Kines reise

Jeg ble faktisk gravid på første forsøk begge ganger på ketosediett. Mannen spiste vanlig «usunn» mat. Håper det klaffer for dere snart!

Jeg ble faktisk gravid på første forsøk begge ganger på ketosediett. Mannen spiste vanlig «usunn» mat. Håper det klaffer for dere snart!
Jeg fikk kjemisk da, men ble også gravid hver gang haha :smiley-ashamed004 Spiste litt lite de første månedene da for å prøve å gå ned vekten jeg hadde lagt på meg i løpet av noen måneder med jobbreising, så når jeg økte til normalt mengde mat så ble jeg jo lengre gravid. Endte i MA da, men det er jo noe annet igjen. Kommer definitivt til å gå tilbake til helt lavkarbo/keto hvis det ikke fungerer snart. Akkurat nå tenkte jeg å sette grensa på ca 100 karbohydrater.

CD 5

Fascinerende hvor rolig og kontrollert tempen min synker. Nå har samboer startet sine nikotin reduserte dager.

Screenshot_20251008_080518_FF App.jpg

Ooooooo offshore turen min ble flyttet til tirsdag!! Det betyr at spermen må leve i 4 dager i stedet for 5(!!) Antatt EL kommer på lørdagen i en 28 dagers syklus. Det er jo kjempe bra! Sannsynligheten for befruktning gikk fra 6-10% til 10-12%. Det er allerede lave nok sannsynligheter, så alt som kan øke den er bra :hello2 :nailbiting:

Ooooooo offshore turen min ble flyttet til tirsdag!! Det betyr at spermen må leve i 4 dager i stedet for 5(!!) Antatt EL kommer på lørdagen i en 28 dagers syklus. Det er jo kjempe bra! Sannsynligheten for befruktning gikk fra 6-10% til 10-12%. Det er allerede lave nok sannsynligheter, så alt som kan øke den er bra :hello2 :nailbiting:

Og kommer EL 2 dager før der igjen pga salvie-te, så øker oddsen enda mer :love7 :nailbiting::joyful::cool05:gen014

Og kommer EL 2 dager før der igjen pga salvie-te, så øker oddsen enda mer :love7 :nailbiting::joyful::cool05:gen014
Bare en dag tidligere hjelper jo også kjempe masse :nailbiting: EL én dag tidligere så er prosenten 15-20%, og to dager så er sjansene så store, 25-27%. Begynner å føle meg ganske optimistisk jeg nå :) Bestilte de protein.no fertilitets tablettene siden de inneholdt ganske høy mengde inositol og også litt Q10. Men du rakk ikke å bruke de så lenge, gjorde du? Det er jo teknisk sett rådet imot å fortsette med Q10 når man blir gravid, men samtidig så er det jo et stoff kroppen lager selv. Samme med melatonin hvis man sliter med å sove. Kan liksom ikke se for meg at det er så skadelig.

Screenshot_20251007_154804_ChatGPT.jpg

Bare en dag tidligere hjelper jo også kjempe masse :nailbiting: EL én dag tidligere så er prosenten 15-20%, og to dager så er sjansene så store, 25-27%. Begynner å føle meg ganske optimistisk jeg nå :) Bestilte de protein.no fertilitets tablettene siden de inneholdt ganske høy mengde inositol og også litt Q10. Men du rakk ikke å bruke de så lenge, gjorde du? Det er jo teknisk sett rådet imot å fortsette med Q10 når man blir gravid, men samtidig så er det jo et stoff kroppen lager selv. Samme med melatonin hvis man sliter med å sove. Kan liksom ikke se for meg at det er så skadelig.

Vis vedlegget 471887

Se der, ja!:joyful: :love7 Jeg brukte de fertility-tilskudd i 6 uker, 2 bokser:happy119 Også har jeg brukt 200mg Q10 utenom(i alt 300mg i døgnet), omega3 multivitaminer og magnesium(brukt i mange år) Åh? Det visste jeg ikke. Jeg har fortsatt med Q10 som vanlig?

Se der, ja!:joyful: :love7 Jeg brukte de fertility-tilskudd i 6 uker, 2 bokser:happy119 Også har jeg brukt 200mg Q10 utenom(i alt 300mg i døgnet), omega3 multivitaminer og magnesium(brukt i mange år) Åh? Det visste jeg ikke. Jeg har fortsatt med Q10 som vanlig?
Jeg fortsatte også med Q10 som vanlig, men tok bare 100mg når jeg ble gravid. Nå er jeg 30 og produserer fortsatt en del Q10 naturlig da regner jeg med. Men det er ikke gjort så mye forskning på bruk av Q10 under graviditet, og derfor vet de ikke konsekvensene ved bruk. Samme med melatonin. Så man må jo gjøre en vurdering selv. Jeg hadde nok brukt det igjen til jeg ser at jeg har et embryo med fungerende navlestreng før jeg kutter det ut.

