Dagbok og tankekjør

Herreguuud er så trist for at dette er siste :sad010 Tenk at jeg aldri mer skal få oppleve dette , utrolig alt man kjenner på når alt er over ! Er jo en magisk reise og gro ett lite menneske :Heartpinktross alle plager og alt som har vært så kunne jeg gjort dette om igjenn å om igjenn :smiley-bounce016men en gang er det vel stopp! 3 gutter først å to jenter til slutt , dette er sååå stas :) ny født bobla nytes å jeg skal nyte hver dag fremover :)

Nå er lillemor snart fire døgn, og jeg må bare si og få baby når jeg er 40 er noe av d beste jeg kunne gjort ! Med de andre var jeg 19,23,24 å 28 , dette kan rett å slett ikke måles !!! En helt annen ro, andre prioriteringer å perspektiv på livet ! Det er rett å slett fantastisk ! Så alle som vurdere flere barn eller barn når de nermer seg 40 eller er 40 sier jeg bare kjør på ! For dette er magisk :) :Heartpink Nyter baby bobla så godt jeg kan! Er helt forelsk å oppslukt! Å alle store søsknene er heeeeelt tullerusk ! Kan ikke gå forbi henne i. Kurven der hun sover uten å stoppe å ta på henne ! :Heartpink

1 uke med verdens skjønneste lille skatt :Heartpink er sååå deilig å faktisk ha bare en baby og ingen små i tillegg, har alltid hadd 3 små samtidig , spesielt heftig med to i midten med bare 16 mnd mellom ! Og nå 12 år etter siste så er det helt magisk og få en babytid med ro i:love7ord kan ikke beskrive for en deilig følelse dette er :Heartpink

14 dager allerede, å jeg nyter enda hver dag :Heartred Herregud så gla man blir i det lille mennesket, vil bare stoppe tiden litt! Var nede i 2690 da vi dro fra sykehuset å i dag 14 dager etter er vi oppe i 2970:Heartredgår seg til! Ellers er kroppen nesten helt på plass, merker lite i bekkenet nå! Synes det enda det er trist at jeg ikke skal ha flere :smiley-angry017men en plass må jeg stoppe! Å d blir her, tror grunnen til jeg nyter dette nå er at jeg har bare en liten . Tidligere har jeg hadd to å tre små samtidig , å d har vært mye mer arbeid ! Så nå nyter vi dagene å gjør absolutt ingenting :hello2

:love01714 dager allerede, å jeg nyter enda hver dag :Heartred Herregud så gla man blir i det lille mennesket, vil bare stoppe tiden litt! Var nede i 2690 da vi dro fra sykehuset å i dag 14 dager etter er vi oppe i 2970:Heartredgår seg til! Ellers er kroppen nesten helt på plass, merker lite i bekkenet nå! Synes det enda det er trist at jeg ikke skal ha flere :smiley-angry017men en plass må jeg stoppe! Å d blir her, tror grunnen til jeg nyter dette nå er at jeg har bare en liten . Tidligere har jeg hadd to å tre små samtidig , å d har vært mye mer arbeid ! Så nå nyter vi dagene å gjør absolutt ingenting :hello2
Ååh, høres fantastisk ut :love017 Så fint hun vokser ut blitt større, lillevennen!

Ååh, høres fantastisk ut :love017 Så fint hun vokser ut blitt større, lillevennen!
Helt magisk med babytid :Heartred Men savner faktisk å være gravid denne gangen , tross alle plagene med bekkenet ! Så elsket jeg å være gravid fra 2 trimester denne gangen

lille er blitt 4 uker og vi koser oss så extremt :) vi har all verdens tid om dagen, på ettermidag er storesøsken hjemme og jeg får litt fri, som å kunne vaske klær og gjøre annet hus arbeide, men gud så alle nyter denne babyen ! Det som gjør meg ganske oppgitt er når jeg har vært på butikk eller andre plasser og nesten fremmede folk sier « dette er vel siste « du skal nå ikke ha flere « herregud fem barn» d siste var nå en jeg ikke kjenner som hadde sagt til ei vennine ! Denne dama er i midten av 60’årene og hva jeg tenkte med så fikk barn når jeg var 40, at jeg var sååå egoistisk! Er så dritt lei av at alle skal mene noe om mitt liv ! Har aldri hadd d bedre !!!

