Håper på et lite mirakel til - MA

Så de blir ikke sinte, hvis det viser seg at alt er ute? Ja, prøvd med varmeflaske, men ikke mer ut. Mest blod på papiret siste halvannet døgn. Ingen feber heldigvis, men fortsatt samme temp, som under svangerskapet
De har ingen grunn til å bli sinte!! Det er du som skal være sint her som får så utrolig dårlig behandling. Jeg tenker det er ikke noe å vurdere engang. Er viktig og få sjekket at alt er bra. Bare synd du måtte vente så utrolig lenge :( stor klem til deg!!! ❤️❤️❤️❤️

Oppdatering: fortsatt lite blødning og ingen store koagler, vevsklumper. Press følelsen i går, roet seg igjen, men fortsatt murringer og lett press. Vært ganske kvalm siden i gårkveld. Livmor føles ikke tom ut, som ved tidligere abort. Fikk påminnelse om timen på mandag. Vurderer å bare møte opp på denne, så jeg får en sjekk, siden jeg ikke er sikker på at foster er ute. På undersøkelsen på mandag som var, sa han at det var ingen tegn på påbegynnende abort, selv om jeg hadde småblødninger. Smerten og blødningen på natt, kan den skyldes undersøkelsen og ikke fullstendig abort? Så sliten av all denne usikkerheten

Den timen er din, så møt opp til timen din❤️ Du trenger den jo, for å evt fullføre aborten og se om det er rester inni der❤️ Du skal ikke være redd for at de blir sinte på deg, for er ikke du som har gjort noe gærli- er omvendt❤️ Du som burde være sint for den behandlingen du har fått der, helt ubegripelig og umenneskelig behandling:smiley-angry002

Den timen er din, så møt opp til timen din❤️ Du trenger den jo, for å evt fullføre aborten og se om det er rester inni der❤️ Du skal ikke være redd for at de blir sinte på deg, for er ikke du som har gjort noe gærli- er omvendt❤️ Du som burde være sint for den behandlingen du har fått der, helt ubegripelig og umenneskelig behandling:smiley-angry002
Ja, psykologem ble og sjokkert og mente at jeg burde sende inn en skriftlig klage. Hun sa også at jeg burde møte opp på den timen, og få en avklaring. Får godt å få fortalt alt som har skjedd og få en bekreftelse på at det ikke er greit

De har ingen grunn til å bli sinte!! Det er du som skal være sint her som får så utrolig dårlig behandling. Jeg tenker det er ikke noe å vurdere engang. Er viktig og få sjekket at alt er bra. Bare synd du måtte vente så utrolig lenge :( stor klem til deg!!! ❤️❤️❤️❤️
Ja, får satse på det og fare for at de får en svær skyllebøtte hvis de prøver seg. Psykologen mente at jeg burde sende inn klage. Hun så nesten litt på gråten ut og sjokkert da jeg fortalte om alt som har skjedd denne uke. Hun sa og at jeg burde ta timen og at jeg ikke kunne vite om alt er ute

Ja, får satse på det og fare for at de får en svær skyllebøtte hvis de prøver seg. Psykologen mente at jeg burde sende inn klage. Hun så nesten litt på gråten ut og sjokkert da jeg fortalte om alt som har skjedd denne uke. Hun sa og at jeg burde ta timen og at jeg ikke kunne vite om alt er ute
Ja det synes jeg også du burde gjøre ❤️ godt å fått snakket med psykologen da ❤️

Hei! Jeg hiver meg inn her litt brått, men jeg har fulgt litt med her inne og jeg må bare si at jeg er helt enig med psykologen din. Du bør absolutt klage!

Det er fortvilende å lese om måten du blir behandlet på og det du går igjennom nå. Det er bare ikke greit!

Også er det ganske nedslående at det fortsatt kan være så håpløst på Ahus. Min første graviditet for flere år siden endte i en MA og det var Ahus jeg måtte til for å få ordnet opp. Jeg måtte vente i over en uke før jeg fikk komme inn og det hele var en så kjip opplevelse og jeg ble behandlet så dårlig at jeg nekter å føde der. Jordmor på helsestasjonen var veldig opptatt av at det var der jeg burde føde når jeg ble gravid igjen, men det var helt uaktuelt for meg å dra tilbake dit. Jeg ville heller ta sjansen på å reise litt lenger enn å være på Ahus i en så sårbar situasjon som en fødsel er. Jeg sendte klage noen uker senere, men jeg hørte aldri noe og det har jo tydeligvis ikke skjedd så mye endring der. Jeg håper du også sender en klage når du får overskudd til det. På ett eller annet punkt må de vel begynne å ta klagene på alvor?

Men aller først må du få kommet deg gjennom dette og hentet deg inn igjen. Håper du har gode folk rundt deg som kan ta litt ekstra vare på deg nå ❤️

Håper du får god ivaretakelse i dag :Heartred tenker masse på deg

Jeg har lest meg opp på de siste sidene i dagboka di, og jeg synes det er forferdelig leit å lese om hva du har vært gjennom nå i det siste, og den behandlingen du har fått (eller snarere mangel på). Sender deg gode tanker herfra også, og håper tiden går fort til mandag. :Heartred

Hatt vondt da jeg tisset og satt rett opp og ned siden i går. Da jeg stod opp økte disse smertene og kom i intense kramper. Kjente at jeg måtte på do. Holdt ved tissen og for sikkerhets skyld og da kom det en stor klomp, som jeg kunne dra ut. Rødt vev, rod poselignende og gul rund liten pose som hang fast i resten i en tynn snor. Tror det var hele fostersekk en med det gule legemet som kom og forhåpentligvis morkaka. Ikke turt å åpne, men tokk vare på. Da ser det ut som om følelsen av at det ikke var tomt stemmer

Hatt vondt da jeg tisset og satt rett opp og ned siden i går. Da jeg stod opp økte disse smertene og kom i intense kramper. Kjente at jeg måtte på do. Holdt ved tissen og for sikkerhets skyld og da kom det en stor klomp, som jeg kunne dra ut. Rødt vev, rod poselignende og gul rund liten pose som hang fast i resten i en tynn snor. Tror det var hele fostersekk en med det gule legemet som kom og forhåpentligvis morkaka. Ikke turt å åpne, men tokk vare på. Da ser det ut som om følelsen av at det ikke var tomt stemmer
Fy søren :( får så vondt av deg :(

Har ikke ord… håper ting begynner å snu seg nå og du får lit ro og smertene og blødningene er snart over. Men du skal ikke være redd for å ta kontakt med sykehuset hvis du føler at det trenges!
Masse klemmer og styrke til deg, vi finnes alltid her for deg :Heartred

Det er så trasig og urettferdig :sad010
Du sku absolutt ha hatt den babyen i armene dine, i juni måneden neste år. Sku ikke bli sånn her :sad010

Huff, så trist kjære deg❤️ sender deg masse varme klemmer og bønner, må du finne fred i sorgen over den lille og må familien ein dag bli komplett :smiley-angelic001

Back
Topp