Masse lykke til i hvertfallJa, kanskje jeg burde det, da rekker jeg en i dag og ny på fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til i hvertfallJa, kanskje jeg burde det, da rekker jeg en i dag og ny på fredag
Bare tenk på hvordan mine tester var i forhold til den eksplosive hcg økningen jeg haddeUkesindikator viste bare 1-2. Hadde egentlig tenkt til å vente til i morgen, men er så mange som får 2-3 på 14dpo. Synes testene blir tydelig sterkere, men blir til at jeg sammenligner meg med andre. Vet man ikke burde da men. Synes testen i dag ser sterkere ut enn den jeg fikk på dpo 21 (fikk 2-3) under SAen
altså, jeg prøvde jo ukesindikator todagers paradis hvir jeg VET at jeg hadde såpass mye hcg i blod at det burde gitt utslag i urin også (selv om det ofte er mindre hcg i urin).Hcg var på 183 i dag, blir ny på fredag. Nervepirrende. Ja ble stresset av å ikke teste og ble stresset av å teste. Takk dæfor at du heier på megEr det ikke typisk at vi skal bli så nervøse når vi endelig får våre etterlengtede positive graviditetstester? Men føler sånn med deg, det er en grunn til at jeg bare orket å ta gravidtest den ene dagen 14dpo![]()
Valgte å lukke øynene og håpe - siden jeg ikke får gjort noe uansett.. men skjønner at andre har andre behov for å finne roen
Husk at en av grunnene til at strimmeltest er nervepirrende er at de er forskjellige fra test til test. Så du får vurdere hva som er best for deg å få målt hcg, fortsette strimmel eller å bare krysse fingreneUansett vi heier på deg her og plutselig ser du hjerteslag på tidlig UL
![]()

Hcg var på 183 i dag 15dpo, så ikke så rart den ikke slo ut i gårBare tenk på hvordan mine tester var i forhold til den eksplosive hcg økningen jeg haddealtså, jeg prøvde jo ukesindikator todagers paradis hvir jeg VET at jeg hadde såpass mye hcg i blod at det burde gitt utslag i urin også (selv om det ofte er mindre hcg i urin).
Så bra du fikk testet!!Hcg var på 183 i dag, blir ny på fredag. Nervepirrende. Ja ble stresset av å ikke teste og ble stresset av å teste. Takk dæfor at du heier på meg![]()
Jeg vet ikke helt, tror det er et stort spenn. Er ikke for lavt tror jeg, men er stigningen på 48 timer som er det jeg må følge med påSå bra du fikk testet!!hva kan man forvente nå da? Hva bør hcgen ligge på?
Oki oki! Håper det stiger som det skal!Jeg vet ikke helt, tror det er et stort spenn. Er ikke for lavt tror jeg, men er stigningen på 48 timer som er det jeg må følge med på
Takker, gjett om jeg kommer til å være for å åpne resultatet heheOki oki! Håper det stiger som det skal!![]()
Men ser ikke de strekene her kjempe flotte ut da?Dagens test 16 dpo
Synes streken så litt sterkere ut i dag, var redd den skulle være mye lysere. Blir spennende å se i morgen om hcg har doblet seg eller ikke. Ikke synkende i hvertfallMen ser ikke de strekene her kjempe flotte ut da?![]()
Hihi syns det så fint utSynes streken så litt sterkere ut i dag, var redd den skulle være mye lysere. Blir spennende å se i morgen om hcg har doblet seg eller ikke. Ikke synkende i hvertfall

Ååå er så lykkelig for at du er gravid igjen 

Kjempe fin teste, helt lik som den jeg fikk 16 DPODagens test 16 dpo

Hihi syns det så fint ut![]()
Syntes streken i dag så fin ut! Krysser fingrene for bra stigning til i morgen
Fin stigning og nydelig test![]()
Sååå fine testerÅåå er så lykkelig for at du er gravid igjen
![]()
Takk for oppmuntrende ord, dere er så godeBra det var falsk alarm i går, det ser jo kjempe bra ut![]()
Beklager sent svar, har vært så trøtt og utmattet. Håper på at det er et godt tegn
Ikke brukt smartklokken de to siste nettene og ingen tester etter i går morges, har vært mindre stressende. Ny hcg måling i dag, veldig spentÅ er det sant, det var veldig betryggendeKjempe fin teste, helt lik som den jeg fikk 16 DPO![]()
Syntes så mange hadde sterke tester, men er jo andre merker og vet egentlig at man ikke skal sammenligne seg med andre hehe