Jeg tar også Duphaston i tillegg til Cyclogest, men tar 1 tablett morgen og en midt på dagen. Jeg tenker det ikke er krise, tror ikke det kan ødelegge noeGod ide å trappe ned i morgen og ta som vanlig fra mandag, ville gått for den! Dette går nok bra!
Tusen takk dere! Legehjernen min tenker at dette går helt bra, infertilitetshjernen min blir så stressa, greier ikke tenke rasjonelt. Hjelper veldig med beroligende ord og erfaringsdeling, tusen takkJeg tok for mye progesteron også sist, det stod i behandlingsplanen min at jeg skulle ta prolutex injeksjon morgen og kveld, og utrogestan vag kapsel morgen og kveld. Men jeg skulle visst bare ta prolutex injeksjon en gang om dagen og ikke to ganger. De sa på innsett dagen at det ikke var farlig at jeg hadde tatt for mye progesteron, det var bare ikke nødvendig å ta så mye og at det stod feil i behandlingsplanen min. Jeg googlet masse rundt det og konkluderte for meg selv at det ikke var farlig å ta dobbel dose progesteron og at det ikke ville ha negativ innvirkning på forsøket, utifra mitt perspektiv trenger du ikke å stresse med det men å bare ta normal dose igjen neste gang, jeg hadde ikke trappet ned heller. NB: jeg er ikke lege men deler bare min erfaring/tanker rundt for mye progesteron!![]()

Men den var helt normal på 10 mm 
Håper du har fått sove litt! Jeg våknet sånn ca 100 ganger natten før mitt innsett sist, var så spent 
Det er innafor å håpe med 3 egg! Men jeg skjønner veldig godt… jeg hadde 3 egg sist og satt å stirra på telefonen helt til siste timen før innsett