IKM uke 45

Hadde definitivt en endring i utfloden i går. Ingen økning i temp, enda. EL tester har fremdeles vært lave.

En ting jeg merket sist eggløsning og nå (og tiden rundt eggløsning) er helt syyyke mareritt. Den jeg hadde i natt var så ille at jeg ikke har klart å shake den enda. Sov også lett hele natten.

Mon tro om tempen ikke får sitt hopp i morgen. Jeg får bare se.

I dag er det foreldremøte for min yngste som går førsteåret på vgs. Er 1.5 time å reise, så jeg drar opp med samboeren. Blir seint hjem, og tidlig opp i morgen. Gruer meg allerede til morgendagen.

Har fortsatt ikke hørt noe fra bedriften jeg er i prosess med. Sender de en melding på fredag, om det fortsatt ikke er nyheter
Sist måned hadde jeg lave tester 0.25, før den dagen etter var på 0.94. Så kan jo være du plutselig får en stor økning. Krysser fingrene for at det nærmer seg :happy:
Så kjedelig å gå å vente på å høre noe, håper du hører noe fra dem snart!

Sist måned hadde jeg lave tester 0.25, før den dagen etter var på 0.94. Så kan jo være du plutselig får en stor økning. Krysser fingrene for at det nærmer seg :happy:
Så kjedelig å gå å vente på å høre noe, håper du hører noe fra dem snart!
Oi så rask økning, da kanskje det er håp om det for meg og da :D

IMG_6169.jpeg
Dobling fra i morges, håper det er et godt tegn på at noe skjer :D Har fortsatt det som ligner eggløsningsslim i kveld og, og murringer :happy:

Hadde definitivt en endring i utfloden i går. Ingen økning i temp, enda. EL tester har fremdeles vært lave.

En ting jeg merket sist eggløsning og nå (og tiden rundt eggløsning) er helt syyyke mareritt. Den jeg hadde i natt var så ille at jeg ikke har klart å shake den enda. Sov også lett hele natten.

Mon tro om tempen ikke får sitt hopp i morgen. Jeg får bare se.

I dag er det foreldremøte for min yngste som går førsteåret på vgs. Er 1.5 time å reise, så jeg drar opp med samboeren. Blir seint hjem, og tidlig opp i morgen. Gruer meg allerede til morgendagen.

Har fortsatt ikke hørt noe fra bedriften jeg er i prosess med. Sender de en melding på fredag, om det fortsatt ikke er nyheter
Huff så kjipt med mareritt :confused:

Jeg har PCOS og har manglet eggløsning. Så hadde liggende etter forrige svangerskap, så det er for å få eggløsning rett og slett :happy: Ikke vært i kontakt med lege nå da, så vi får se om det blir nødvendig eller ikke. Kommer an på hvor lenge til vi må prøve, jeg tenker at om ikke det sitter i år så ber jeg om henvisning. :happy:
Okei, skjønner. Har PCOS jeg også, men tror jeg stort sett har eggløsning.
Får man tidligere eggløsning også med Letrozol?

Jeg testet i kveld og da viste den 1.0, tok en clear blue digital også som viste positiv. Hadde mye stikk og økende el smerter i går kveld, som har avtatt i dag. Så regner da med eggløsning har skjedd eller skje løpet av dagen i dag, så 1 dag tidligere enn appen spådde :laughing002
Fikk plutselig veldig høy verdi i dag formiddag, men kontrollstreken er veldig svak på den testen forhold til de andre, så da vil jo appen gi en mye høyere verdi på den enn den egentlig er :confused005 Så sitter her å holder meg for å spare urin for å ta en ny nå på ettermiddagen :laughing002

Vedlegg

• IMG_8913.jpeg
    IMG_8913.jpeg
    233,5 KB · Visninger: 35
På grunn av jobbreise og mye som har skjedd ellers denne uka har jeg ikke klart å fange toppen. Kanskje den var i morges. Det er egentlig ikke så viktig for meg heller, så lenge jeg vet sånn cirka og vi treffer med aksjene.

I tillegg måler jeg BBT sånn at jeg vet hvilken dato jeg faktisk hadde EL. Siden jeg hadde spontanabort forrige syklus er BBT litt over alt, så jeg er veldig spent på denne syklusen og om jeg i det hele tatt finner EL :laughing002 Forrige syklus var BBT også litt over alt før eggløsning, men den stabiliserte seg etter EL.

Vedlegg

• IMG_7390.jpeg
    IMG_7390.jpeg
    135,3 KB · Visninger: 30
  • IMG_7391.jpeg
    IMG_7391.jpeg
    253,6 KB · Visninger: 31
Ammer fortsatt førstemann, så har bare hatt mens én gang etter fødsel, og det er 8 uker siden. Så kan trygt si at syklusen ikke er kommet i gang ordentlig :banghead: Barnet er 1 år nå. Tror vi det er noe på gang nå eller? :smiley-angelic001
IMG_5792.jpeg

IMG_2150.jpeg

Og jeg som trodde EL skulle komme i morgen eller lørdag.

Men jeg glemte testen oppi glasset, så jeg tror faktisk jeg må kjøpe flere tester og ta en ny test? Eller tror dere denne er good selv om den bokstavelig talt har stått i urinen i 2 timer?

Vis vedlegget 473048
Og jeg som trodde EL skulle komme i morgen eller lørdag.

Men jeg glemte testen oppi glasset, så jeg tror faktisk jeg må kjøpe flere tester og ta en ny test? Eller tror dere denne er good selv om den bokstavelig talt har stått i urinen i 2 timer?
Når jeg tenker meg om så trenger jeg vel egentlig ikke tester, bare å overtale mannen til å ha det gøy fire dager i strekk. Ser liksom ikke helt poenget med å kjøpe ny pakke EL før etter IKM er forbi og avklart….

Jeg testet i kveld og da viste den 1.0, tok en clear blue digital også som viste positiv. Hadde mye stikk og økende el smerter i går kveld, som har avtatt i dag. Så regner da med eggløsning har skjedd eller skje løpet av dagen i dag, så 1 dag tidligere enn appen spådde :laughing002
Fikk plutselig veldig høy verdi i dag formiddag, men kontrollstreken er veldig svak på den testen forhold til de andre, så da vil jo appen gi en mye høyere verdi på den enn den egentlig er :confused005 Så sitter her å holder meg for å spare urin for å ta en ny nå på ettermiddagen :laughing002
Oi, det var rart. Tror jeg hadde tolket peaken i dag jeg da, og lagt inn aksjer uansett for å være helt sikker :smiley-ashamed004

Back
Topp