IKM UKE 44

I dag og kanskje i morgen (har ikke bestemt meg) så har vi hatt sex for å kvitte oss med gammel sæd slik at det ene forsøket vi får tirsdag morgen skal ha flest mulig levedyktige svømmere :nailbiting: Siden de må leve minst 4 dager. Vet ikke om han burde spare i 2 eller 3 dager for å få størst mulig volum? Tror kanskje 2 er bra?

I dag og kanskje i morgen (har ikke bestemt meg) så har vi hatt sex for å kvitte oss med gammel sæd slik at det ene forsøket vi får tirsdag morgen skal ha flest mulig levedyktige svømmere :nailbiting: Siden de må leve minst 4 dager. Vet ikke om han burde spare i 2 eller 3 dager for å få størst mulig volum? Tror kanskje 2 er bra?
Tror 2 skal være tilstrekkelig :)

Tror 2 skal være tilstrekkelig :)
Allright, da får vi prøve å snike oss inn en runde i morgen tidlig. Er på besøk hos foreldrene mine denne helgen siden vi skal i et bryllup i dag, noe ene søsteren min også er. Det er ikke noe lydtett her nede. Så må prøve å få tatt en økt i morgen tidlig etter at søsteren min har stått opp eller noe sånt noe.

Anbefalt med sex annenhver dag når man prøver, så to er perfekt!

Æsj.. har så dårlig tålmod også :yuck: kanskje like greit at jeg skal jobbe resten av helga,
Screenshot_20251011_143056_Premom.jpg

Det har jeg faktisk aldri tenkt over. Er det en greie og?

Det har jeg faktisk aldri tenkt over. Er det en greie og?
Sædceller lever jo opp til 5 dager, så hvis man vil ha flest mulig gode svømmere så må man tømme og få laget litt mer? Trodde jeg iallfall. Men vanligvis får man jo tatt seg noen runder i løpet av perioden rundt EL, det er bare at jeg ikke får gjort det denne gangen. Så da må vi bruke alle triks vi kan for at tirsdag skal bli best mulig :)

Fortsatt høy på CBA monitor. Begynte med lh testing utenom i dag.
1000013966.jpg

Fikk ikke valgt hvilket merke testen er..

Jeg har fått hjelp av ChatGPT til å lage orden i kalenderen min. Syntes dette var oversiktlig og bra. Hva tenker dere?
Sædceller lever jo opp til 5 dager, så hvis man vil ha flest mulig gode svømmere så må man tømme og få laget litt mer? Trodde jeg iallfall. Men vanligvis får man jo tatt seg noen runder i løpet av perioden rundt EL, det er bare at jeg ikke får gjort det denne gangen. Så da må vi bruke alle triks vi kan for at tirsdag skal bli best mulig :)
Ja, det med 5 dager visste jeg, men jeg har ikke tenkt over at det kan være lurt å tømme lageret for å bygge opp. Veldig glad for at jeg ramlet inn her sånn sett, for selv som 40 åring er det ting jeg ikke har fått med meg xsmile9

Jeg har fått hjelp av ChatGPT til å lage orden i kalenderen min. Syntes dette var oversiktlig og bra. Hva tenker dere?

Ja, det med 5 dager visste jeg, men jeg har ikke tenkt over at det kan være lurt å tømme lageret for å bygge opp. Veldig glad for at jeg ramlet inn her sånn sett, for selv som 40 åring er det ting jeg ikke har fått med meg xsmile9
Vanligvis har jeg jo ikke trengt å tenke så langsiktig, men har bare ikke lyst til å miste en prøveperiode pga reise :smiley-ashamed004 Spesielt siden det er termin i juli. Mai til september er jo de beste månedene å få barn på i forhold til barnehagestart :happy: Men har lært utrolig mye av å joine forumet her! Iallfall etter jeg hadde blitt gravid sist, så visste jeg jo ikke hva jeg skulle gjøre :smiley-ashamed004

Allright, da er lageret med svømmere tømt, også blir det forhåpentligvis en god batch på tirsdag :hello2 Nå håper jeg på veldig synlig EL slim snart som indikasjon på når EL vil komme denne måneden. Håper på om 4 dager? Trengte ikke noe foreplay i dag, så tenker det må ha startet litt iallfall? :smiley-ashamed004 Med en gang vi hørte lillesøsteren min gå opp så rev vi av oss klærne haha :hilarious:

