IKM UKE 44

Men wow sykt spennende at vi snart kan begynne å teste da :hello2 Føles ut som denne ikm gruppen ble lagd for veldig kort tid siden, og om bare 1 uke +1 dag er vi på vår uke igjen.

Men det er jo egentlig uken før det er vår uke som vanligvis er mest spennende da, hehe! Også må de av oss (meg selv inkludert) som har sen EL bare vente vente ekstra lenge :arghh:
Enig! Den gruppen som driver å tester er desidert mest spennende :smiley-ashamed004
Håper på mange positive tester her inne :smiley-angelic001

… Siden den ble tolket som positiv av premon, men er «like» negativ som de andre testene :smiley-ashamed004 Den er bare positiv om teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken (som er den streken lengst unna der man dypper) :)
Ja, du sier noe der, da er det mer logisk mtp resten av kroppen og alle andre tegn!

Du vet helga har gått fort når du våkner og tenker «okei, nå er jeg vel ca 4 dpo, det er alt for tidlig å teste om to dager, jeg bør vente hvertfall til 8 dpo».. og så er du 6 dpo :evil6

Her er min fra i dag, 7 dpo så usannsynlig at det faktisk er noe, men det er tradisjonen tro noe å myse på i det minste :hilarious: :pompus:

Vedlegg

• IMG_2419.jpeg
    IMG_2419.jpeg
    383,9 KB · Visninger: 72
Snart er du i dpo land! Og så starter den intense jakten på to streker atter en gang :hilarious: :bag:
Haha ja :hilarious: men enn så lenge så nyter jeg testefri tilværelse! Er så luksus å få tisse i do istedenfor i en kopp :laughing001 Er ikke helt sikker på om egget har sluppet faktisk, da jeg ikke har hatt like vondt som normalt.. mulig egget slapp i natt og jeg snorket meg igjennom det :think005 Lov å håpe iallefall! Toppen har jo vært så mest sannsynlig slippes egget. Iallfall når det har murret og styrt på de siste dagene.

Ææææ! Driver å blir forkjølet her nå. Håper det er pga redusert immunforsvar relatert til implantasjon :bag::angelic::smiley-ashamed004
Ellers har jeg en del stiklinger og kramper, oppblåst sykdom g veldig ømme pupper, men for alt i verden kan det bare være vanlig også siden det skjer litt i hver syklus, bare ikke så intenst.. :bookworm:

Haha ja :hilarious: men enn så lenge så nyter jeg testefri tilværelse! Er så luksus å få tisse i do istedenfor i en kopp :laughing001 Er ikke helt sikker på om egget har sluppet faktisk, da jeg ikke har hatt like vondt som normalt.. mulig egget slapp i natt og jeg snorket meg igjennom det :think005 Lov å håpe iallefall! Toppen har jo vært så mest sannsynlig slippes egget. Iallfall når det har murret og styrt på de siste dagene.
Nyt det så lenge det varer :smiley-ashamed004 :hilarious:
Har du flere eltester evt slim eller høy sexlyst?
Jeg kan noen ganger få en dipp i LH som varer en dag før det øker på igjen :wtf:

Nyt det så lenge det varer :smiley-ashamed004 :hilarious:
Har du flere eltester evt slim eller høy sexlyst?
Jeg kan noen ganger få en dipp i LH som varer en dag før det øker på igjen :wtf:
Har flere eltester ja, også har jeg fertilitetsmonitor som missa toppen i går. Jeg er bare SÅ lei :smiley-ashamed004 Tror vi heller bare koser oss med aksjelegging de neste dagene, så vi er helt sikker på at vi har dekka denne pp :happy093

Back
Topp