IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
PP6/CD19/4DPO:

Dagene snegler seg saaaakte, men sikkert av gårde :hilarious: :happy090
Frøs så fælt igår og. Tempen gikk ned fra 37.12° igår, til 36.94° idag! Uansett, får nå besøk de neste dagene og skal feire bursdagen idag:gen014:cool05:dance008:dance011:talk017 Kose oss med god mat(lager tikka masala gryte med kylling, ris og salat med revet gulrot, ananas i biter og fersken i biter. Og rosiner og kokosstrø for de som ønsker det), kake/muffins og is✨❤️
Screenshot_20250927_075344_FF App.jpg

Testen ble positiv i dag tidlig :D Så da er tydeligvis el senere enn jeg trodde og hva appen beregnet. Men da hadde jeg hvertfall ikke gått glipp av den :love7
Begynner jeg å telle dpo i morgen da eller mandag?

Vedlegg

• IMG_8712.jpeg
    IMG_8712.jpeg
    321,8 KB · Visninger: 44
Testen ble positiv i dag tidlig :D Så da er tydeligvis el senere enn jeg trodde og hva appen beregnet. Men da hadde jeg hvertfall ikke gått glipp av den :love7
Begynner jeg å telle dpo i morgen da eller mandag?
Hvis testen fyker ned igjen i dag så blir EL i morgen også starter du å telle DPO i morgen sannsynligvis :) Men hvis målingne ikke dropper i dag og du får en ny sterkere topp i morgen så blir EL på mandag i stedet KANSKJE. Ingen fasit på det. Hadde fortsatt høye målinger mens jeg hadde EL selv så :smiley-ashamed004

PP6/CD19/4DPO:

Dagene snegler seg saaaakte, men sikkert av gårde :hilarious: :happy090
Frøs så fælt igår og. Tempen gikk ned fra 37.12° igår, til 36.94° idag! Uansett, får nå besøk de neste dagene og skal feire bursdagen idag:gen014:cool05:dance008:dance011:talk017 Kose oss med god mat(lager tikka masala gryte med kylling, ris og salat med revet gulrot, ananas i biter og fersken i biter. Og rosiner og kokosstrø for de som ønsker det), kake/muffins og is✨❤️
Screenshot_20250927_075344_FF App.jpg
Indisk mat er veldig godt. Dere får ha en god bursdagsfeiring!:talk017

Hvis testen fyker ned igjen i dag så blir EL i morgen også starter du å telle DPO i morgen sannsynligvis :) Men hvis målingne ikke dropper i dag og du får en ny sterkere topp i morgen så blir EL på mandag i stedet KANSKJE. Ingen fasit på det. Hadde fortsatt høye målinger mens jeg hadde EL selv så :smiley-ashamed004
Aa, okei. Da får jeg fortsette å følge med da :hilarious:

Har du vært fornøyd med dem? Jeg blir ikke helt klok på de, syns de er så blurry på en måte. Brukte makesure forrige pp, og følte at de var bedre på en måte :p
Jeg har kun prøvd babyplan sine og er første el jeg har testet. Så har ikke så mye å sammenligne med :smiley-ashamed004 Men jeg har scannet de i premom appen og stolt på at den leser de riktig for meg :laughing002

Vi skyter litt i blinde denne PP’en. Testen i går viste peak, og hadde eggløsningsmerter på torsdag og i dag. Gikk tom for flere EL-tester, ble syk og har samtidig feiret datteren min to dager på rad. Legger inn aksjer i morgen for sikkerhetsskyld…. Vet oppriktig ikke når EL har vært - som betyr at oppstart av progresteron ikke blir helt etter boka.:meh:

Vi skyter litt i blinde denne PP’en. Testen i går viste peak, og hadde eggløsningsmerter på torsdag og i dag. Gikk tom for flere EL-tester, ble syk og har samtidig feiret datteren min to dager på rad. Legger inn aksjer i morgen for sikkerhetsskyld…. Vet oppriktig ikke når EL har vært - som betyr at oppstart av progresteron ikke blir helt etter boka.:meh:
Torsdag og i dag men ikke i går? Hmmmm vanskelig vanskelig. Siden peak var i går ville jeg antatt EL var i dag siden du hadde EL smerter da? Men ja, aksjer i morgen så er du good frem til minst onsdag i teorien da :happy:

Hva skjer hvis du starter med progesteron for tidlig?

KlokNoob - 40 - B3 - PP1 - EL25/09 - IKM 10/10

Hei. Har to store barn som er utflyttet. Med nummer 1 gikk det på andre forsøk, nummer 2 første forsøk. Nå er det ny partner, og 17 år siden sist jeg ble gravid, så jeg aner ikke hva jeg kan forvente. Vet at mye har endret seg siden sist ift råd om kosthold o.l, så jeg har mye å sette meg inn i.

PP6/CD20/5DPO:

Kjenner meg håpefull, men samtidig realistisk, de går litt i hver sin retning:knegg: Hjelper på å ha besøk, da går tiden definitivt  litt fortere:p
Hva symptomer angår, så kjenner jeg egentlig veldig lite! Om det er bra eller dårlig? Who knows:D Kjører fortsatt på med Fertility-tilskudd(er på 2.boksen), 300mgQ10, omega3 multivitaminer og magnesium:joyful:
Tempen gikk opp litt igjen idag fra 36.94° igår til 36.98° idag.. ikke at det har så mye å si,men:hilarious:
Screenshot_20250928_073305_FF App.jpg

KlokNoob - 40 - B3 - PP1 - EL25/09 - IKM 10/10

Hei. Har to store barn som er utflyttet. Med nummer 1 gikk det på andre forsøk, nummer 2 første forsøk. Nå er det ny partner, og 17 år siden sist jeg ble gravid, så jeg aner ikke hva jeg kan forvente. Vet at mye har endret seg siden sist ift råd om kosthold o.l, så jeg har mye å sette meg inn i.
Håper du blir like raskt gravid fortsatt da, det hadde jo vært veldig gøy :happy:

Håper du blir like raskt gravid fortsatt da, det hadde jo vært veldig gøy :happy:
Det hadde vært hyggelig. Kjenner jo på den derre biologiske klokka, og vi håper på to tette. Han drømmer om å bli pappa for første gang, mens jeg har gledet meg til ny runde. Men jeg regner også med at alderen kan teste tålmodigheten. Og skjer det ikke, så skjer det ikke.

Back
Topp