November 2025

En_gang_kanskje

Gift med forumet
Assistert-jentene
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Heia dere - det er 1.november idag! :greet008

Jeg har aldri lagd månedstråd for assistert befruktning før, men det er 1.november idag og jeg skal begynne på ny behandling nå så jeg hiver meg ut i det :computer005 Gi meg et lite vink om noe er feil eller må rettes på underveis :greet025

Vil du være med? Skriv inn følgende så setter jeg deg opp på listen :smiley-angelic003
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - ca dato oppstart/innsett

Eksempel:
En_gang_kanskje - 38 - B1 - HUS - IVF2 - Pergovis & Ganirelix - Oppstart 02.november, innsett 17.11

Håper vi kan få en fin måned sammen i en vanskelig prosess - støtte, råd og heierop her inne hjelper så mye! :hug007:Heartbigred

Venter på oppstart :sleep011

Stimulerer :thumleft

Energy - 37 - B1 - OUS - Forsøk nr3 - Gonapeptyl, GonalF, Ovitrelle, Cyclogest - oppstart 21 oktober ca /innsett uke 48

Mummitrolle - 34 - B3 - femar

Hylleblomsten- 30- B1- OUS-Forsøk nr 1- Gonal-F, fyremadel, ovitrelle og cyclogest (skal på opplæring 17.11) oppstart ca 19-20. november/uttak ca uke 49

Aidly - 32 - 1. - UNN - 2. forsøk ICSI - Fostimon/Ganirelix - uttak 24.11

Pernillsen-36-B1-Porsgrunn-IVF1-bemfola/fyrmadel- oppstart på bemfola ca 20 november..

AnetteO86 bemfola gonalf F

Hundemamma_92- 33- B1- OUS-Forsøk nr 1- Gonal-F, fyremadel, ovitrelle og cyclogest oppstart sprøyter 18.11, egguttak 03.12

Ruger :playful:

Sommersol82 - 43 - B2 - Hausken - IVF - Oppstart siste uke i november

Drikkeflaske - 36 - B2 - Livio - Pergoveris, Fyramadel, Gonapeptyl og Ovitrelle - Uttak 27.11. - innsett 02.12.

Kassy92 - 33 - B2 - Haukeland - IVF1 - GonalF, Fyremandel, Ovitrelle, Cyclogest - oppstart på lørdag (15. Nov), UL neste mandag (24. Nov)

Totalfrys :schocked028
Mari2301 - 29 år - B1 - St. Olavs - Forsøk nr 1 - Bemfola, Fyremadel - Oppstart 1 Nov

Seline - 29 - B1 - Forsøk nr 2 - Progynova, pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - uttak uke 45

Aleneomdrømmen - 37 - B1 - Medicus - første forsøk - Pergoveris, Femar, Fyremadel, gonapeptyl, ovitrelle, cyclogest

Harelabb - 29 - B1 - st.olavs - Forsøk nr 1- provera, rekovelle, ovitrelle og gonapeptyl - uttak i midten av november

Avbrutt :banghead:
Eplejuice - 35år - B2 - Porsgrunn - Meriofert, Letrozol, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - Tipper uttak i slutten av uke 47

Le@ - 40 år - b1 - Aleris -IVF, 8. forsøk (fet nå)- letrozol, ovitrelle, prednisolon, klexane og utrogestan. Forventet mens uke 45.

Gravid :wav
DinaD - 37 - B2 - OUS - Letrozol, Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Gonalpeptyl, og Cyclogest. Innsett 01.11

Eplemos337 - 34 - B1 - Letrozol, Gonal F, Utrogestan + Prolutex - innsett uke 47

Piana - 36år - St. Olavs - B3 - FER nr. 1 i naturlig syklus - Cyclogest
Libj - 31 - B1 - OUS - 2 - Progynova -Innsett uke 47

En_gang_kanskje - 38 - B1 - HUS - IVF2 - Pergovis & Ganirelix - Oppstart 02.november, innsett uke 46

Helen1995 - 30 - B1 - OUS - IVF1 - Antagonist; Gonal F 150 E, kontroll dag 8 med Ø2, egguttak uke 47/48

Ønskebarn- 37- B2-Porsgrunn-Forsøk nummer 1-innsett fra fryst 2021

Ikke Gravid :Heartred
Amalie2024 - 41år - B1 - IVF forsøk nr 2, innsett 3 - Pergoveris - Ovitrelle - Gonapeptyl - Cyglogest. Testdato 11.11

fix - 38 - B1 - OUS - nr.5 - Gonal-f, fyremadel, prednisolon, klexane, ovitrelle, cyclogest - uttak 30/10 innsett 2/11 og testdag 13/11

Mummitrolle - 34 - B3 - andre innsett - Pergovis, Fyremadel & cyclogest - innsett 4/11 testdag 14/11

Malave - 32 - B2 - St. Olavs - fet #3 på søskenforsøk,styrt syklus med progynova, cyklogest og Duphaston - innsett blasto 31/10, testdato 14/11

Petit.cookie - 38 - B1- OUS - IVF nr2- Gonapeptyl, Gonal f, Ovitrelle og Cyclogest. Innsett 05.11

IFA - 40 - B1 - Danmark - FET nr 3 - Ovitrelle og cyclogest (Modifisert naturlig syklus) - Innsett i uke 47

Heidiha - 42 - barn 2 - Freya fertility, dk - innsett nr 4 - naturlig syklus med cyclogest og prolutex.

