IKM Uke 43

Ser ut til at EL kommer 1 dag tidligere enn «normalt». Aksjelegging blir derfor ikke helt etter planen, men la inn for 2 dager siden og blir igjen i dag og i morgen - så det bør jo gå bra likevel :)Har stort sett hatt EL som ei klokke på CD15 (nå blir det på CD14):smiley-ashamed004

Forstår logisk at det er forskjell på tester og merker, men blir litt «koko» av at testene har ulikt opptak på farge :laughing002 vil jo så gjerne få med meg peaken!

Vedlegg

• IMG_3046.jpeg
    IMG_3046.jpeg
    926 KB · Visninger: 25
1dpo, en del murringer og stikk nederst i magen i kveld også, spesielt på høyre side! Kan det være el er idag istedet for i går? Positiv test søndags morgen og formiddag, negativ søndags kveld!

Stardust2240- 29 - B1 - PP 4 - EL 10/10 - IKM 25/10

Litt usikker på om el kommer i fredag eller lørdag, har hatt "høy" på fertilitetstesten noen dager nå, så forventer maksimal enten i dag eller i morgen. :smiley-angelic001 Første gang med CBdigital så ikke heelt kjent med systemet enda...

Stardust2240- 29 - B1 - PP 4 - EL 10/10 - IKM 25/10

Litt usikker på om el kommer i fredag eller lørdag, har hatt "høy" på fertilitetstesten noen dager nå, så forventer maksimal enten i dag eller i morgen. :smiley-angelic001 Første gang med CBdigital så ikke heelt kjent med systemet enda...
Velkommen hit til oss :love017 Du får bare si ifra så oppdaterer jeg

Velkommen hit til oss :love017 Du får bare si ifra så oppdaterer jeg
Takk :Heartred fikk "maksimal"som forventet etter jobb i går, så da regner jeg med eggløsning er i natt/morgen og at datoene skal stemme :smiley-angelic001 Aksjer legges inn for fullt denne uka og krysser alt vi har for at det sitter nå. Synes det er skummelt, selv om det har gått kort tid i den forstand, at det ikke har vært klaff enda - hodet går litt dit at "hva hvis jeg ikke kan bli gravid?"

Takk :Heartred fikk "maksimal"som forventet etter jobb i går, så da regner jeg med eggløsning er i natt/morgen og at datoene skal stemme :smiley-angelic001 Aksjer legges inn for fullt denne uka og krysser alt vi har for at det sitter nå. Synes det er skummelt, selv om det har gått kort tid i den forstand, at det ikke har vært klaff enda - hodet går litt dit at "hva hvis jeg ikke kan bli gravid?"
Har det akkurat likt som deg der! pp3 her på første barnet (men vært uten prevensjon 5 mnd), og tankene går jo til "enn hvis jeg ikke kan bli gravid" når det ikke klaffer:confused2 kjenner spesielt på det siden det var full klaff på første forsøk når han fikk barnet fra sitt forrige forhold!

Krysser fingrene for at det går nå, lykke til med aksjelegging:D

Har det akkurat likt som deg der! pp3 her på første barnet (men vært uten prevensjon 5 mnd), og tankene går jo til "enn hvis jeg ikke kan bli gravid" når det ikke klaffer:confused2 kjenner spesielt på det siden det var full klaff på første forsøk når han fikk barnet fra sitt forrige forhold!

Krysser fingrene for at det går nå, lykke til med aksjelegging:D
Kjenner til den følelsen ja.. har vært uten prevensjon i ett år nå og er på pp11 :banghead: Tankene går hver gang til at kroppen min ikke fungerer osv. Har heldigvis en samboer som raskt drar meg bort fra de tankene :Heartpink Krysser fingrer og tær for at dette er vår pp folkens!

Kjenner meg igjen i tankene om at det er noe feil, har begynt å tenke sånn selv i det siste. På en litt annen måte for meg da, for jeg har vært gravid tre ganger. Men så har jeg mistet to av de tre gangene. Det er jo fremdeles normalt og kan være tilfeldig, men har begynt å tenke mye på om det er noe med oss, i stedet for uflaks. 33% suksessrate synes jeg ikke er så bra, er redd det skal fortsette sånn

Da ble det litt annerledes fredag enn forventet. Kom just fra ultralyd. Slimhinne vokste til 7 mm, mens follikler er dønn like… 12 mm. Er stygt redd at det kommer ikke til å gå, eller at eggene slipper for tidlig, hadde plutselig LH økning på testene også.. får vete hva Porsgrunn sier om dette, men føles som gigantisk steg tilbake i prosessen.

Vedlegg

• IMG_9954.png
    IMG_9954.png
    1 MB · Visninger: 25
4dpo i dag og syns det går aaaaltfor tregt :banghead: Endelig av smertestillende så i går kveld kjente jeg litt murringer, og puppene begynner å bli litt ømme i sidene og fyldigere!

Hvordan ligger dere an?
Helt enig, går sååå sakte :confused2 4dpo her også! Prøvde å overtale meg selv i gårkveld om at el var 3-4 dager tidligere, selv om el testene var negative:hilarious:

Har hatt ømme bryster og murringer/stikk i mage/rygg siden el. Jeg fikk også en skikkelig kvalmebølge for en halvtimes tid siden som varte i 5-10 min, så aner ikke hva det kan komme av:dead: ubehagelig var det ihvertfall!

Back
Topp