Taaakk!! Tenk det!!Så gøy!! Gratuleraåsså så fin aukning
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taaakk!! Tenk det!!Så gøy!! Gratuleraåsså så fin aukning
![]()

MoroTok en ny!!

Ja men angrer på at jeg ikke ventet siden den testen i går var jo bedre syns jeg. Eller?? Huff… hehe gleder meg til dye stealer om jeg er så heldig!Moro![]()
Kan kanskje vite litt forskjell på konsentrasjon og testene i seg selv da. Det er tydelige streker i alle fallJa men angrer på at jeg ikke ventet siden den testen i går var jo bedre syns jeg. Eller?? Huff… hehe gleder meg til dye stealer om jeg er så heldig!![]()
Takk for at du ser og sier det!! Syns du det? Jeg håper. Jeg syns det er enkelt og tenke sånn og tolke når det gjelder andre sine tester. Og jeg vet jo at testene kan variere. Og urinen og alt det. Men akuratt som fornuften i meg forsvinner når det kommer til meg selvKan kanskje vite litt forskjell på konsentrasjon og testene i seg selv da. Det er tydelige streker i alle fallNr 2 testen i dag så jo bedre ut også
![]()

TaakkSå kjekt å lese at du er blitt gravid! Gratulerer så mye![]()
Fin test det. Mine tester var sånne nær ikm. Dye stealer kanskje 5+ ishDenne var finere enn de første i dag da!! Ikke sant?![]()
![]()
Taakk! Tenker mer på økningen av mine :/Dette var min test 12 dpo på morgen urin. Synes dine ser fine ut jeg!
Vis vedlegget 471334
Tar i 10 tiden tenker eg!Har du tatt flere tester?![]()