Hei!
Jeg sniker litt på dere da jeg egentlig hører til her, men nå har jeg plutselig knallpositive eltester på cd 10 og havner med ikm akkurat mellom uke 43 og 44 med en syklus på beskjedne 23 dager :smiley-ashamed004
kanskje jeg melder meg inn her om toppen holder seg til i morgen!
Spennende om soldatene klarer «helvetesuka» og overlever helt til el da @Kine 95 Heia heia! :wav

Så etter litt gransking, så ser jeg at fra jeg ble gravid med første så måtte eggløsning ha kommet rundt CD19. Endrer derfor datoene mine, og satser på noe sånt nå også :smiley-ashamed004 kanskje jeg klarer å stresse litt mindre med EL

Ønske om nr 2 - 28 - B2 - PP1 - EL 16/10 - IKM 31/10

Hei!
Jeg sniker litt på dere da jeg egentlig hører til her, men nå har jeg plutselig knallpositive eltester på cd 10 og havner med ikm akkurat mellom uke 43 og 44 med en syklus på beskjedne 23 dager :smiley-ashamed004
kanskje jeg melder meg inn her om toppen holder seg til i morgen!
Spennende om soldatene klarer «helvetesuka» og overlever helt til el da @Kine 95 Heia heia! :wav
Oi! På CD10 allerede?? Visste ikke at man kunne få EL så tidlig, trodde man kunne ha EL fra CD 12 og utover. Har du hatt så tidlig EL før?

Haha ja, veldig interessant prøveperiode for meg det her :smiley-ashamed004

Oi! På CD10 allerede?? Visste ikke at man kunne få EL så tidlig, trodde man kunne ha EL fra CD 12 og utover. Har du hatt så tidlig EL før?

Haha ja, veldig interessant prøveperiode for meg det her :smiley-ashamed004
Det blir skikkelig spennende! Vi hadde bare sex én eneste gang den syklusen jeg ble gravid med første, og det var typ 3 dager før el mener jeg :D så det er absolutt mulig at det går!

Nei! Aldri! Pleier alltid å ha eggløsning rundt cd 14-15, men forrige syklus kom den på cd 12. Er på dag 11 nå og skal ta en eltest snart for å se hvordan det ligger an. Kjenner litt stikking og kramper så mulig el er i dag. Testene så sånn ut i går. Tok tilfeldigvis en eltest fordi det er unormalt at jeg er så horny så tidlig i syklusen :hilarious: Fikk heldigvis inn noen akser! He he
IMG_2384.jpeg

Det blir skikkelig spennende! Vi hadde bare sex én eneste gang den syklusen jeg ble gravid med første, og det var typ 3 dager før el mener jeg :D så det er absolutt mulig at det går!

Nei! Aldri! Pleier alltid å ha eggløsning rundt cd 14-15, men forrige syklus kom den på cd 12. Er på dag 11 nå og skal ta en eltest snart for å se hvordan det ligger an. Kjenner litt stikking og kramper så mulig el er i dag. Testene så sånn ut i går. Tok tilfeldigvis en eltest fordi det er unormalt at jeg er så horny så tidlig i syklusen :hilarious: Fikk heldigvis inn noen akser! He he
Vis vedlegget 472266
Haha bra dere fikk lagt inn aksjer da :hilarious: Kan det være dårlig å ha så tidlig EL? Egget slipper ikke før det er klart, sant?

Men jeg har ingen tegn til EL enda da, så EL kommer iallfall ikke på CD 12 slik den gjorde forrige måned. Er på CD 10 nå og får jo EL slim 3-4 dager føre. Spørs om EL faktisk ikke kommer før til helgen og at det faktisk blir 4 dager spermen må overleve :arghh:

Litt mindre spenning på tempen enn jeg skulle ønske. Håpet den ville begynne å droppe litt ned og gi meg tidlig EL denne måneden også :smiley-ashamed004 (Blå graf er denne måneden - oransje er forrige måned)

Screenshot_20251013_082609_FF App.jpg

Back
Topp