Ikm 47

Nå begynner jeg og overbevise meg selv om så mange symptomer at jeg snart ryker på en test..
kaffen smaker enda veldig godt, og det er det sikreste tegnet at jeg ikke er gravid enda :knegg:
Samme her! Bortsett fra at det kommer litt senere for meg…

Fremdeles helt hvite tester. Så da gikk det nok ikke denne gangen :sad010 kan jo fortsatt snu, men har null symptomer også. Får se hva den neste uka bringer.
Vi er i samme båt. Får håpe og krysse fingrene for at neste prøveperiode er den som klaffer for oss.

7 dpo - De grå syltynne skyggestrekene har blitt rosa!!!:arghh: Måtte vente til de var tørket for at det skulle komme med på bilde. Klarer nesten ikke skjønne at det er sant!
Men alle symptomene er der, tung følelse i livmoren, veldig vonde pupper, lett kvalme også følte jeg meg VELDIG sikker på at jeg er gravid. Mistenker at egget slapp samme dag som jeg hadde LH topp å at jeg egentlig er 8 dpo, hadde topp kl 10 på morgenen.

IMG_4124.jpeg
IMG_4129.jpeg

Dpo 6 i dag og denne runden har jeg bestemt meg for å ikke teste før ikm.. eller hvertfall prøve å la være! Så har ingen tidligtester igjen i huset :nailbiting: De to siste rundene har jeg vært HELT sikker på at jeg ser strek og er gravid, blir så forbanna skuffa når det bare er skyggestreker :hilarious: men herlighet så tregt tiden går….

7 dpo - De grå syltynne skyggestrekene har blitt rosa!!!:arghh: Måtte vente til de var tørket for at det skulle komme med på bilde. Klarer nesten ikke skjønne at det er sant!
Men alle symptomene er der, tung følelse i livmoren, veldig vonde pupper, lett kvalme også følte jeg meg VELDIG sikker på at jeg er gravid. Mistenker at egget slapp samme dag som jeg hadde LH topp å at jeg egentlig er 8 dpo, hadde topp kl 10 på morgenen.

Vis vedlegget 474110Vis vedlegget 474111
Åååååååååå hurraaaaa :Heartred :love017 :dance011

Dpo 6 i dag og denne runden har jeg bestemt meg for å ikke teste før ikm.. eller hvertfall prøve å la være! Så har ingen tidligtester igjen i huset :nailbiting: De to siste rundene har jeg vært HELT sikker på at jeg ser strek og er gravid, blir så forbanna skuffa når det bare er skyggestreker :hilarious: men herlighet så tregt tiden går….
Flink som venter så lenge!! Jeg tenkte det samme forrige pp men jeg klarer ikke stå i det å vente så lenge haha! Tiden går forferdelig sakte ja..

Back
Topp