Oktober 2025

Ja, så redd for at de skal ringe for å si at ingen klarte seg :arghh: :smiley-angelic001 Men har samtidig mere håp enn sist så skal prøve å leve på det :Heartpink

Jeg sier ofte på tull at jeg gjerne skulle hatt litt av propofolen til MJ sånn at jeg kan bli lagt i lett narkose en uke eller to, når livet føles litt for vanskelig. Sånn som nå... "vekk meg om et par uker når jeg evt skal ta blodprøven" >_< vekk meg når november er over..

Jeg er så heldig ellers i livet mtp det som er viktig for meg, så jeg prøver å ha fokus på det. Og jeg håper, som dere alle, fortsatt hver eneste gang, med alt jeg har :)

Med 6 av 6 befruktede egg så syns jeg absolutt du skal la deg selv håpe! :) :)

Jeg sier ofte på tull at jeg gjerne skulle hatt litt av propofolen til MJ sånn at jeg kan bli lagt i lett narkose en uke eller to, når livet føles litt for vanskelig. Sånn som nå... "vekk meg om et par uker når jeg evt skal ta blodprøven" >_< vekk meg når november er over..

Jeg er så heldig ellers i livet mtp det som er viktig for meg, så jeg prøver å ha fokus på det. Og jeg håper, som dere alle, fortsatt hver eneste gang, med alt jeg har :)

Med 6 av 6 befruktede egg så syns jeg absolutt du skal la deg selv håpe! :) :)
Hahaha jeg sa det senest i dag: kan ikke jeg bare få sove frem til onsdag vartfall? :laughing002

Hahaha jeg sa det senest i dag: kan ikke jeg bare få sove frem til onsdag vartfall? :laughing002

Haha ikkeee saaant! Jeg trodde det jeg skrev der kunne trigge litt "pearl clutching" for noen. Jeg får ikke brukt emojis lengre, så som såkalt millennial, så klarer jeg nå ikke å uttrykke meg >_< <-----må bruke sånne fra Nokia 3210-tiden.

Haha ikkeee saaant! Jeg trodde det jeg skrev der kunne trigge litt "pearl clutching" for noen. Jeg får ikke brukt emojis lengre, så som såkalt millennial, så klarer jeg nå ikke å uttrykke meg >_< <-----må bruke sånne fra Nokia 3210-tiden.
Hahah love it!

Meeeen.... om alle våre 3 har gått til grunne nå; ville de ha sagt ifra nå eller venter de til i morgen?? Har bare hatt fryseforsøk offentlig så jeg vet ikke hvordan de gjør det der.

Vi har jo (som mange) litt reisevei og har ordnet sjåfør osv.. føler bare det hadde vært dobbelt så sårt om vi først fikk vite det når vi ble ropt opp på venterommet i morgen kl 14:15... fulle av håp og forventninger. Æsj.. jeg hater at jeg ikke kan styre følelsene mine mer.. det er vel bare å spenne hjelmen og få på knebeskyttere
De ringer dersom det ikke er noe å sette tilbake. :) jeg skjønner det. Var sånn da jeg holdt på i Porsgrunn også.. Helt krise Lang vei å frykten for at det ikke ble noe å sette tilbake. :/

Men ialledager! Enda en fantastisk nyhet! :'D ♡♡ Er det blasto de har satt inn og fryst ned?
En blasto de har satt inn ja og en blasto de hadde fryst ned. Så skulle de se Ann de siste tre som fortsatt var med.. Men om alle 3 klarer seg så er det jo 5 blastoer av 6 befruktede så det er et godt forsøk :)

De ringer dersom det ikke er noe å sette tilbake. :) jeg skjønner det. Var sånn da jeg holdt på i Porsgrunn også.. Helt krise Lang vei å frykten for at det ikke ble noe å sette tilbake. :/

Ja det er i morgen den o'store innsettsdagen er.. selvfølgelig ikke før kl 14:15 så jeg får ekstra god tid på å grue meg til tlf :D

Ja det er vel tross alt en av de mindre problemene på denne reisen. Jeg har en imovane(sovepille) jeg har spart til en regnværsdag. Det regner veldig her i kveld. Tror jeg tar den og legger meg tidlig. Så får morgendagen bare komme og bli som den må.

Åh det gjør meg så glad! :D Dette er vel lov å kalle en reell sjanse? ♡
Ja blir spennende nå :) menne jeg satte inn 2x 4AA sist som ikke satte seg heller.. Men man gir ikke opp <3

Flott at så mange tester tidlig, det er gøy for oss som følger med!

Personlig SKAL jeg vente til 14 dpo. Evt blir det 17 dpo for jeg skal på kurs i annen by fra 15-17 dpo og denne gangen skal vi teste sammen. Jeg sier det her sånn at det er skrevet ned og opplest og vedtatt :smiley-ashamed004

Flott at så mange tester tidlig, det er gøy for oss som følger med!

