Ultralyd-tråden

Ja godt tips! Men han sa han gjetter og vi bruker fortsatt «mest sannsynlig» når vi snakker om at det er jente. Selv om nubben står ganske greit på bildene xD
Hehe, bra! Jeg har bare erfaring med at «mest sannsynlig» stiller inn hodet på at det veldig sannsynlig er jente. Men jeg er vel litt skada etter to beskjeder om jenter der inne, og så har jeg båret tre gutter og ingen jenter :hilarious: Kommer aldri til å tro på det hvis jeg får beskjed om jente igjen! Hahaha

Hehe, bra! Jeg har bare erfaring med at «mest sannsynlig» stiller inn hodet på at det veldig sannsynlig er jente. Men jeg er vel litt skada etter to beskjeder om jenter der inne, og så har jeg båret tre gutter og ingen jenter :hilarious: Kommer aldri til å tro på det hvis jeg får beskjed om jente igjen! Hahaha
Jeg har to jenter så hadde vært hyggelig med en gutt :D haha men stakkars deg, ser for meg at det blir «side eye» fra deg til den som utfører ul og gjetter på kjønn :hilarious:

Har i dag vært på tidlig ultralyd og sett et lite knøtt med bankende hjerte. :Heartred 1,12 cm lang. Målt til 7+2, er 7+3 så det er helt innafor. Målingene kan også variere da hun. Alt så veldig fint ut og vi gleder oss allerede til neste ultralyd om 3 uker. :Heartred

Vedlegg

• 20251007_125506.jpg
    20251007_125506.jpg
    633,4 KB · Visninger: 27
Gratulerer :Heartred :love017
Vi er like langt så angrer litt nå på at jeg skal vente en hel uke til :smiley-ashamed004
Takk! :Heartpink Ååå skjønner den, det var veldig godt å endelig få se idag. MEN du får se mye tydeligere om en uke da! Vokser jo en del på den ene uka:smiley-bounce016

Var på ny ultralyd kontroll i dag. Ble målt til 6+1. en hel uke mindre enn jeg er. Og siden jeg fikk positiv test 8 dpo 14/9 så får jeg virkelig ikke det til å stemme
Ble målt til 6+1 på mandag også da vi var privat. Så ja. Jeg tror jeg bare lager små babyer siden jeg blir satt tilbake HVER graviditet og alle mine 4 er født 3-6 uker før termin.

Så jeg velger p følge min egen utregning så blir her og ikke i juni gruppen. Kommer mest sannsynlig før termin uansett:joyful:

Men alt så bra ut ellers da ! Ny ultralyd om 2 uker siden jeg fortsatt blør litt.

Ultralyd i dag og hadde en så fin opplevelse! Opplevde at jordmor tok seg god tid, forklarte godt hva hun så, og i det hele tatt var tålmodig og god og svarte på alle spørsmålene hun kunne. Anbefaler Oslo jordmorklinikk på Majorstuen om noen i Oslo eller omegn lurer på hvor de skal ta en privat UL.

Ble forøvrig satt frem igjen de fire dagene jeg ble satt tilbake for noen uker siden, så da havner termin akkurat i april - men siden jeg har gått godt på overtid de to andre gangene blir det nok en maibaby på meg denne gangen <3

Kanskje feil tråd å spørre i, men hva tar dere far/partner med på av timer og UL? Vi er kanskje for laid back, men har vært alene hos fastlege, tidlig tidlig UL og skal til jordmor neste uke. Tenkte å dra på tidlig UL og OUL sammen.

Kanskje feil tråd å spørre i, men hva tar dere far/partner med på av timer og UL? Vi er kanskje for laid back, men har vært alene hos fastlege, tidlig tidlig UL og skal til jordmor neste uke. Tenkte å dra på tidlig UL og OUL sammen.
Med førstemann var han med på de første timene med jordmor og ultralydene. Denne gangen blir det nok bare ultralydene :happy: Tenker at det avhenger litt på hvordan type far er? Kan jo være nyttig informasjon for de og, hvertfall hvis det er helt nytt.

Jeg drar på tidlig privat alene. Men så blir han nok med på ordinær TUL og OUL. Ellers drar jeg alene på alt annet, både han og jeg synes det er helt greit.

Han blir kun med på OUL. Rett og slett fordi det er det eneste han har rett på fri til å bli med på. En ultralyd. Og da tenker jeg at den er viktigst.

Back
Topp