8uker snart med verdens søteste lille baby :smiley-bounce016koser meg så med lille , der er virkelig noe annet når de andre barna er så store , er redd for at det er det som gjør alt så fint nå ! Minste er 12 år å de andre 21,17,16 å alle forguder lillemor! Alltid noen som vil holde og kose og ta seg av henne. I går sa mannen vil du ha en til må vi få den nå, jeg hadde elsket å gjøre dette igjenn men orker ikke to små igjenn da blir alt mye mer slitsomt å komplisert ! Hadde 15 mnd mellom de i midten å lovet meg selv aaaaaldri mer ! Men gud som jeg blir å savne å kjenne på gleden å spenning over en graviditet

Så koselig å høre at dere koser dere! :love7 Det er nok noe i det du sier, det er ekstra koselig og tid til å bare nyte når de andre ikke trenger så mye. Å få en til nå blir jo ikke med samme forutsetning, da det allerede er en som krever litt mer enn de store barna. Men så er det jo andre positive ting med tette igjen, men ja, du har jo sagt at du synes det er fint som det er nå :love7

Fortsett å kos deg!

Ja tenker jeg har prøvd å ha to tette samtidig som jeg hadde en på 5 år! Da guttene i midten var 4 og 5 fikk jeg nr 4 å d var rundt d og :) så egentlig tenker jeg at det er nokk nå, jeg har lillemor å hun som er 12 som er stor nokk til å hjelpe meg ! Samtidig så når vi ska noe så er det som regel bare de to som ønsker å være med ! Åsså er det såpass krevende synes jeg å starte på nytt i gjenn, at jeg kjenner jo at det holder med hun jeg fikk nå! Åsså skal jeg jo ut i jobb igjen i mai å da blir jeg vel å merke at en holder:) men det eeer så koselig å gå gravid når formen er okei å den gleden og spenningen man kjenner på i 9mnd :)

9 uker idag er min lille fine baby :Heartpinkjeg nyter å nyter, det er litt som førstegang bare mye mer moden , var 19år da og 40 nå, jeg koser meg så fælt å leker med tanken på en til , men må tenke litt mer på den! Tror d handler om jeg elsker små barns livet :love712 år mellom yngst å nest yngst , det hadde jo vært fiiiiiint med ett søsken til som var litt nermere i alder :hello2:smiley-bounce016ellers handler jeg meg i hjæl på alle de fine baby klærne til jente , er aaaaalt for mye fint ! Og hun passer 50 enda så jeg håper nu blir lenge på 56 etterpå :Heartredbare nyt å kos med lille å storesøsken som forguder henne ! Er og inne på tredje uke med trening så sakte men sikkert bygger jeg kroppen tilbake

weee snart jul, de fire store barna har valgt seg ut egne kalendrer så venter på disse i posten, skal endelig begynne med julegaver snart :smiley-bounce016 I tilegg har jeg booket en uke til alcudia i juni med 4 av barna , det blir sååå stas, største gullet skal jobbe å spare penger til de flytter for å studere videre! Ellers nyter jeg permisjons tid å flere av de jeg kjenner har fått barn eller venter! Lillemor er så skjønn å vokser så fint for hver dag ! Er nå 10 uker å bynt på Str 56 ! Elsker å kjøpe disse små plaggene til lillemor ! Nå skal julestasen kjøpes ! Gleder meg Max

Lillemor er 11uke og jeg er godt igang på feel 24 med tre styrke uker i uken , begynte å trene igjenn 6 uker etter fødsel med to økter i uka , gradvis håper jeg å være tilbake med 4 styrkeøkter og 1 kondisjons økt i uka! Det er så deilig å få bevegd seg i gjenn ! Trente frem til uke 30 før jeg måtte gi meg pga bekkenet ! Men nå er kroppen med meg å jeg nyter å kunne løfte vekter i gjenn ;) planlegger romjuls dåp å har fått en del pakker med masse rosa pynt :Heartpink Ellers så utvikler hun seg hver dag føler jeg , hun er sååå blid å skjønn , klarer ikke la henne ligge alene vil bare kose med henne hele tiden men siden hun har 4 søsken som og vil kose med henne så lar jeg de få styre:love7storebror på 21 år klarer så vidt og gå forbi henne uten å måtte stryke litt! Livet er i grunn helt nydelig:Heartred

