PP14 - CD26 - Mellom 6-10DPO
Klarer fortsatt ikke skjønne når EL var, men men
Tempen er hvertfall høy, så de har jo vært hvertfall! Tok en test idag, den var blenda, men det kan jo enda være tidlig da.
Symptomer:
Litt trykk nederst i magen. Helt syke drømmer hver natt, sover dålig og våkner hele tiden, trøtt, hunden skal ligge inntil meg i sofaen (det gjør han ikke til vanlig og gjorde det de to forrige gangen jeg var gravid), håper det er et tidlig tegn!
Klarer fortsatt ikke skjønne når EL var, men men
Tempen er hvertfall høy, så de har jo vært hvertfall! Tok en test idag, den var blenda, men det kan jo enda være tidlig da.Symptomer:
Litt trykk nederst i magen. Helt syke drømmer hver natt, sover dålig og våkner hele tiden, trøtt, hunden skal ligge inntil meg i sofaen (det gjør han ikke til vanlig og gjorde det de to forrige gangen jeg var gravid), håper det er et tidlig tegn!

Det blir spennende med time hos gynekolog og dpo land, du får holde oss oppdatert 
Hun ville ikke henvise til IVF heller? Jeg ville ha fått en second opinion her altså. Min fastlege henviste til IVF, jeg har ikke vært hos gynekolog ifbm fertilitetsgreier før jeg begynte på IVF offentlig sykehus. Og hvis man blir henvist til IVF så får dere en del prøveperioder samtidig som man venter… Og det virker ikke som om du har fått en full utredning hos gynekologen som man gjør i forløpet til ivf?