Håper på et lite mirakel til - MA

Ukesindikator viste bare 1-2. Hadde egentlig tenkt til å vente til i morgen, men er så mange som får 2-3 på 14dpo. Synes testene blir tydelig sterkere, men blir til at jeg sammenligner meg med andre. Vet man ikke burde da men. Synes testen i dag ser sterkere ut enn den jeg fikk på dpo 21 (fikk 2-3) under SAen
Bare tenk på hvordan mine tester var i forhold til den eksplosive hcg økningen jeg hadde :hilarious: altså, jeg prøvde jo ukesindikator todagers paradis hvir jeg VET at jeg hadde såpass mye hcg i blod at det burde gitt utslag i urin også (selv om det ofte er mindre hcg i urin).

Er det ikke typisk at vi skal bli så nervøse når vi endelig får våre etterlengtede positive graviditetstester? Men føler sånn med deg, det er en grunn til at jeg bare orket å ta gravidtest den ene dagen 14dpo :hilarious: :bag: Valgte å lukke øynene og håpe - siden jeg ikke får gjort noe uansett.. men skjønner at andre har andre behov for å finne roen :Heartpink
Husk at en av grunnene til at strimmeltest er nervepirrende er at de er forskjellige fra test til test. Så du får vurdere hva som er best for deg å få målt hcg, fortsette strimmel eller å bare krysse fingrene :smiley-angelic001 Uansett vi heier på deg her og plutselig ser du hjerteslag på tidlig UL :joyful::Heartpink
Hcg var på 183 i dag, blir ny på fredag. Nervepirrende. Ja ble stresset av å ikke teste og ble stresset av å teste. Takk dæfor at du heier på meg :Heartred

Bare tenk på hvordan mine tester var i forhold til den eksplosive hcg økningen jeg hadde :hilarious: altså, jeg prøvde jo ukesindikator todagers paradis hvir jeg VET at jeg hadde såpass mye hcg i blod at det burde gitt utslag i urin også (selv om det ofte er mindre hcg i urin).
Hcg var på 183 i dag 15dpo, så ikke så rart den ikke slo ut i går

Dagens test 16 dpo

Vedlegg

• Screenshot_20250925_054106_Gallery.jpg
    Screenshot_20250925_054106_Gallery.jpg
    220,9 KB · Visninger: 69
  • Screenshot_20250925_054114_Gallery.jpg
    Screenshot_20250925_054114_Gallery.jpg
    214,5 KB · Visninger: 71
  • Screenshot_20250925_054636_Premom.jpg
    Screenshot_20250925_054636_Premom.jpg
    239,8 KB · Visninger: 72
Fin stigning og nydelig test:cool05:gen014:dance011

Hihi syns det så fint ut ❤️❤️
Syntes streken i dag så fin ut! Krysser fingrene for bra stigning til i morgen
Fin stigning og nydelig test:cool05:gen014:dance011
Sååå fine tester:hello2 Ååå er så lykkelig for at du er gravid igjen :Heartpink:smiley-angelic001
Bra det var falsk alarm i går, det ser jo kjempe bra ut :Heartred
Takk for oppmuntrende ord, dere er så gode :Heartred Beklager sent svar, har vært så trøtt og utmattet. Håper på at det er et godt tegn :playful: Ikke brukt smartklokken de to siste nettene og ingen tester etter i går morges, har vært mindre stressende. Ny hcg måling i dag, veldig spent

Back
Topp