Dagens:
Murrer godt i ene eggstokken, så kjenner at eggløsning er på vei
Murrer godt i ene eggstokken, så kjenner at eggløsning er på vei

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja, er det ikke litt sånn at treg og lang modning kan gi gullegg?Haha bra dere fikk lagt inn aksjer daKan det være dårlig å ha så tidlig EL? Egget slipper ikke før det er klart, sant?
Men jeg har ingen tegn til EL enda da, så EL kommer iallfall ikke på CD 12 slik den gjorde forrige måned. Er på CD 10 nå og får jo EL slim 3-4 dager føre. Spørs om EL faktisk ikke kommer før til helgen og at det faktisk blir 4 dager spermen må overleve![]()
Mulig det ikke stemmer? Men det er uansett ingen ting man får gjort noe med 

Antatt egget slipper når det er klart så er det jo veldig behagelig med kortere sykluser når man prøver å bli gravid daJa, er det ikke litt sånn at treg og lang modning kan gi gullegg?Mulig det ikke stemmer? Men det er uansett ingen ting man får gjort noe med
må bare hoppe på lyntoget og ligge som kaniner
Æææ, håper det skjer noe hos deg snart!! Kjøpe flytende nitrogen, en isolert beholder og et tett glassrør?![]()
Jeg bare prøver litt forskjellig for at livmorslimhinnen skal bli god så tidlig også - regner med at det i så fall er der problemet er, ikke selve egget
er 100% sikker på at eggløsning ikke har vært. Jeg tror egentlig jeg får peak i morgen kveld, så dette her er bare rart. Er ikke vandt med å bruke app til registrering av eggløsningstester, så mulig jeg blir unødvendig forvirra 
meeen nå har eggløsningsslimet ankommet, så da er det håp for EL ila de neste dagene 
Samt at jeg hadde mye angst igår, klarte blant annet ikke å spise mer enn 2 biter av lunsjen da jeg synes det var ekkelt mønster på maten (trypofobi), og fikk nesten helt panikk ,trodde jeg holdt på å bli koko da jeg aldri har reagert sååå sterkt på det førHatt mye murringer igår og idag, samt oppblåst. Har tenkt det bare er endoen som holder på, da EL testene fortsatt er veldig negativemeeen nå har eggløsningsslimet ankommet, så da er det håp for EL ila de neste dagene
![]()

men er nok hormoner i sving!Den kan vingle litt før den fyker oppHvorfor blir testene svakere???er 100% sikker på at eggløsning ikke har vært. Jeg tror egentlig jeg får peak i morgen kveld, så dette her er bare rart. Er ikke vandt med å bruke app til registrering av eggløsningstester, så mulig jeg blir unødvendig forvirra
Vis vedlegget 472323
Takk for forklaring. Jeg har vanligvis veldig kort topp.Den kan vingle litt før den fyker oppJeg pleier å ha 3 dagers topper, og i løpet av den toppen kan den ligge på 1, gå ned til sånn 0.4 og opp igjen til 1. Hvis det plutselig går flere dager lengre enn forventet før du får en ny topp kan det hende kroppen prøvde å slippe egget men ikke var klar enda
De fleste har jo EL litt senere enn CD13 jaIngen LH økning ikveld. Lite EL-slim, så forventer ikke stort enda! CD13 «bare» så jeg tar det med knusende ro

Kjenner litt pulsering derfra.
Heia spermen som må leve i 5 dager nå 

Hurra! Slim gjør jo at svømmerne lever lenger!CD11 i dag og håpet om EL om 2 dager er ikke stort lengre. Men! Våknet og så noe som kan være begynnelsen på EL slim? I så fall blir ikke EL senere enn lørdag satser jeg påIngen indikasjon på temp til at EL er på vei.
Vis vedlegget 472353