Bekymringstråd

Ja - er jo igrunnen dyrt i utgangspunktet men har jordmor eller lege ultralyd apparat? Her har både jordmor og lege ultralydapparat (ikke kjempebra, men helt ok)
Nei, dessverre ikke. Selv om de burde det i større grad en andre steder, siden det ikke finnes andre muligheter. Må muligens fikse meg en jobbreise i starten av november. Haha.

Første måling unnagjort på IKM/16DPO- neste måling mandag:nailbiting::chicken:
Screenshot_20251009_193637_Samsung Internet.jpg

Hva betyr disse tallene? Er hcg nivået ditt på 386?

Ja det var det idag formiddag når jeg rok blodprøven( 16dpo). Ser bra ut til at jeg er 16dpo:
Screenshot_20251009_200305_Gallery.jpg

Kan hvem som helst ta hcg test hos legen, eller må man ha ekstra grunn til det?
Kommer an på legen. Noen er mer restriktive. Jeg hadde en SA rett før dette svangerskapet, så spurte om å få denne gangen, men fikk ikke uten indikasjoner på at noe er galt.

Kan hvem som helst ta hcg test hos legen, eller må man ha ekstra grunn til det?
Jeg har brukt å bare ringe legekontoret på morgenen og be om en rekvisisjon på hcg til fürst, har aldri fått noe spørsmål eller blitt bedt om videre utdypning på det, og rekvisisjonen har ligget klar hos fürst en time senere. Men kan sikkert variere fra legekontor til legekontor :happy:

Kommer an på legen. Noen er mer restriktive. Jeg hadde en SA rett før dette svangerskapet, så spurte om å få denne gangen, men fikk ikke uten indikasjoner på at noe er galTenker jo at de som opplever SA bør få denne tryggheten i det minste ❤️

Kommer an på legen. Noen er mer restriktive. Jeg hadde en SA rett før dette svangerskapet, så spurte om å få denne gangen, men fikk ikke uten indikasjoner på at noe er galt.
Så kjipt! Syns jo i hvert fall at de som har opplevd SA skal få lov å få denne tryggheten ❤️

Jeg har brukt å bare ringe legekontoret på morgenen og be om en rekvisisjon på hcg til fürst, har aldri fått noe spørsmål eller blitt bedt om videre utdypning på det, og rekvisisjonen har ligget klar hos fürst en time senere. Men kan sikkert variere fra legekontor til legekontor :happy:
Så rart at det variere sånn! Men så fint at du får denne muligheten :)

Rosa utflod idag tidlig! :arghh:
Hadde det samme til og fra med sønnen min som nå er 1 år. Men mista litt trua nå uansett.:smiley-angry017
Uff så ekkelt.. hvis det hjelper hadde jeg kraftige blødninger ofte sist svangerskap, de fant aldri ut helt hvorfor men alt gikk fint likevel.

Rosa utflod idag tidlig! :arghh:
Hadde det samme til og fra med sønnen min som nå er 1 år. Men mista litt trua nå uansett.:smiley-angry017
Åh, det er min frykt daglig også, så skjønner at du blir redd. Men leser om såå mange som enten småblør eller blør mye uten at det er noe galt. Slimhinnene er vel også ganske skjøre. Tenker at dette kommer til å gå helt fint :Heartpink

Back
Topp