IKM UKE 44

Dagens:
1000013970.jpg

Murrer godt i ene eggstokken, så kjenner at eggløsning er på vei :gen014

Haha bra dere fikk lagt inn aksjer da :hilarious: Kan det være dårlig å ha så tidlig EL? Egget slipper ikke før det er klart, sant?

Men jeg har ingen tegn til EL enda da, så EL kommer iallfall ikke på CD 12 slik den gjorde forrige måned. Er på CD 10 nå og får jo EL slim 3-4 dager føre. Spørs om EL faktisk ikke kommer før til helgen og at det faktisk blir 4 dager spermen må overleve :arghh:
Ja, er det ikke litt sånn at treg og lang modning kan gi gullegg? :smiley-ashamed004 Mulig det ikke stemmer? Men det er uansett ingen ting man får gjort noe med :) må bare hoppe på lyntoget og ligge som kaniner :bunny

Æææ, håper det skjer noe hos deg snart!! Kjøpe flytende nitrogen, en isolert beholder og et tett glassrør? :dontknow:smiley-angelic001

Ja, er det ikke litt sånn at treg og lang modning kan gi gullegg? :smiley-ashamed004 Mulig det ikke stemmer? Men det er uansett ingen ting man får gjort noe med :) må bare hoppe på lyntoget og ligge som kaniner :bunny

Æææ, håper det skjer noe hos deg snart!! Kjøpe flytende nitrogen, en isolert beholder og et tett glassrør? :dontknow:smiley-angelic001
Antatt egget slipper når det er klart så er det jo veldig behagelig med kortere sykluser når man prøver å bli gravid da :happy: Jeg bare prøver litt forskjellig for at livmorslimhinnen skal bli god så tidlig også - regner med at det i så fall er der problemet er, ikke selve egget :smiley-ashamed004

Haha ja det hadde vært noe. Han ene kollegaen min hadde bursdag når vi var ute sist, og ei venninne av ham sendte ut en bursdagsgave til han. Tviler på at vi får ut sperm på den transporten, men kanskje om man hadde pakket det inn veldig lurt??

Hvorfor blir testene svakere??? :happy090 er 100% sikker på at eggløsning ikke har vært. Jeg tror egentlig jeg får peak i morgen kveld, så dette her er bare rart. Er ikke vandt med å bruke app til registrering av eggløsningstester, så mulig jeg blir unødvendig forvirra :sorry:
1000013972.jpg

Hatt mye murringer igår og idag, samt oppblåst. Har tenkt det bare er endoen som holder på, da EL testene fortsatt er veldig negative :yuck: meeen nå har eggløsningsslimet ankommet, så da er det håp for EL ila de neste dagene :happy093

Hatt mye murringer igår og idag, samt oppblåst. Har tenkt det bare er endoen som holder på, da EL testene fortsatt er veldig negative :yuck: meeen nå har eggløsningsslimet ankommet, så da er det håp for EL ila de neste dagene :happy093
Samt at jeg hadde mye angst igår, klarte blant annet ikke å spise mer enn 2 biter av lunsjen da jeg synes det var ekkelt mønster på maten (trypofobi), og fikk nesten helt panikk ,trodde jeg holdt på å bli koko da jeg aldri har reagert sååå sterkt på det før:schocked028:laughing005 men er nok hormoner i sving!

CD13 i dag, virker som vi er på vei oppover! Veldig spent på hvordan syklusen blir. Syklusen over er første graviditeten min(desember 22), og det nederste er de siste testene mine.
Tester på nytt nå snart!

Vedlegg

• IMG_7566.png
    IMG_7566.png
    1,6 MB · Visninger: 47
Hvorfor blir testene svakere??? :happy090 er 100% sikker på at eggløsning ikke har vært. Jeg tror egentlig jeg får peak i morgen kveld, så dette her er bare rart. Er ikke vandt med å bruke app til registrering av eggløsningstester, så mulig jeg blir unødvendig forvirra :sorry:
Vis vedlegget 472323
Den kan vingle litt før den fyker opp :) Jeg pleier å ha 3 dagers topper, og i løpet av den toppen kan den ligge på 1, gå ned til sånn 0.4 og opp igjen til 1. Hvis det plutselig går flere dager lengre enn forventet før du får en ny topp kan det hende kroppen prøvde å slippe egget men ikke var klar enda

Den kan vingle litt før den fyker opp :) Jeg pleier å ha 3 dagers topper, og i løpet av den toppen kan den ligge på 1, gå ned til sånn 0.4 og opp igjen til 1. Hvis det plutselig går flere dager lengre enn forventet før du får en ny topp kan det hende kroppen prøvde å slippe egget men ikke var klar enda
Takk for forklaring. Jeg har vanligvis veldig kort topp.

CD11 i dag og håpet om EL om 2 dager er ikke stort lengre. Men! Våknet og så noe som kan være begynnelsen på EL slim? I så fall blir ikke EL senere enn lørdag satser jeg på :smiley-ashamed004 Ingen indikasjon på temp til at EL er på vei.

Screenshot_20251014_071115_FF App.jpg

Last edited:
Så i dag tidlig har vi lagt aksjer, og nå får det gå som det går! Ikke noe mer jeg kan gjøre nå annet enn å prøve og ikke stresse for mye, og prøve å få litt aktivitet for å holde blodsirkulasjonen i gang ved livmor. Tror egget vil slippe fra venstre eggleder denne gangen :happy: Kjenner litt pulsering derfra.

Og for de som ikke vet så er venstre den beste egglederen som egget kam slippe fra for meg. Myomet mitt ligger mellom livmor og høyre eggleder, så tror egget har mer fri ferdsel fra venstre eggleder. Var iallfall venstre eggleder jeg ble gravid fra forrige gang da :nailbiting: Heia spermen som må leve i 5 dager nå :hello2

Se heeer :happy093
Satser på topp imorgen og EL torsdag la inn aksjer igår, og skal gjøre det imorgen, det blir ikke forsent det? Jeg tenker riktig? Eller burde vi ta det idag også, hva mener dere? Mtp at noen mener det er bedre å legge inn aksjer annenhver dag :laughing005

Back
Topp