Personlig SKAL jeg vente til 14 dpo. Evt blir det 17 dpo for jeg skal på kurs i annen by fra 15-17 dpo og denne gangen skal vi teste sammen. Jeg sier det her sånn at det er skrevet ned og opplest og vedtatt :smiley-ashamed004
Flinkis! <3

:'(
Check, check, check, check... på alt du sier.
Jeg har egentlig ganske god selvinnsikt, men selvfølelsen og MITT syn på MEG, har jeg i dårlige perioder problemer med. De som er ekte glad i meg, og kjenner sjelen min, sier akkurat det samme som du skriver. Jeg forstår og vet ting innerst inne. Logikken min er det lite feil med, men følelsene tar oftere og oftere over. Og da vet jeg at jeg kan være ganske dust mot meg selv.. jobber med det ♡

Takk for at du ser meg og ikke er redd for å skrive det du tenker :') ♡
Ja skjønner det du skriver at logikken og selvinnsikten er der, men selvfølelsen jobber imot, spesielt i dårlige perioder. Det at du ser det selv og jobber med det sier mye om deg og om styrken din :happy::Heartred Vi er ofte vår egen største kritikere, men noen mer enn andre, som kan gjøre livet ganske vanskelig iblant dessverre :Heartbigred Godt å høre du har folk rundt deg som er glad i deg på ekte og kjenner deg innerst inne - det er gull verd og god støtte :Heartred

Ja skjønner det du skriver at logikken og selvinnsikten er der, men selvfølelsen jobber imot, spesielt i dårlige perioder. Det at du ser det selv og jobber med det sier mye om deg og om styrken din :happy::Heartred Vi er ofte vår egen største kritikere, men noen mer enn andre, som kan gjøre livet ganske vanskelig iblant dessverre :Heartbigred Godt å høre du har folk rundt deg som er glad i deg på ekte og kjenner deg innerst inne - det er gull verd og god støtte :Heartred

Du er så god!! *uglycryemoji* ♡♡♡
Ja jeg er veldig heldig.
Men de som får ha deg i livet sitt er jammen heldige òg ♡

Du er så god!! *uglycryemoji* ♡♡♡
Ja jeg er veldig heldig.
Men de som får ha deg i livet sitt er jammen heldige òg ♡
Det var veldig snilt sagt av deg :shy::Heartbigred Sender deg en megastor klem og ønsker deg masse lykke til imorgen, keep us posted :greet025

Litt krise men samtidig forhåpentligvis ikke. Jeg fikk jo utskrevet Duphaston på innsettdagen, hun sa jeg skulle ta morgen og kveld frem til 1 uke etter jeg er ferdig med cyklogest. Hentet ut på apoteket og da sier farmasøyt + det står på pakken at det er 2 tabl morgen og kveld. Jeg tenker jaja og kjører på med det, nå har jeg tatt 2 tabl fredag, og så til samme 4 tabl i dag lørdag, og innser basert på antall tabletter jeg hadde tilgjengelig at det ikke kan stemme. Så jeg sjekker rundt på nettet og vanlig dose er definitivt 1 tabl x 2 (ikke 2 x 2) og i helsa-mi-appen står det 1 x 2....så jeg har tatt totalt 3 tabl for mye på 1,5 døgn. Det er samme behandling som initial behandling for truende abort.... Noen som vet om for mye progesteron kan ødelegge?? Tenker jeg må trappe ned og ta kanskje 1+2 tabl i morgen og så 1+1 fra mandag. Noen tanker??

Litt krise men samtidig forhåpentligvis ikke. Jeg fikk jo utskrevet Duphaston på innsettdagen, hun sa jeg skulle ta morgen og kveld frem til 1 uke etter jeg er ferdig med cyklogest. Hentet ut på apoteket og da sier farmasøyt + det står på pakken at det er 2 tabl morgen og kveld. Jeg tenker jaja og kjører på med det, nå har jeg tatt 2 tabl fredag, og så til samme 4 tabl i dag lørdag, og innser basert på antall tabletter jeg hadde tilgjengelig at det ikke kan stemme. Så jeg sjekker rundt på nettet og vanlig dose er definitivt 1 tabl x 2 (ikke 2 x 2) og i helsa-mi-appen står det 1 x 2....så jeg har tatt totalt 3 tabl for mye på 1,5 døgn. Det er samme behandling som initial behandling for truende abort.... Noen som vet om for mye progesteron kan ødelegge?? Tenker jeg må trappe ned og ta kanskje 1+2 tabl i morgen og så 1+1 fra mandag. Noen tanker??
Jeg tar også Duphaston i tillegg til Cyclogest, men tar 1 tablett morgen og en midt på dagen. Jeg tenker det ikke er krise, tror ikke det kan ødelegge noe :Heartred God ide å trappe ned i morgen og ta som vanlig fra mandag, ville gått for den! Dette går nok bra!

Jeg tok for mye progesteron også sist, det stod i behandlingsplanen min at jeg skulle ta prolutex injeksjon morgen og kveld, og utrogestan vag kapsel morgen og kveld. Men jeg skulle visst bare ta prolutex injeksjon en gang om dagen og ikke to ganger. De sa på innsett dagen at det ikke var farlig at jeg hadde tatt for mye progesteron, det var bare ikke nødvendig å ta så mye og at det stod feil i behandlingsplanen min. Jeg googlet masse rundt det og konkluderte for meg selv at det ikke var farlig å ta dobbel dose progesteron og at det ikke ville ha negativ innvirkning på forsøket, utifra mitt perspektiv trenger du ikke å stresse med det men å bare ta normal dose igjen neste gang, jeg hadde ikke trappet ned heller. NB: jeg er ikke lege men deler bare min erfaring/tanker rundt for mye progesteron! :Heartbigred

Back
Topp