må være festing! Blir spennende å se de neste dageneMorgentest 7dpo!
Føler jeg kan se noe på denne også fra en vinkel, men så ser jeg at det er hvitt/skinnende der streken skal være fra en annen vinkelSpennende!! Ser du noe i virkeligheten? De stikkene dine du kjente må være festing! Blir spennende å se de neste dagene
får se om jeg klarer å vente med å ta ny til i morgen tidlig eller om jeg tar en i kveldDen er så irriterende den hvite skinnende delen! Jeg prøver å vente til i morgen med neste men det er fader ikke lett når man først har starta testinga hahaFøler jeg kan se noe på denne også fra en vinkel, men så ser jeg at det er hvitt/skinnende der streken skal være fra en annen vinkelfår se om jeg klarer å vente med å ta ny til i morgen tidlig eller om jeg tar en i kveld
Haha ja, det er vanskelig! Plutselig blir 1 test om dagen til 2, og 2 blir til både 3 og 4Den er så irriterende den hvite skinnende delen! Jeg prøver å vente til i morgen med neste men det er fader ikke lett når man først har starta testinga haha

Jeg ser også noe her9 dpo morgen. Synes jeg alltid skimter noe, men det gjør jeg hver mnd og så er det bare skygge.![]()
Ingen symptomer på noe så langt egentlig.