IKM uke 42

Er bare 5 dpo så derfor er jeg veldig sikker på at det er skygge :wtf:
Bladde meg tilbake i gruppa her nå, og ser at du fikk maksimal på monitor på mandag. Kan du ha fått eggløsning samme dag som det, sånn at du er 6 dpo nå? Har hørt om noen som har fått positiv test 6 dpo, men 5 var kanskje litt tidlig, ja. Blir uansett spennende å se hvordan det utvikler seg de nærmeste dagene!

Bladde meg tilbake i gruppa her nå, og ser at du fikk maksimal på monitor på mandag. Kan du ha fått eggløsning samme dag som det, sånn at du er 6 dpo nå? Har hørt om noen som har fått positiv test 6 dpo, men 5 var kanskje litt tidlig, ja. Blir uansett spennende å se hvordan det utvikler seg de nærmeste dagene!
Er selvfølgelig en mulighet! Men redd for å håpe for mye også så jeg får bare vente å se litt om det utvikler seg til en rosa strek:nailbiting:

4 dpo, første testen ryker nok på tirsdag :angelic:
Syntes at dagene har gått superraskt! Har heller ikke tenkt så mye på det, veldig deilig. Vi koser oss på bryllupsreise så har ikke vært tid til det heller:Heartred
Har null symptomer, annet enn lett irritabel og raskt sur. Noe som er helt vanlig for meg etter el.
Gleder meg til å se testene her inne fremover, ser jo at det er kommet en allerede:joyful:

Takk! Har nå forespurt endring. Jeg så også at min fødselsdato var feil. Kan den endres av deg? Det er
Så i oppskriften at man ikke selv kan endre fødselsdato, men at du må kontakte administrator hvis den er feil. (Og hvis du ikke vil ha fødselsdagen din liggende ute her, så kan du redigere innlegget ditt og fjerne det).

Velkommen til IKM uke 42! :dance011

Hodet mitt er allerede godt inni neste prøveperiode, så klarte ikke å vente med å opprette gruppe for uke 42 :shy:

For å bli med, kan du skrive:
Nick – alder – barnet du prøver på – prøveperiode – EL – IKM

Eksempel:
Irrgrønn - 41 - B1 - PPX - EL 5/10 - IKM 19/10

Håper denne gruppa vil sette rekord i andel graviditeter! :signs003:happy093.

Mandag 13/10
:love2 Babybel26 - 29 - B3 - PP1- EL 28/9
:love2 Ine81 - B2 - PP5 (MA PP1/Kjemisk PP4) - EL 27/9
:love2 Ønskebarn4 - 29 - B4 - PP4 - El 29/9

Tirsdag 14/10
:love2 Mel - 36 - B3 - PP18 - EL 30/9

Onsdag 15/10
:love2 Nammen - 32 - B2 - PP6 - EL 1/10
:love2 NogM24 - 36 - B2 - PP5 - EL 1/10
:love2 Babyønske95 - 30 - B1 - PP13 - EL 1/10
:love2 Kliss - 39 - B1 - PP2 etter MA i juli - EL 1/10

Torsdag 16/10
:love2 LiljeS - 25 - B1 - PP2 med Letrozol - EL 2/10
:love2 TulleTrille - 34 - B1 - P10 - EL 2/10
:love2 Marrengs - B3 - PP1 - EL 1/10
:love2 Tuuli - 24 - B2 - PP 24+ - EL 1/10
:love2 Polly93 - 32 - B2 - PP3 - EL 1/10
:love2 fix - 38 - B1 - PP siste før vi starter opp igjen med ivf-forsøk nr5 - EL 1/10
:love2 Pjusken91 - 33 - B3 - PP3 - EL 2/10

Fredag 17/10
:love2 hattivatti911 - B2 - PP4 (PP2 etter kjemisk) - EL ca. 5/10

Lørdag 18/10
:love2 altjegønsker91 - 33 - B1 - PP3 - EL ca. 6/10

Søndag 19/10
:love2 Irrgrønn - 41 - B1 - PPX - EL 5/10

GRAVID :binkybaby

TR :angryfire
Mariehøne - 27 -B1 - PP1 - EL ca 30/09
(Forespurt endring av nick)

Last edited:
En ting jeg setter veldig pris på i tidlig DPO land er å kunne drikke så mye vann jeg bare vil, fordi jeg ikke stresser med å ikke skulle vanne ut tisset for mye :laughing002 Har drukket så mye vann i dag når jeg endelig har gitt opp LH testing, og ikke ennå kan teste for graviditet. Det er kanskje på grensa til galskap men :excited001

En ting jeg setter veldig pris på i tidlig DPO land er å kunne drikke så mye vann jeg bare vil, fordi jeg ikke stresser med å ikke skulle vanne ut tisset for mye :laughing002 Har drukket så mye vann i dag når jeg endelig har gitt opp LH testing, og ikke ennå kan teste for graviditet. Det er kanskje på grensa til galskap men :excited001
Haha jeg måtte le litt fordi jeg er helt lik :laughing002 drikker så lite når jeg skal teste etter el at det sikkert ikke er bra for kroppen :laughing002

5 DPO sier tempen. Jeg prøver så hardt jeg kan å ikke overanalysere symptomer fordi forrige måned var jeg helt overbevist om at jeg var gravid, og skuffelsen ble så stor. Men jeg har altså så vondt i puppene at jeg måtte holde de litt når jeg løp til t-banen idag :smiley-ashamed004 det er vanligvis ikke et symptom jeg får i dpo-land så det er vanskelig å ikke håpe

Da tar jeg deg vekk fra lista. Blir på hengende håret at jeg selv kommer med i denne IKM-gruppa også. Hadde forventet positiv LH-test for en dag eller to siden, men den kom ikke før i dag. Så eggløsning enten i kveld eller i morgen. Lykke til i uke 43!
Det er typisk det.. Tusen takk! :Heartred Masse lykke til til deg og :love7

I følge Premom var EL CD18, men jeg hadde kraftige EL smerter kvelden CD17 og merket ingen ting CD18… Noen som har erfaring med EL som kommer raskt etter LH peak, og eventuelt når EL smerter kommer og går i forhold til det? :smiley-ashamed004

Prøver å finne ut av hvor mange DPO jeg eeegentlig er, ventetiden føles veldig lang!:hilarious::Heartpink

IMG_5111.jpeg

Back
Topp