Oktober 2025

Det har gått overraskende greit faktisk! Jeg fikk jo komme i gang med uttaket lenge før jeg trodde så ligger liksom litt foran skjema bare av den grunn. Men tipper oktober blir litt lang ja. Hvordan ligger du an?
Godt å høre at det har gått bra med ventetiden, og at den ble kortere enn forventet :happy::Heartbigred Jeg gleder meg til UL om bare åtte dager (rart å glede seg til UL :hilarious:) og innsett er vel bare 2 uker til ish :nailbiting: Skal begynne å teste etter EL om litt. Skal ha innsett på naturlig syklus så håper kroppen oppfører seg :smiley-angry007

Godt å høre at det har gått bra med ventetiden, og at den ble kortere enn forventet :happy::Heartbigred Jeg gleder meg til UL om bare åtte dager (rart å glede seg til UL :hilarious:) og innsett er vel bare 2 uker til ish :nailbiting: Skal begynne å teste etter EL om litt. Skal ha innsett på naturlig syklus så håper kroppen oppfører seg :smiley-angry007
Haha ja, kjenner meg igjen at man gleder seg til neste steg. Håper kroppen spiller på lag :gen014

Så bra jeg gikk sist forsøk på menopur og ble i faresonen for overstimulering.
Ble du noe dårlig av å ta det? Gruer meg litt kjenner eg, eg vil så denne gangen sette inn ferskt. Fikk du mange egg ut?
Forsøkt både menopur og bemfola.. både alene og samtidig. Man kan nesten ikke sammenligne seg med andre når man aldri veit hvordan man reagerer og hvordan syklusen er. På meg funket alle medisiner bra, men dårlig ved uttak fordi jeg fikk for lite modningsmedisiner. Så spiller igrunn liten rolle om hvordan det funka på meg :P
Hva er det du gruer deg til da? :)
Det er stort sett samme bivirkninger på de fleste FSH medisinene :)

Jeg har ikke noe mere tro på fersk vs fryst, men klart da slipper man ventingen.

Forsøkt både menopur og bemfola.. både alene og samtidig. Man kan nesten ikke sammenligne seg med andre når man aldri veit hvordan man reagerer og hvordan syklusen er. På meg funket alle medisiner bra, men dårlig ved uttak fordi jeg fikk for lite modningsmedisiner. Så spiller igrunn liten rolle om hvordan det funka på meg :P
Hva er det du gruer deg til da? :)
Det er stort sett samme bivirkninger på de fleste FSH medisinene :)

Jeg har ikke noe mere tro på fersk vs fryst, men klart da slipper man ventingen.
@Annki88 : jeg har heller mer tro på fryst enn på fersk, for på fryst har kroppen fått pause etter stimulering så kroppen er mer tilbake til «naturlig» modus :Heartred Studier viser at det ikke er signifikante forskjeller i suksessrate, f.eks: https://www.cochrane.org/evidence/C...frozen-embryo-transfers-assisted-reproduction

fix - 38 - B1 - OUS - Forsøk nr 5 - får plan neste uke - planlagt oppstart uke 42 og innsett uke 44

Logget meg inn her igjen nå etter et litt for langt opphold i kjelleren. Har spent hjelmen og gjør oss klare for å prøve igjen.. tilbake offentlig til OUS.

Ser fram til å følge dere :Heartpink
Så fint å «se» deg igjen :Heartpink masse masse lykke til nå. Heier med alt jeg har:Heartpink

Sidensvans_IVF - 38 år - B2 - St. Olavs - FET nr 5 på søskenforsøk nr 2 - prednisolon, cyclogest, Duphaston og Ovitrelle- innsett 30/9

Kommer over hit fra septembergruppa, har hatt innsett av en 6-dagers blasto i dag. Er satt opp til blodprøve om 14 og 16 dager pga Ovitrelle hver tredje dag fremover, det er så leeenge å vente :oops:

Jeg venter på TR nå for oppstart. IKM i morgen, men håper TR kommer i dag. Gått å spottet hver dag siden 2DPO i denne pausesyklusen. Sinnsykt irriterende! Heldigvis en kort syklus (24 vs 30 dager). Merker jeg har en veldig negativ holdning om dagen. Overbevist om at neste og siste FET kommer til å mislykkes. Regner med det egentlig bare er sykdom kombinert med PMS, men gaaaah. Ikke akkurat en god følelse. Anyway, det var dagens lille rant fra meg :smiley-ashamed004

Håper dere andre har det bedre og er litt mer optimistiske:Heartred

Jeg venter på TR nå for oppstart. IKM i morgen, men håper TR kommer i dag. Gått å spottet hver dag siden 2DPO i denne pausesyklusen. Sinnsykt irriterende! Heldigvis en kort syklus (24 vs 30 dager). Merker jeg har en veldig negativ holdning om dagen. Overbevist om at neste og siste FET kommer til å mislykkes. Regner med det egentlig bare er sykdom kombinert med PMS, men gaaaah. Ikke akkurat en god følelse. Anyway, det var dagens lille rant fra meg :smiley-ashamed004

Det er lov å ha dårlige dager, det er tøffe tak i denne prosessen og godt å få det ut :Heartbigred Jeg og spottet en del i dpo land i pausesyklusen, var skikkelig nedfor +/- 9 dpo, men når TR kom fikk jeg følelsen av ny start, ny syklus og nye håp, derav bedre humør, håper du og får det litt bedre hunørmessig når TR kommer :smiley-angelic003

Ingen god følelse nei… det går så opp og ned i denne prosessen! Liker det Fertilitetscoachen Mari sier: Husk at det ikke er fordi man tenker noe at det kommer til å skje :Heartred men det er også normal å prøve å beskytte seg selv.

Det er lov å ha dårlige dager, det er tøffe tak i denne prosessen og godt å få det ut :Heartbigred Jeg og spottet en del i dpo land i pausesyklusen, var skikkelig nedfor +/- 9 dpo, men når TR kom fikk jeg følelsen av ny start, ny syklus og nye håp, derav bedre humør, håper du og får det litt bedre hunørmessig når TR kommer :smiley-angelic003
Ingen god følelse nei… det går så opp og ned i denne prosessen! Liker det Fertilitetscoachen Mari sier: Husk at det ikke er fordi man tenker noe at det kommer til å skje :Heartred men det er også normal å prøve å beskytte seg selv.
Tusen takk dere :Heartred jeg krysser fingrene for at humøret bedres når TR kommer!

Back
Topp