Cd 29 - 9 dpo
Negativ test i dag morges. Så da var mine mistanker om skygger i går bekreftet.
Er så trøtt denne uka. Aner ikke om det er pga jeg kommer meg etter sykdom, pms evt graviditet, arbeidsmengden på jobb eller at vi bytta til vintertid. Er helt pudding på ettermiddag/ kveld. Vil helst bare legge meg. Har dessverre tvangstanker om at det ikke er lov å legge seg før kl 22 (oppsto i ungdommen)
Ny test og ny mulighet i morgen! Nå skal jeg legge meg
Negativ test i dag morges. Så da var mine mistanker om skygger i går bekreftet.
Er så trøtt denne uka. Aner ikke om det er pga jeg kommer meg etter sykdom, pms evt graviditet, arbeidsmengden på jobb eller at vi bytta til vintertid. Er helt pudding på ettermiddag/ kveld. Vil helst bare legge meg. Har dessverre tvangstanker om at det ikke er lov å legge seg før kl 22 (oppsto i ungdommen)
Ny test og ny mulighet i morgen! Nå skal jeg legge meg

Orka ikke teste i dag. Jeg er jo forberedt på det at det ikke går denne syklusen, men kroppen har liksom prakket på meg massevis av symptomer i dpo land som jeg vanligvis ikke har hatt. Noe som gjør de negative testene nesten provoserende 

tar en siste test i morgen tidlig bare for å bekrefte negativt slik at jeg kan kose meg med litt vin.
halloween er jo kommet for å bli så da vil vi skape gode minner med barna
Meget imponert over 2 åringen som gikk selv hele tiden i både bratte bakker og vind. De hadde det så gøy at vi gikk i godt over 1 time til bøttene deres var stappfulle
Men snart kommer det en positiv og alle hjerter gleder seg
Men blir vel fort sliten når de kommer hjem igjen så får prøve å nyte en rolig formiddag
Nå står den klart fremme ved vasken så jeg SKAL huske det i morgen!!! Så får jeg prøve å legge termometeret oppå mobilen min eller noe sånt. Mulig temping blir mer stress enn det er verdt, men jeg elsker å følge med på andre sine grafer så hadde vært så gøy å få det til!
Ganske fascinerende å drive med temping
Håper bare så inderlig at vi kan ha ett lite ul bilde under treet til besteforeldrene i år
Ligger ca likt i løypa (cd 11 her), og ser ut som EL blir litt forsinket her også. Pleier merke mer til at det nærmer seg enn jeg gjør nå, og nesten blenda EL-test i dag, aldri sett så lav LH før
Satser på at det ikke blir mye forsinkelser for noen av oss!
har vel hatt 1 av 4 sykluer som er "normale" siden jeg begynte prøvingen