Takk alle dere fine, for gode meldinger
Det varmer et litt knust hjerte.
Jeg fikk mensen i går, og etter en hektisk runde med å få tak i medisiner (hvorfor skal det være så vanskelig??)- så har jeg fått ordnet det meste nå. Første sprøyter er satt i dag. Jeg går på en blanding med Rekovelle og Meriofert, så det blir spennende hvordan eggene takler det. I tillegg har jeg tatt progynova i forkant. Så nå er det bare å krysse fingrene. Stimuleringen er i gang… Min nest siste stimulering. Det føles både fint og rart at jeg har satt en så tydelig deadline. Men om 2 måneder skal jeg faktisk ikke stimulere noen ting igjen. Får håpe det er nok og at disse to siste rundene er det som skal til
Det varmer et litt knust hjerte.Jeg fikk mensen i går, og etter en hektisk runde med å få tak i medisiner (hvorfor skal det være så vanskelig??)- så har jeg fått ordnet det meste nå. Første sprøyter er satt i dag. Jeg går på en blanding med Rekovelle og Meriofert, så det blir spennende hvordan eggene takler det. I tillegg har jeg tatt progynova i forkant. Så nå er det bare å krysse fingrene. Stimuleringen er i gang… Min nest siste stimulering. Det føles både fint og rart at jeg har satt en så tydelig deadline. Men om 2 måneder skal jeg faktisk ikke stimulere noen ting igjen. Får håpe det er nok og at disse to siste rundene er det som skal til