IKM Uke 43

Måtte ta en test for mistenker veldig at det er en liten spire (ja, enda bare 7 dpo :knegg:) men den var jo selvfølgelig defekt
Æææsj! Typisk! Jeg tok baseline tester i dag 6 dpo :hilarious:
Da har jeg noe å sammenligne med når testingen og skyggene kommer :bag:
Disse er samme test etter 4 min, 6 min og etter 9 min med blits

Vedlegg

• IMG_2395.jpeg
    IMG_2395.jpeg
    452,1 KB · Visninger: 67
  • IMG_2399.jpeg
    IMG_2399.jpeg
    721,3 KB · Visninger: 68
  • IMG_2405.jpeg
    IMG_2405.jpeg
    595,2 KB · Visninger: 68
I morgen er det uke 43 og vår IKM-uke! Dessverre er vi flere som har fått TR allerede, men vi har også fått noen med positiv graviditetstest :love017 Håper uka bringer masse innlegg med positive nyheter!

Gleder meg til å følge alle videre i uka som kommer, og dere har vært med på å løfte også denne prøveperioden for meg :Heartpink Nå venter første syklus med hormonbehandling og utredning for oss, og jeg finner mye trøst i å lese deres erfaringer med diverse ting :happy:

Skygger er ikke rosa, da? Prøv med et annet merke, kanskje?
Nei, kanskje ikke. Men skal kjøpe noe annet i morgen ja. :)
Det ser ut til å være farge på streken, kan være det er en «streifer» siden du ikke opplever stigning:Heartred
Ja, der sier du noe. Har hatt litt småblødninger også, trodde egentlig TR kom, men stoppet helt opp igjen. Får sjekke med annen test. :)

Første gang jeg forsøker temping! Blir spennende å se utviklingen og om jeg følger denne kurven videre :joyful:

IMG_4066.jpeg

Nei, kanskje ikke. Men skal kjøpe noe annet i morgen ja. :)

Ja, der sier du noe. Har hatt litt småblødninger også, trodde egentlig TR kom, men stoppet helt opp igjen. Får sjekke med annen test. :)
Hvis det ikke er utvikling, så kan det godt være kjemisk, ja. Dette finner du nok ut av i løpet av de neste dagene, tenker jeg. Lykke til!

Håper noen her har innspill :happy: prøver å stille forberedt til neste pp, og mannen vil gjerne ta nor tilskudd hvis noe er anbefalt for menn. Vi begge synes det er litt vanskelig å vite hva han bør ta. Noen tips/råd?

Håper noen her har innspill :happy: prøver å stille forberedt til neste pp, og mannen vil gjerne ta nor tilskudd hvis noe er anbefalt for menn. Vi begge synes det er litt vanskelig å vite hva han bør ta. Noen tips/råd?
Min samboer tar BeDaddy kapsler. En kjemisk og en SA, men nå har vi veldig lovende tester. Så verdt å prøve :-) Jeg ta i tillegg Zink-Selen etter tips fra gynekolog, samt folat.

Hei dere! Jeg har ikke tatt noen tester ennå, så det har vært stille fra meg. Men har IKM først neste lørdag, så jeg tenkte å holde igjen testetrangen til i morgen eller aller helst tirsdag :brb:

Går det ikke denne gangen heller blir det letrozol på neste PP for meg. Prøver å stresse minst mulig med dette og finne litt trøst i at jeg kan male kjøkkenet hvis jeg ikke får to streker nå heller :joyful:

Gratulerer så mye til dere som har fått positive tester allerede! :Heartred

Hva tror vi om denne testen?
En liten flekk med brunlig utflod lørdag, som jeg tror var implantasjonsblødning, og denne testen i dag.
IKM 22/10. DPO 12 i dag tror jeg.

Back
Topp