IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
Hm høres jo ut som utredning hadde vært fint? Hvor gammel er du? Og hvor sterkt er ønsket om nr 6? Altså misforstå meg rett, men nå prøver vi på nr 3 og om noen hadde sagt det ikke gikk så hadde jeg levd helt greit med det. Men om noen hadde sagt det i prøvingen av nr 1 eller 2 hadde verden falt litt i grus.
Vil jo ha utredning for å få svar. Jeg er 36, mannen blir 30 i år. Ønsket er sterkt. Men klarer også å leve med de vi har. Men de er spredd, eldste fylt 15 og yngste straks 1,5år. Så er det så vanskelig å gi slipp på den følelsen av alt noe nytt kommer til familien som vi vil elske og alt med den er et fantastisk tilskudd til flokken. Vi alle har en sånn glede og omsorg for alle. Men vi skal klare finne glede i de vi allerede har her ❤️

Spesielt når prøvingen på de andre fem aldri har gått over to prøveperioder. Men jeg er sikker på at noe har skjedd under det siste keisersnittet i mai 24. Jaja. Skal man søke hjelp for utredning eller bare la det gå og aldri vite?
Vent kan ks påvirke fertiliteten??? Jeg har 2 ks og dette var det ingen som fortalte meg :sorry:

God morgen. Da er dagen kommet der jeg skal få karret meg opp til Lofoten til intervju.

Jeg våknet i natt av en intens kløe på perineum, og visste meg en gang at det var bekreftelsen jeg trengte på at jeg ikke er gravid.
Og for å forklare: i 2013 brukte jeg veet hårfjerning der nede, noe jeg hadde gjort mange ganger før, men den gangen glemte jeg tiden og endte opp med en mild, kjemisk brannskade. Siden det har dette området klødd i dagene før mensen kommer. Regner med at det har med ph-verdi å gjøre. Tok for sikkerhetsskyld en test som også var negativ.

Jeg hadde vært dritheldig om det klaffet på pp1, men har forberedt meg på at det vil ta litt tid.

Nå skal jeg pakke de siste duppeditter. Om noen holder til i Bodø, eller har vært der, og har tips om hvordan jeg kan slå ihjel 3 timer, så skrik ut!

For en ubeskrivelig DEILIG morgen hvor jeg nå er helt alene, og har huset for meg selv noen timer(noe jeg sjeldent er) :smiley-bounce016 Har kunnet teste i fred og ro:p:dance008

14DPO/4+0 med baby nummer 7:dummy::binkybaby:dummy1:

Symptomer: som litt småuggen av og på, vondt i hoftene, ømme pupper(de er blitt tyngre/fyldigere og de er store ifra før:sorry:) og har fått kviser:bored:. Vært så fin som gravid med guttene, og sett ut som et fugleskremsel med jentene:hilarious: Fader, altså!
Er blitt spådd av 3 forskjellige på Etsy og de har spådd jente:dummy1: men er nok en liten tass til i magen:dummy::love7:knegg:

Craver: Hasselnøtter(gjort hele mnd), grønne Oliven og sure norske epler som er i sesong nå:happy119

Fornøyd med testene idag:hug007:gen014:love017
Eeeeendelig kom den jeg har gått å ventet på:sad010
Screenshot_20251007_092204_Gallery.jpg

Screenshot_20251007_085927_Gallery.jpg

Screenshot_20251007_085922_Gallery.jpg

Screenshot_20251007_085901_Gallery.jpg

God morgen. Da er dagen kommet der jeg skal få karret meg opp til Lofoten til intervju.

Jeg våknet i natt av en intens kløe på perineum, og visste meg en gang at det var bekreftelsen jeg trengte på at jeg ikke er gravid.
Og for å forklare: i 2013 brukte jeg veet hårfjerning der nede, noe jeg hadde gjort mange ganger før, men den gangen glemte jeg tiden og endte opp med en mild, kjemisk brannskade. Siden det har dette området klødd i dagene før mensen kommer. Regner med at det har med ph-verdi å gjøre. Tok for sikkerhetsskyld en test som også var negativ.

Jeg hadde vært dritheldig om det klaffet på pp1, men har forberedt meg på at det vil ta litt tid.

Nå skal jeg pakke de siste duppeditter. Om noen holder til i Bodø, eller har vært der, og har tips om hvordan jeg kan slå ihjel 3 timer, så skrik ut!
Oi det hørtes veldig spesielt ut.

I Bodø har man jo glasshuset da som er kjøpesenteret midt i byen. Flyplassen er jo i gåavstand til sentrum. Tar ca 15 minutter å gå om jeg ikke husker feil. Kan hende det var 20. De gangene jeg har trengt å slå av tid har jeg gått og bowlet haha. Er noen år siden sist jeg var der nå da.

Har du tester mer? Kan jo se streken i bakgrunnen der og håpet at du skulle oppdatere med en sterkere strek i dag. Bare syntes streken så rød ut :(
IMG_4698.jpeg

Tok den siste testen jeg hadde senere på dagen, ser ikke noe her.. har en cb digital liggende som jeg kan ta om tanta ikke har kommet til fredag, men ser dårlig ut. Er nok bare en skygge på den forrige

God morgen :happy: Er 11dpo i dag og venter mensen på fredag.
Tok en babyplan tidligtest på morgen urin nå. Den har vært blenda hvit hver dag, men i dag føler jeg at jeg ser en svak skygge eller noe på bilde med blitz :confused005 Kanskje jeg bare ser ønske skygge:hilarious: :laughing002 Flere som ser noe? Burde den ikke evt. vært mer tydelig på 11dpo?

Vedlegg

• IMG_8779.jpeg
    IMG_8779.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 78
  • IMG_8780.jpeg
    IMG_8780.jpeg
    1 MB · Visninger: 80
Back
Topp