Lillemor er 11uke og jeg er godt igang på feel 24 med tre styrke uker i uken , begynte å trene igjenn 6 uker etter fødsel med to økter i uka , gradvis håper jeg å være tilbake med 4 styrkeøkter og 1 kondisjons økt i uka! Det er så deilig å få bevegd seg i gjenn ! Trente frem til uke 30 før jeg måtte gi meg pga bekkenet ! Men nå er kroppen med meg å jeg nyter å kunne løfte vekter i gjenn ;) planlegger romjuls dåp å har fått en del pakker med masse rosa pynt :Heartpink Ellers så utvikler hun seg hver dag føler jeg , hun er sååå blid å skjønn , klarer ikke la henne ligge alene vil bare kose med henne hele tiden men siden hun har 4 søsken som og vil kose med henne så lar jeg de få styre:love7storebror på 21 år klarer så vidt og gå forbi henne uten å måtte stryke litt! Livet er i grunn helt nydelig:Heartred
Så godt å høre at livet smiler :love7 :shy: vel fortjent etter den uroen du hadde!

Jeg er SÅ sjukt enig i at det er helt nyyyydelig å bli mama på nytt i 40 årene. Og den ekstreme baby-forelskelsen.. sukk :love7
Klarte ikke gi meg med en gitt, her ble det 2019,2022,2025 og prøver igjen :hilarious::Heartred (ble mamma som 24 og 25 åring.. et helt annet liv siden kjennes det ut som)

Så deilig å nyte den rosa skyen, reine rusen er det! :hilarious:

Jeg er SÅ sjukt enig i at det er helt nyyyydelig å bli mama på nytt i 40 årene. Og den ekstreme baby-forelskelsen.. sukk :love7
Klarte ikke gi meg med en gitt, her ble det 2019,2022,2025 og prøver igjen :hilarious::Heartred (ble mamma som 24 og 25 åring.. et helt annet liv siden kjennes det ut som)

Så deilig å nyte den rosa skyen, reine rusen er det! :hilarious:
Ååååå du går for en til nå ??? Har sykt lyst på en til alså, helsa er god så det står ikke på det, men mer på at skal vi gjøre d må d skje nå! Ja d er helt magisk !!! Herregud som jeg nyter !!! Har ikke ord :))))

Så godt å høre at livet smiler :love7 :shy: vel fortjent etter den uroen du hadde!
Jaaaa tenkt at alt bare løste seg så bra, å alle har vist meg så omsorg å kjærlighet å virkelig blitt tadd så godt vare på av alle i min krets :Heartred Tror d var mye hormoner

Ååååå du går for en til nå ??? Har sykt lyst på en til alså, helsa er god så det står ikke på det, men mer på at skal vi gjøre d må d skje nå! Ja d er helt magisk !!! Herregud som jeg nyter !!! Har ikke ord :))))
Vi prøver i alle fall, så vil jeg ikke angre på at vi ikke gav det forsøk :Heartred
Eldste har nettopp forlatt redet, og nestemann flytter trolig neste år. Blir jo så tomt her da med «bare» 3 :angelic:

Ja.. er jo fint å ha et søsken som ikke er alt for langt unna i alder? Go for it :happy093.

21 åringen som blir 22 neste år, drar til høsten , nr 2 drar året etter å nr 3 året etter det ! Da sitter jeg igjenn men hun på da 15 år å lillemor som er 3 år, hun skulle hatt en liten venn :hello2

Snøen har lagt seg i tykt lag, det er orntlig julestemning ute, for første gang på lenge kjenner jeg på den deilige følelsen av å virkelig glede meg til jul :Heartbigredi år skal det pyntes å dekoreres ute å inne , har smått begynt med julegaver og det er så gøy å kjøpe gaver til lille babyen , hadde ærlig talt aldri trodd jeg skulle kose meg så mye . Lille er 12 uker nå og er bare så skjønn og smilende , helst skulle jeg holdt henne hjemme til hun var to år kjenner jeg å bare kose meg med henne , men det går neppe da jeg må tilbake i jobben :) har fikset på rommene til 16 og 17 åringen, ny oppusset å venter på nye møbler og litt pynt :) blir så koselig :) kjenner jeg er spent og gleder meg til desember med alt som hører med :)

Back
Topp