Videre til neste mnd :scared007
Babydrømmernr2 - Fikk plass i uke 51 med innsett første fryseforsøk

Peachtree - 36 - B2 - OUS - 2. innsett. FET i uke 49

Frøken66

Hæppi - 32 - B2 - Cyclogest - Innsett 02.12

Lasorah - 36 - B2 - Volvat Spiren - Fryseforsøk nr.1 - Ovitrelle, progesteron - EL i slutten av november, innsett 5-7 dager etterpå.

Last edited:
Tusen takk <3 blir like spennende å høre om det kommer noen i fryseren også :P innsett idag = Termin 23.07.26. HELT håpløst midt på sommeren meeen vi får krysse det som krysses kan <3
Ja du må oppdatere oss! Når har du innsett? Skjønner deg vedr termin i juli, jeg stritter imot julitermin også (grein faktisk av det men tror det var litt andre faktorer også som gjorde meg litt ustabil da :bag:) men baby er jo det viktigste :hilarious::Heartbigred

Satt deg opp på stimulerer så får du gi en lyd når du skaø på ruger iløpet av dagen :love017

Ja du må oppdatere oss! Når har du innsett? Skjønner deg vedr termin i juli, jeg stritter imot julitermin også (grein faktisk av det men tror det var litt andre faktorer også som gjorde meg litt ustabil da :bag:) men baby er jo det viktigste :hilarious::Heartbigred

Satt deg opp på stimulerer så får du gi en lyd når du skaø på ruger iløpet av dagen :love017
Ja er helt krise med baby om sommeren.. Men blir mest trolig PKS og da blir det jo to uker før.. Så da blir det i starten av Juli. Nå var det sinnsykt mengde fødsler på SØK i februar også.. Så ja.. :P
Innsett kl 12:45 :)

Ja er helt krise med baby om sommeren.. Men blir mest trolig PKS og da blir det jo to uker før.. Så da blir det i starten av Juli. Nå var det sinnsykt mengde fødsler på SØK i februar også.. Så ja.. :P
Innsett kl 12:45 :)
Ja da er dere jo før værste ferieavvikling på sykehus, men jeg har lest en del historier på nettet om de som har født i fellesferien at de har hatt veldig gode opplevelser på klinikken, så det trenger jo ikke å være helt på styr som du sier :smiley-ashamed004 Masse lykke til, skal sende loads of good vibes til deg 12.45 :hug003

Ja da er dere jo før værste ferieavvikling på sykehus, men jeg har lest en del historier på nettet om de som har født i fellesferien at de har hatt veldig gode opplevelser på klinikken, så det trenger jo ikke å være helt på styr som du sier :smiley-ashamed004 Masse lykke til, skal sende loads of good vibes til deg 12.45 :hug003
Her på Kalnes er det krise om sommeren. Fra juni og til august hver år. Jeg jobber som sykepleier på sykehuset så jeg ser når det er overbelegg:P Samtidig så blir det som det blir :P Ikke noe å bekymre seg for så tidlig. :P Nå skal man teste ut Ovitrelle og så begynner galskapen på Mandag :P

Hvis jeg forstår det rett så hopper man over hit :Heartred

Stimulerer:
Seline - 29 - B1 - Forsøk nr 2 - Progynova, pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - uttak uke 45
Har satt deg opp - velkommen! :love017

Jeg er litt usikker selv på hvordan det fungerer , relativt ny i assistert forumet selv (begynte med IVF i august i år), men tror ikke vi får kjeft fordi folk er jo så greie her :smiley-ashamed004:Heartred Tror det er sånn at man tilhører den månedsgruppen man har uttak/innsett i (men at alle er velkommen, som de som venter på oppstart også), eller så får noen av de mer erfarne korrigere meg her :happy:

Her på Kalnes er det krise om sommeren. Fra juni og til august hver år. Jeg jobber som sykepleier på sykehuset så jeg ser når det er overbelegg:P Samtidig så blir det som det blir :P Ikke noe å bekymre seg for så tidlig. :P Nå skal man teste ut Ovitrelle og så begynner galskapen på Mandag :P
Off så kjipt at det skal være krise om sommeren :dead: Men får ikke gjort noe med det som du sier. Spennende med galskap - vi håper og gleder oss :smiley-angelic001:Heartbigred

Da jeg er klar for å være med igjen her etter en liten pause fra forumet :gen014

Eplemos337 - 34 - B1 - Letrozol, Gonal F, Utrogestan + Prolutex - innsett uke 47

Har akkurat begynt på stim ifm fryseforsøk :smiley-bounce012
Velkommen inn hit igjen og masse lykke til med fryseforsøket :smiley-angelic003:Heartbigred

Mulig jeg ikke skjønner, men stimulerer man for fryseforsøk? :think005:Heartred

Last edited:
Takk for det! :Heartpink

Ja, jeg må ha styrt syklus så må stimuleres siden jeg ikke eggløsning av meg selv :dead:
Ah da skjønner jeg, at det blir en stimulering det også med styrt syklus :shy: :Heartred Jeg har bare hatt et fryseforsøk og da var det naturlig syklus, men jeg stresset sånn med om jeg hadde hatt eggløsning eller ikke så neste gang kan det være jeg ber om styrt syklus, eller må iallefall snakke med de om det for å roe nervene :inpain: Håper det klaffer nå :smiley-angelic001

Da jeg er klar for å være med igjen her etter en liten pause fra forumet :gen014

Har akkurat begynt på stim ifm fryseforsøk :smiley-bounce012
Sniker, husker deg fra mai-gruppa og ville bare si masse lykke til med fryseforsøk :Heartred

Back
Topp