IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
Glemte meg, for drakk 2 kopper kaffe og måtte teste på utvannet urin.. men måtte ta en test:laughing025 Dumdum:hilarious: Testekjøret er igang:p

20251001_104457.jpg
Hahaha jeg kjenner meg igjen ja. Man ser at urinen er utvannet og VET at testen ikke blir positiv når den ikke var det på en mer konsentrert prøve et par timer tidligere. Men håpet er der :hilarious:

Mange dpo? Bare 7 her. Ikke skrevet meg på listen denne gangen for er jo ingen vits mere. Aldri positive tester. Men sniker i kulissene. Ikm neste onsdag. Vi reiser til London da så det er trøst☺️

Hvor lenge har dere prøvd? Her er vi i PP6 og 8dpo:angelic: Nice med Londontur:gen014

Hahaha jeg kjenner meg igjen ja. Man ser at urinen er utvannet og VET at testen ikke blir positiv når den ikke var det på en mer konsentrert prøve et par timer tidligere. Men håpet er der :hilarious:

Jaaa, må bare dyppe den testen:laughing021 Har du testa idag?:nailbiting:

Last edited:
3 DPO. «Stram» følelse i livmoren. Tolker det som en bra ting. :joyful:

Hvor tidlig er det tidligste dere har fått noe på tester? Jeg har lyst å slippe tøsa fri, men prøver å være litt fornuftig også da. :laughing002
Første barn, så ingen erfaring å dele forhold til hvor tidlig positiv test. Men kjenner igjen utålmodigheten for å ville teste ja :laughing002 Er bare 4dpo, og har som mål å vente lengst mulig, og helst litt lengre enn 7dpo, men kjenner det kan bli vanskelig, så vi får se :smiley-ashamed004

Kveldens siste tester på 2 timers urin. Litt begrenset med lys for anledningen, men skimter noe svakt, dog er det vel i så fall bare skygger.:dead:
IMG_3879.jpeg
Fremdeles mye aktivitet bak skambeinet. Er nesten så jeg tror at egget har slitt med å feste seg. Hadde et stikk her i 16.30 tiden, som var såpass kraftig at jeg ga lyd fra meg og 2 åringen spurte om det gikk bra. Kan jo håpe at det fikk til å feste seg da :smiley-angelic001

morsomt å se flere streker og starten på spirer her. Denne damen er litt skuffet i dag, alt skjer tidlig denne syklusen og til tross for progesteron har jeg i dag 11DPO en mini blødning og helt hvite tester. Vil nok tro at TR dukker opp like for tidlig som EL gjorde. Hadde skikkelig tro på at den tidlige eggløsningen skulle være det som gjorde susen.

Skuffet i dag! Morgen 9dpo. Har ikke mye erfaring med temping, men min falt med nesten 0.5 grader på én natt. Hadde et kjempehopp etter eggløsning (som er er ganske sikker på at var en dag etter hva appen sier) og ganske høy og jevn temp etter det - har alltid hatt stabil lutealfase med ganske høy progesteron, og aldri spottet før mens. Forventer mens til tirsdag. Men det ser ut som om tempen dropper allerede nå! Noen som har erfaringer med dette? Jeg har alltid tenkt at jeg har lang og god lutealfase - men kanskje ikke :(

Vedlegg

• IMG_7649.jpg
    IMG_7649.jpg
    86,6 KB · Visninger: 24
Min første tanke da jeg våknet var «jeg er ikke gravid» og det var jo heller ikke noe strek på testene :arghh:
Har ikke engang giddet å samle de på ett bilde, så legger bare med den ene.
IMG_3893.jpeg

Så nå har jeg grått, krangla med typen og proppa i meg nøtter og sjokolade og nå mest lyst til å gå å legge meg igjen.
Tror det blir en rolig dag på hjemmekontoret i dag…

Last edited:
Skuffet i dag! Morgen 9dpo. Har ikke mye erfaring med temping, men min falt med nesten 0.5 grader på én natt. Hadde et kjempehopp etter eggløsning (som er er ganske sikker på at var en dag etter hva appen sier) og ganske høy og jevn temp etter det - har alltid hatt stabil lutealfase med ganske høy progesteron, og aldri spottet før mens. Forventer mens til tirsdag. Men det ser ut som om tempen dropper allerede nå! Noen som har erfaringer med dette? Jeg har alltid tenkt at jeg har lang og god lutealfase - men kanskje ikke :(

Kan være en festedropp :love017 :nailbiting:

Back
Topp