Her kan vi skrive navn (både guttenavn og jentenavn) vi elsker, men som vi ikke kan bruke av forskjellige grunner! Hvorfor kan/vil du ikke bruke det? 
Jeg er selv fortapt i navnet Aron, men det heter gutten til en venninne av meg. Og en annen venninne har en William

Jeg er selv fortapt i navnet Aron, men det heter gutten til en venninne av meg. Og en annen venninne har en William

Jeg ble født 6 mnd før besteveninna mi back in the days da vi bodde i leilighet i firmannsbolig. Mammaen til hun som ble besteveninna mi kom opp til mamma og spurte om det var ok for de at de kalte jenta si det samme som meg for det var ett navn de hadde vurdert lenge selv... det var jo bare tilfeldig at de bodde i samme bygning som oss, så selvfølgelig skulle det være greit sa mamma. Vi syns det var DØDSKULT å hete det samme og være bestevenninner! Jeg tror at hadde jeg virkelig elsket ett navn så hadde jeg kanskje vurdert å bruke det fordi om noen jeg kjenner hadde samme navnet på sitt barn. Kanskje upopulært, men 

Liker også Annicen godt, men blir for likt navnet til svigermor.