IKM uke 42

5 dpo allerede, dagene har egentlig gått veldig fort og nå reiser vi på høstferie i morgen så håper hele neste uke går fort også! Reiser uten tester så får ikke testet før 12 dpo når vi er hjemme igjen.
Vet det er tidlig og at symptomene bare er fra progesteron, men i dag lukter kaffen rart og jeg har veldig ømme brystvorter. Får jo opp håpet litt :facepalm:

7DPO i dag…

Har bare vanlige tester, så jeg må vente til kanskje tirsdag eller onsdag, før første test ryker.

I dag har jeg litt kramper i livmor og korsrygg, men kjenner ikke annet.

Er bare 3DPO (trur jeg) men i dag så jeg endelig stigning i tempen :love7
Kan hende at jeg fikk endelig fange det sia det er første morgen sia EL at ungen våkna ikke v 4:00 tia, så fikk faktisk sove hele natta :hilarious: har jo lest at dårlig søvn kan være årsak til at tempen er ikke helt riktig.
Har hatt skikkelig vondt i puppene sia EL dagen, og i natt drømte jeg at jeg fikk en KNALL positiv g test :hilarious::angelic: føltes sååå riktig at jeg trudde jeg var gravid når jeg først våknet. Tog ca en kvarter før jeg skjønte helt at det var bare drøm…
Men denne gang føles det som at dagene går mye fortere, skrev først 2DPO før jeg kom på at jeg er faktisk 3DPO, kan hende at det er for at EL kom lit tidligere denne gangen :love7
Håper det blir positiv test om ca ei uke!
God helg/søndag til dere :Heartbigred

Ikke tegn til positiv test her så da blir ikke EL i dag :arghh: Da blir det uke 43.
Da tar jeg deg vekk fra lista. Blir på hengende håret at jeg selv kommer med i denne IKM-gruppa også. Hadde forventet positiv LH-test for en dag eller to siden, men den kom ikke før i dag. Så eggløsning enten i kveld eller i morgen. Lykke til i uke 43!

Da er testetøsa sluppet løs. Hvorfor klarer jeg ikke å kontrollere meg når jeg vet hva svaret blir så tidlig? :banghead:

Vedlegg

• IMG_0648.jpeg
    IMG_0648.jpeg
    1 MB · Visninger: 64
Blir uke 43 på meg også, så kan fjernes fra listen @Irrgrønn - har så og si positiv test nå så tipper egget slipper i morgen :) Virker som vi ligger ganske likt i løypa haha!

Blir uke 43 på meg også, så kan fjernes fra listen @Irrgrønn - har så og si positiv test nå så tipper egget slipper i morgen :) Virker som vi ligger ganske likt i løypa haha!
Da ligger vi nok ganske likt, ja! Da skal jeg ta deg av lista. Jeg holder meg her i IKM uke 42, siden jeg er trådstarter og det maksimalt bare er en dag ekstra. Men ønsker deg lykke til i uke 43-gruppa :happy:

Da ligger vi nok ganske likt, ja! Da skal jeg ta deg av lista. Jeg holder meg her i IKM uke 42, siden jeg er trådstarter og det maksimalt bare er en dag ekstra. Men ønsker deg lykke til i uke 43-gruppa :happy:
Det skjønner jeg! Kommer til å titte innom her og. Spent på hvordan det går med alle- krysser fingrene for at det blir masse positive g tester :love017

Back
Topp