Jeg fortsatte også med Q10 som vanlig, men tok bare 100mg når jeg ble gravid. Nå er jeg 30 og produserer fortsatt en del Q10 naturlig da regner jeg med. Men det er ikke gjort så mye forskning på bruk av Q10 under graviditet, og derfor vet de ikke konsekvensene ved bruk. Samme med melatonin. Så man må jo gjøre en vurdering selv. Jeg hadde nok brukt det igjen til jeg ser at jeg har et embryo med fungerende navlestreng før jeg kutter det ut.

Tror jeg fortsetter med det jeg også:happy119 Føles mest riktig iallefall❤️

CD 6

Forhåpentligvis EL om en uke hvis jeg klarer syklus på 26 dager denne måneden også. Krysser alt jeg har for å få det til :shaking2
Hadde veldig mild TR denne perioden her. Fylte ikke en eneste tampong i løpet av 4 timer noen av dagene. Ble uansett anbefalt av sykehuset å bruke bind pga tamponger kan skape infeksjoner som igjen gjør at man ikke blir gravid pga miljøet i skjeden ikke er optimal. Men liker å bruke det på morgningen og før jeg legger meg i det minste for å ta unna det verste slik at det blir mer komfortabelt med bind. Gjerne en midt på dagen også. Temp fortsatt stabil.

Screenshot_20251009_085349_FF App.jpg

Åååå så flott, alt hjelper på! Tenk så gøy om det er nå det sitter?! :gen014

CD 9

Nå har jeg tempet en hel syklus der start av forrige syklus har møtt dagens syklus. Og det gøye er at de møttes på akkurat samme temp på samme dag på syklusen :) Nå blir det spennende å se når EL kommer :)

Blå er denne månedens syklus. Oransje er forrige måned.

Screenshot_20251012_150327_FF App.jpg

CD 9

Nå har jeg tempet en hel syklus der start av forrige syklus har møtt dagens syklus. Og det gøye er at de møttes på akkurat samme temp på samme dag på syklusen :) Nå blir det spennende å se når EL kommer :)

Vis vedlegget 472221

Artig å se:joyful: Blir spennende å se når EL kommer denne PP:nailbiting::smiley-bounce012 Krysser alt jeg kan for spire:smiley-angelic001

CD 9

Vis vedlegget 472221
Oi så sykt at den havnet på samme temp samme dag, blir interessant å se om du har veldig lik syklus, og om hvis du blir gravid nå om den viker veldig fra den forrige måned!
Er også superspent på når EL kommer, du har prøvd mye denne runden, når begynner du med EL-testinga?

Oi så sykt at den havnet på samme temp samme dag, blir interessant å se om du har veldig lik syklus, og om hvis du blir gravid nå om den viker veldig fra den forrige måned!
Er også superspent på når EL kommer, du har prøvd mye denne runden, når begynner du med EL-testinga?
Jeg har egentlig ikke EL slim enda så tror ikke det er noe poeng i å teste enda. Men jeg tenker fra tirsdag i håp om at EL blir torsdag. Også blir det nok bare en test på kvelden etter jobb siden det ikke egentlig spiller noen rolle når jeg måler høy EL på en måte. Ser jo med tempen når den er i ettertid, så ikke så viktig å fange skikkelig peak. Bedre å bare ta det rolig :) Samme med hcg testingen denne prøveperioden også siden sjansen er en del mindre for suksess, men det er iallfall en mulighet :) Ikke kjøpt inn så mange tidligtster blant annet.

Ser jo for meg at tempen ikke blir lik i morgen da :smiley-ashamed004

CD 21/6 DPO

Ble kraftig forkjølet i dagen rett før og i flere dager etter EL. Håper at det ikke fikk for mye innvirkning. Ser at temp grafen min holdt seg ganske høy og vinglete i denne perioden, så denne linjen jeg må holde meg over er skikkelig høyt oppe denne gangen :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004 Ellers beveger grafen seg ganske likt som forrige gang.

Screenshot_20251024_091009_FF App.jpg

CD 21/6 DPO

Ble kraftig forkjølet i dagen rett før og i flere dager etter EL. Håper at det ikke fikk for mye innvirkning. Ser at temp grafen min holdt seg ganske høy og vinglete i denne perioden, så denne linjen jeg må holde meg over er skikkelig høyt oppe denne gangen :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004 Ellers beveger grafen seg ganske likt som forrige gang.

Vis vedlegget 473086
Jeg ble gravid, selv om jeg var forkjølet og hadde feber rundt EL :happy:

Jeg ble gravid, selv om jeg var forkjølet og hadde feber rundt EL :happy:
Ja håper kroppen er helt ok med sterk forkjølelse, dårlig søvn og mye stress på kroppen :smiley-ashamed004 Hadde jo i utgangspunktet sperm som måtte overleve minst 4 dager for at dette skulle gå, så redd det bare tørket ut slimhinnene mine eller noe sånt noe :arghh:

Back
Topp