IKM uke 46

Ååå, denne kroppen altså :arghh: jeg blir så sykt forvirra nå! Fikk jo en blødning for 2 dager siden, den tok seg litt opp og blodet ble litt mørkere så jeg var helt sikker på at mensen kom tidlig denne runden, men! Nå i kveld så har det bare sluttet helt:oops: jeg er egentlig ikke en av de som sjekker livmortapp, men nå måtte jeg bare:pog den føles helt lukket ut, så nå sitter jeg her som et stort spørsmålstegn.. lurer på om jeg skal ta en test i morgen bare for å utelukke det en gang for alle, for nå begynner jeg jo å håpe igjen:confused:
Så merkelig. Hvilken dpo er du igjen? Ville tatt en test imorgen ja

Tok denne testen nå. Jeg kan skimte en svak strek, men er usikker på om den blir synlig på bildet. Men den er vel uansett for svak til at det kan være noe nå? Er 11 dpo 20251109_063354.jpg

Hadde håp om en svak rosa strek i dag. 7dp3dt 10dpo. Men jeg ser fortsatt bare skygge. Eller syner.. prøvde å skru ned lysstyrken på bilde 2 i et desperat forsøk på noe. Har igjen en test jeg tar før jeg legger meg og kjøper nye i morgen..

20251109_175511.jpg
20251109_175502.jpg

Nå har jeg ikke hatt noen blødning siden 13 tiden, men mye murringer :oops: tar en test i morgen tidlig, den burde vel være noe mer synlig om jeg er gravid? Selv om det da har gått 24 timer siden forrige test og ikke 48

Hva slags tester bruker du? ♡

Hva slags tester bruker du? ♡
Har 1 test fra normal liggende, det var det jeg brukte i dag tidlig også. Har også en clearblue digital liggende, men tenker å vente med den til jeg eventuelt har en litt sterkere vanlig test :smiley-ashamed004 skulle egentlig handle inn ms tester på fredag, men så droppa jeg det når jeg begynte å blø :smiley-ashamed004

Back
Topp