IKM uke 48 og 49

IMG_9321.jpeg
Fortsatt ikke positiv i følge Premom, men bør vel nærme seg dette? For sent med å legge aksjer eller er dette et bra tidspunkt?

Stabil temp hos meg. 36,40 igår og i dag. Hmmm.. skjønner ingenting av denne kroppen :bag: fremdeles ganske sterke el tester også, vil at de skal synke snart! :rolleyes: Syklusen blir jo evig lang
IMG_3734.png

Det var skikkelig vinglete tester ja :sorry:
jaa fryktelig irriterende.. helsepersonell sier jo at det er den første positive som gjelder, men jeg vet ikke jeg? :banghead:når det går så opp og ned over 5 dager? da kan jeg vel ikke stole på at det var den første som løsnet egget.. :dead: Hatt litt el smerter i dag også, så overrasker meg ikke om den er positiv igjen når jeg kommer hjem fra jobb nå.. Blir jo evig lenge å vente på mensen hvis det fortsetter sånn :arghh::arghh: de har jo vært negative og nede på 0,2 og 0,3 etter aborten og negativ graviditetstest, så er jo ikke hcg som forårsaker det heller..

Skikkelig eggløsningssmerter og ELslim (sorry detaljer) idag! Fikk ikke lagt inn aksjer igår pga totalt ulike skift, men i forigårs og etter jobb idag så håpe det holder! Tenker jeg regner eggløsningsdag idag, som også premom gjør (fikk positiv el test igår imellom 16-19), så snart DPO land og testetrang!

Skikkelig eggløsningssmerter og ELslim (sorry detaljer) idag! Fikk ikke lagt inn aksjer igår pga totalt ulike skift, men i forigårs og etter jobb idag så håpe det holder! Tenker jeg regner eggløsningsdag idag, som også premom gjør (fikk positiv el test igår imellom 16-19), så snart DPO land og testetrang!
Da skal jo 2 dager føre og på dagen være perfekt :excited001

jaa fryktelig irriterende.. helsepersonell sier jo at det er den første positive som gjelder, men jeg vet ikke jeg? :banghead:når det går så opp og ned over 5 dager? da kan jeg vel ikke stole på at det var den første som løsnet egget.. :dead: Hatt litt el smerter i dag også, så overrasker meg ikke om den er positiv igjen når jeg kommer hjem fra jobb nå.. Blir jo evig lenge å vente på mensen hvis det fortsetter sånn :arghh::arghh: de har jo vært negative og nede på 0,2 og 0,3 etter aborten og negativ graviditetstest, så er jo ikke hcg som forårsaker det heller..
For meg er det dagen etter toppen som er EL. Kan ha høye målinger både en og to dager føre, men har alltid kun 1 måling som ender på sånn 1,3 i premom. Alt før det spiller ingen rolle. Nå har jo noen sånne helt syke premom verdier da, og det har ikke jeg :smiley-ashamed004

Men ja bra du testet ut hcg med eggløsningstester. Gjorde det samme siden de er mer sensitive. Kunne nesten brukt de som tidlig graviditetstester :hilarious:

Men veldig vanskelig med målingene dine :sorry: Det er ikke noe gøy når man helst bare vil komme seg rett i syklus og komme seg tilbake til der man var før man mistet. Og selvfølgelig helt til termin neste gang da.

De to målingene mine ville visst ikke være venner og bestemte seg for å bo langt fra hverandre :hilarious:

Vi får se hvordan det utvikler seg, men mulig temping ikke er noe for meg

1000014205.jpg

Detaljer er alltid lov :cool: Ska tro det er godt med aksjer nå ja, kan alltids legge inn noen til i kveld :D

Det ble en kort topp denne gangen. Viktigste er at aksjene er lagt inn!! El imorgen cd 18. litt seint for meg men dette er første syklus etter egguttak så mulig derfor.
Vis vedlegget 474193
Det var en rask topp ja! Hadde man målt på feil tidspunkt den ettermiddagen hadde man ikke fått den med seg. Basert på første målingen den dagen kan det godt hende jeg hadde misset på den toppen der :smiley-ashamed004 Men da er du straks over i dpo land :D

Begynner å få noe jeg tror ligner EL slim, men må innrømme det er den første måneden jeg har fulgt med så er ikke helt sikker :confused005 Blir nok ekstra med EL testing denne helgen og legger inn noen ekstra aksjer for å være på den sikre siden!

Begynner å få noe jeg tror ligner EL slim, men må innrømme det er den første måneden jeg har fulgt med så er ikke helt sikker :confused005 Blir nok ekstra med EL testing denne helgen og legger inn noen ekstra aksjer for å være på den sikre siden!
Føler man merker det best når man legger aksjer egentlig. At man har noen dager der man kan gå rett på sak :hilarious: Noe jeg synes er greit hvis vi legger aksjer på morgningen :happy:

Back
Topp