IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
10DPO:
Jeg har fått negativ test på morgenen. Syntes dog utfloden er både melkete og luktfri. Forventet mens på fredag.

Ellers ingen andre symptomer enn allerede nevnt

I dag må jeg rote meg til å pakke for å reise opp til Lofoten til intervju. Blir en 3 dagers tur (tirs-tors). Kan ærlig talt ikke si at jeg gleder meg. Jeg er ikke god på intervjuer, og føler meg ikke forberedt.
Samme utfold her, og negative tester (9dpo, og mens fredag) enda tidlig for evt. positiv test for oss begge da, men tror denne utfloden er vanlig for meg før mens. Kan plutselig ikke huske helt :laughing002:hilarious:

Masse lykke til på intervju:D og krysser fingre for positiv test hos deg.

Tror de hadde 27 på kiwi'en borte ved meg

Men nå skal jeg teste ut babyplan noen prøveperioder :)

Likte 27 batchen selv da. Synes den viste god stigning i juni :)

Får 80 stk babyplan i postkassen på onsdag :dance008 :smiley-bounce022 Det er de beste testene, men har tapt seg de og, å er ikke like gode som førhen de hell! Får se om jeg finner noen imorgen:angelic:

Jeg drømte at jeg fikk mensen mandag, og nu gjor jeg vist det! To dager før forventet mens… gir opp å ha en forbindelse med annet univers på natta :laughing021 Tok det enda en test da jeg oppdaget fordi den var åpen. Og det ble en halv rosa strek. Ja nu lurte de meg godt:hilarious::bag:

Vedlegg

• IMG_4270.jpeg
    IMG_4270.jpeg
    688,5 KB · Visninger: 52
For å advare andre, ikke kjøp disse testene fra Make sure der batch slutter på 11 med dato 10 2027:

Vis vedlegget 471711
Står det
Samme utfold her, og negative tester (9dpo, og mens fredag) enda tidlig for evt. positiv test for oss begge da, men tror denne utfloden er vanlig for meg før mens. Kan plutselig ikke huske helt :laughing002:hilarious:

Masse lykke til på intervju:D og krysser fingre for positiv test hos deg.
Jeg husker ikke hva min naturlige utflod er fordi jeg har gått på p-piller så lenge, men da har jeg i det minste noe å sammenligne med

Får 80 stk babyplan i postkassen på onsdag :dance008 :smiley-bounce022 Det er de beste testene, men har tapt seg de og, å er ikke like gode som førhen de hell! Får se om jeg finner noen imorgen:angelic:
Men tester du etter at du får en dye stealer også? Tror jeg fikk det på sånn 17 dpo eller noe sist, og etter det testet jeg nesten ikke lengre. Kanskje en og annen her og der, men selv dagen de oppdaget MA så hadde jeg jo dye stealer. Så tester er jo ikke alltid en indikasjon på om det går dårlig. Bare hvis man mistenker SA.

Jeg drømte at jeg fikk mensen mandag, og nu gjor jeg vist det! To dager før forventet mens… gir opp å ha en forbindelse med annet univers på natta :laughing021 Tok det enda en test da jeg oppdaget fordi den var åpen. Og det ble en halv rosa strek. Ja nu lurte de meg godt:hilarious::bag:
Oi! Får du strek på flere tester, eller har bare fargen lagt seg rart?

Jeg har forresten ordnet meg en test av merket Valmed. På disse står det at man kan teste fra forventet mens. Betyr det at det er glemmesak å teste før?

8 dpo ettermiddag.
Følte det var noe på tidligtesten (venstre)! Men kan ha vært en liten skygge eller innbilning. Blir meeget spennende i morgen!
20251006_184810(1).jpg

Veldig spesielt at den ble sånn?! Uff det er tungt å prøve så lenge :Heartred
Spesielt når prøvingen på de andre fem aldri har gått over to prøveperioder. Men jeg er sikker på at noe har skjedd under det siste keisersnittet i mai 24. Jaja. Skal man søke hjelp for utredning eller bare la det gå og aldri vite?

Spesielt når prøvingen på de andre fem aldri har gått over to prøveperioder. Men jeg er sikker på at noe har skjedd under det siste keisersnittet i mai 24. Jaja. Skal man søke hjelp for utredning eller bare la det gå og aldri vite?
Hm høres jo ut som utredning hadde vært fint? Hvor gammel er du? Og hvor sterkt er ønsket om nr 6? Altså misforstå meg rett, men nå prøver vi på nr 3 og om noen hadde sagt det ikke gikk så hadde jeg levd helt greit med det. Men om noen hadde sagt det i prøvingen av nr 1 eller 2 hadde verden falt litt i grus.

Ser jo sterkere ut de på 2. Urin nå enn med E :pompus: Så kanskje mindre fargestoff i digital denne gang ikke slo ut like tydelig som den med E? Ser hvertfall veldig bra ut :shy:

Sorry, har glemt å svare:bag: Ja, ser ikke så ille gærlig ut, men prøver å og huske på at testene ikke er like bra nå lenger:angelic: Prøver en digital igjen imorgen:nailbiting:

Ser jo ut som at strekene er er omtrent like sterke som sist, så er vel bare marginalt at du ikke har fått 2-3 på clearblue.

Jaaah, håper på at detta går som det skal:love7 Svir av en digital igjen imorgen:thumleft

Men tester du etter at du får en dye stealer også? Tror jeg fikk det på sånn 17 dpo eller noe sist, og etter det testet jeg nesten ikke lengre. Kanskje en og annen her og der, men selv dagen de oppdaget MA så hadde jeg jo dye stealer. Så tester er jo ikke alltid en indikasjon på om det går dårlig. Bare hvis man mistenker SA.

Jeg er bare en testetøs deluxe :smiley-bounce022 :smiley-ashamed004 ELSKER å se de strekene på testene:smiley-bounce015 Så går fort med hvertfall 10-15 tester på en god dag:happy093.Tester gjerne helt til 5+0, og DA er jeg mettet:hilarious:

Back
Topp