Herreguuud er så trist for at dette er siste
Tenk at jeg aldri mer skal få oppleve dette , utrolig alt man kjenner på når alt er over ! Er jo en magisk reise og gro ett lite menneske
tross alle plager og alt som har vært så kunne jeg gjort dette om igjenn å om igjenn
men en gang er det vel stopp! 3 gutter først å to jenter til slutt , dette er sååå stas
ny født bobla nytes å jeg skal nyte hver dag fremover 
Tenk at jeg aldri mer skal få oppleve dette , utrolig alt man kjenner på når alt er over ! Er jo en magisk reise og gro ett lite menneske
tross alle plager og alt som har vært så kunne jeg gjort dette om igjenn å om igjenn
men en gang er det vel stopp! 3 gutter først å to jenter til slutt , dette er sååå stas
ord kan ikke beskrive for en deilig følelse dette er
Herregud så gla man blir i det lille mennesket, vil bare stoppe tiden litt! Var nede i 2690 da vi dro fra sykehuset å i dag 14 dager etter er vi oppe i 2970
men en plass må jeg stoppe! Å d blir her, tror grunnen til jeg nyter dette nå er at jeg har bare en liten . Tidligere har jeg hadd to å tre små samtidig , å d har vært mye mer arbeid ! Så nå nyter vi dagene å gjør absolutt ingenting 
14 dager allerede, å jeg nyter enda hver dag
vel fortjent etter den uroen du hadde!

i år skal det pyntes å dekoreres ute å inne , har smått begynt med julegaver og det er så gøy å kjøpe gaver til lille babyen , hadde ærlig talt aldri trodd jeg skulle kose meg så mye . Lille er 12 uker nå og er bare så skjønn og smilende , helst skulle jeg holdt henne hjemme til hun var to år kjenner jeg å bare kose meg med henne , men det går neppe da jeg må tilbake i jobben