TakkSå leit å lese! Klem til degMener å ha lest at det egt er større sannsynlighet for å lykkes med frys?
Ja, har jo egentlig lest det samme
får håpe det stemmer for neste runde nå i novemberFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå leit å lese! Klem til degMener å ha lest at det egt er større sannsynlighet for å lykkes med frys?
Ja, har jo egentlig lest det samme
får håpe det stemmer for neste runde nå i novemberSå spennende! Er det samme protokoll du hadde sist?Jeg satt første sprøyten igår med pergoveris, men shitt ass jeg merker stor aktivitet i eggstokkan alleredeTok meg en treningsøkt idag på tross av legens anbefaling, men det er bare rolig kontrollert styrketrening, ingen hopp og sprell
![]()
Ja veldig spennende, ny protokoll/medisin nå! sist hadde jeg Gonal F, men nå har jeg pergoveris. Og sist hadde jeg IVF, mens nå skal vi gjøre ICSI tross god spermkvalitet. Sist fikk jeg 8 egg hvor 2 ble dyrket til dag3(ferskinnsett) og dag 5 (fryseforsøk), så blir spennende å se om det blir bedre resultater denne gangenSå spennende! Er det samme protokoll du hadde sist?

Velkommen - satt deg opp på stimulering med en gang - masse lykke til - vi har UL samme dagMari2301 - 29 år - B1 - St. Olavs - Forsøk nr 1 - Bemfola, Fyremadel - Oppstart 1 Nov. Skal på første UL 10 nov![]()
![]()

Jeg hadde væske i livmor en gang så da ble det avbrutt. Men det var rett etter en SA og tror egentlig ikke kroppen var helt i vater igjen.Jeg har da fått time til ultralydkontroll 13.11Dere som har hatt fryseforsøk i styrt syklus, har dere opplevd at innsett har blitt avbrutt av ulike årsaker?
Kjekt å prøve både ny protokoll og medisin! Håper virkelig dette blir en god kombo for degJa veldig spennende, ny protokoll/medisin nå! sist hadde jeg Gonal F, men nå har jeg pergoveris. Og sist hadde jeg IVF, mens nå skal vi gjøre ICSI tross god spermkvalitet. Sist fikk jeg 8 egg hvor 2 ble dyrket til dag3(ferskinnsett) og dag 5 (fryseforsøk), så blir spennende å se om det blir bedre resultater denne gangen![]()

Oi det hørtes ikke godt ut!Jeg hadde væske i livmor en gang så da ble det avbrutt. Men det var rett etter en SA og tror egentlig ikke kroppen var helt i vater igjen.
Wow spennende! Vi er samme alder, barn og sykehus! Heier på degMari2301 - 29 år - B1 - St. Olavs - Forsøk nr 1 - Bemfola, Fyremadel - Oppstart 1 Nov. Skal på første UL 10 nov![]()
![]()

Oi så gøyVelkommen - satt deg opp på stimulering med en gang - masse lykke til - vi har UL samme dag![]()

Heier på deg ogsåWow spennende! Vi er samme alder, barn og sykehus! Heier på deg![]()
gøy at så mye er likt!Samme som meg, gikk også fra gonal F nå til pergoveris og fra IVF til ICSI. Husker ikke hvor du var i løypa basert på samtalene her, men gjerne oppdater med resultat. Jeg har veldig med eggposer nå, så det blir totalfrys om vi er heldig å få blastocyst/embryo!Ja veldig spennende, ny protokoll/medisin nå! sist hadde jeg Gonal F, men nå har jeg pergoveris. Og sist hadde jeg IVF, mens nå skal vi gjøre ICSI tross god spermkvalitet. Sist fikk jeg 8 egg hvor 2 ble dyrket til dag3(ferskinnsett) og dag 5 (fryseforsøk), så blir spennende å se om det blir bedre resultater denne gangen![]()
Jeg skal sette tredje sprøyta idag, så er bare i starten av løypen på stimulering, skal oppdatere her i gruppa underveis, blir nok uttak midten av neste uke om alt går etter planen, så ligger ca 1 uke bak deg i løpetSamme som meg, gikk også fra gonal F nå til pergoveris og fra IVF til ICSI. Husker ikke hvor du var i løypa basert på samtalene her, men gjerne oppdater med resultat. Jeg har veldig med eggposer nå, så det blir totalfrys om vi er heldig å få blastocyst/embryo!

Will do, gleder meg til å følge reisen dinJeg skal sette tredje sprøyta idag, så er bare i starten av løypen på stimulering, skal oppdatere her i gruppa underveis, blir nok uttak midten av neste uke om alt går etter planen, så ligger ca 1 uke bak deg i løpet
Masse lykke til på uttaket imorgen - keep us posted![]()

Velkommen - har lagt deg til listen!Helen1995 (holder på å endre brukernavn fra det man fikk automatisk) - 30 - B1 - OUS - IVF1 - Antagonist; Gonal F 150 E, kontroll dag 8 med Ø2 - Oppstart om noen dager (når jeg får mensen), egguttak uke 47/48
HeiVil gjerne være med i gruppen. Er helt ny og gruer meg til oppstart, men samtidig spent og gleder meg til å komme i gang. Har prøvd naturlig i 2 år. Mannlig faktor.
Veldig spennende med første IVF! Jeg hadde en veldig god opplevelse med første IVF prosessen min nå i august, det ble ikke graviditet dog (så derfor IVF 2 nå for meg), men selve stimulering med Gonal F og uttak/innsett gikk veldig fint og problemfritt - ville bare si at det er veldig individuelle opplevelser så det trenger ikke å være en fæl opplevelse
Enkelte blir jo veldig påvirket av stimuleringen og hormoner, og så virker det som det er langt mer bivirkninger på lang protokoll enn kort protokoll. Håper du får en bra opplevelse du også og at du ikke har behov for å grue deg sånn, men uansett er man selvsagt veldig spent spesielt ved første forsøk - jeg synes det er iallefall veldig godt å ha et fellesskap av IVF prøvere her inne 

Tusen takk for svar! Veldig koseligVelkommen - har lagt deg til listen!![]()
Veldig spennende med første IVF! Jeg hadde en veldig god opplevelse med første IVF prosessen min nå i august, det ble ikke graviditet dog (så derfor IVF 2 nå for meg), men selve stimulering med Gonal F og uttak/innsett gikk veldig fint og problemfritt - ville bare si at det er veldig individuelle opplevelser så det trenger ikke å være en fæl opplevelse
Enkelte blir jo veldig påvirket av stimuleringen og hormoner, og så virker det som det er langt mer bivirkninger på lang protokoll enn kort protokoll. Håper du får en bra opplevelse du også og at du ikke har behov for å grue deg sånn, men uansett er man selvsagt veldig spent spesielt ved første forsøk - jeg synes det er iallefall veldig godt å ha et fellesskap av IVF prøvere her inne
![]()
Det er sant, man kan fort føle seg litt ensom om det i «the real life», og her er det mange som kan gi råd og støtte også hvis man lurer på ting, jeg har fått masse hjelp og lært mye fra den superfine gjengen her inneTusen takk for svar! Veldig koseligBetyr mye! Og med et sånt fellesskap så man ikke føler seg så alene i prosessen. Blir spennende alt sammen, og å følge dere andre her inne
![]()

Masse lykke til med oppstart!Gjør det! Uke 48 skjer the thingGodt å se deg igang Energy! Da setter jeg deg på stimulering, ikke sant?![]()